- 727 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kendine Aşıklar
Neden mutlu olamıyorsun, biliyor musun? Neden aşk ekmeğine sürülü dururken, huzur değil de hüzün içindesin?
Bir dönüp de sor bakalım;
"sensiz olamam, gidersen ölürüm, sensiz her saniye cehennem"lerin gizli öznesi kim?!
Aslında aşk var ortada, kabul. Ama aşık oldukları kişi,
aslında kendileri.
"Sensiz olamam, çünkü BENİ sen mutlu ediyorsun.
Gidersen ölürüm.
Çünkü BENİ senin gibi kimse sevemez. Sensiz her saniye cehennem. Çünkü BENİ benim sevmem yetmiyor.
Senin gibi gerçekten seven ve ilgi gösteren birine ihtiyacım var." diyorlar aslında.
Gizli özne hep BEN, sen değilsin!
O kendine aşıklar var ya, işte en çok onlar gerçek sevene ihtiyaç duyarlar. Senin gibi, karşılıksız, sevilene kendini adayan birine...
O kadar özel ve aşka layık hisseder ki kendini, özel sevilmek adına senin aşkını harcar, gözünü kırpmadan.
Seni değil, kendini sever özünde. Sana ihtiyacı olması hep bu yüzdendir.
Sensiz kalamama sebebi sen değilsindir.
Senin ona yaşattığın duygular seni sevdirmez, her ilginde kendine olan aşkını arttırır.
"İşte bak, benim ne kadar özel biri olduğumu o da anladı" diyerek, sarılır sana şükranla.
"Gitme sakın, der. Gitme, sensizlikle baş edemem."
Sevilmeden tek saniye duramaz çünkü. Kendine olan aşkı öyle ağırdır ki senin ne yaşayacağını hiç düşünmez.
Senin duyguların, senin hislerin o olduğu müddetçe anlamlıdır. O yoksa, ne halin varsa gör, görmez. İster perişan ol, ister darmaduman...
Hani aşkı sen olsan, sevdiği senin özün olsa, senin mutlu olman için atar her adımını.
Yok dostum, yok....Ekmeğine sürülü duran aşk, senin aşkın değil. Kendi yağında kendine kaymak o.
Bu yüzden mutlu olamazsın sen.
Gerçek şu ki; kendine aşık olmayı bilmeyeni gerçek sevenler bulmuyor!
Bu yüzden, sen önce git, kendine aşık ol.
Bak, nasıl da sevecekler seni...
En az kendini özlediğin kadar!
Gülşen Mavi