YORUMLAR
Çok güzel yazı olmuş sevgili hocam. Tebrik ederim.
Senin adın değersiz Cleopatra,
ama Kemal Hocamızın seninle ilgili olan yazısı harika.
Kemnur
Birinci bölümden sonra u bölüm de oldukça güzeldi.
Çook eski devirlerde yanlış hatırlamıyorsam Elizabeth Taylor olmuştu Kleoaptra. Bir de Manavgat-Side de bir yer vardı ki oraya Kleopatranın havuzu denirdi. Sözde eşek sütüyle banyo edermiş orada.
İlginç bir yazıydı.Biraz da meslek icabı daha da ilgimi çekti. Genelde okullarda oldukça pas geçtiğimiz , hele hele de Tarih, Milli tarih olduktan sonra tamamen unuttuğumuz bir konuydu bu. Tekrar hatırlamak güzel oldu.
Ellerine, emeğine sağlık.
Selam ve sevgilerimle.
Kemnur
Kemnur
Üstat, konusuna göre sürükleyici bir üslupla yazan kaleminize bereket...
Filmlerinden edindiğimiz imaja denk düşen bir yansıtmayla tarihi kişiliği harika canlandırıyorsunuz...
Sizi okumak bir ayrıcalık...
Varolasınız...
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
Gülüm Çamlısoy tarafından 1/11/2016 9:05:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
Hocam, kaleminizle yine harikalar yaratmışsınız.
Yüreğinize sağlık. Nakşeden satırlarda daldık gittik tarihin tuttuğu ışığın sizin nüktedan kaleminizle damıttığı bu eşsiz paylaşımda.
Yoruma ne hacet sevgili abim. Yürek dolusu tebriklerimi bırakıyorum ve etkin kaleminizi saygıyla selamlıyorum.
Selamlar, saygılar...
Tarihi severek ve isteyerek, okurları da sevdirebilsin diye bir masal gibi anlatan çok az yazar vardır. . .
İnanır mısınız Kemnur Abi ben de bu okurlardan biriyim. İkinci bölümün sonunu okuyunca, şiddetle, hatta ısrarla hemen birinci bölüme doğru koştu parmaklarım pc.de.
Sen nasıl birisin ki bizler senin kıymetini bilmiyoruz?
Geçmiş günler ve tarihler adına "lütfen yaz, bizim bu bilgilere çok ihtiyacımız var."
Neden diyeceksin biliyorum:
Üç dört kişi bir araya geldiği zaman ne konuşuyor sizce; kişilerin modeline göre. Ya siyaset, ya da hangi mağazada indirimde ne var. Bıktık artık. Birisine tarihle ilgili bir bilgi sorsak, hemen sıkılır gider. Çünkü çoğu kimsenin bilgi birikimi yok. Fakat ayakkabı modellerinin hangi mağazanın ürünü olduğunu bilir.
Daha çok okuyup, öğrenmeliyiz. Giydiklerimiz eskir ama öğrendiklerimiz kalır.
Sevgi ve saygımla.
Kemnur
Her zaman büyülemiştir beni ' tarih öncesi sıra dışı hayatlar
ve onların gizemli esrarengiz aşkları; tarihe büyülü ve hazin sonları ile dama vurmaları.. en çokta Fransa ve
Röresans' zamanlarında olmak isterdim . çok romantik ve büyülü aşklar ve aşıklar..bunun için yıkılan vaz
geçilen makamlar ve kaybedilen taçlar tahtlar .. .. ne değişik olurdu :)
çok faklı duygular yaşattınız ..tşk ve sevgilerim ile ..tebrikler saygılar...
Kemnur
ve amacına ulaştı aslında Cleopatra
hala adından söz ettirebiliyorsa ölümsüzdür
beğeni ile okuduğum bir yazı dizisi oldu
teşekkürler
saygılar Kemal Bey