- 520 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
**********B A H A R B A Y R A M I************
Sabah olmuştu.
Cemrenin saati çaldı,uyandı üzerini değiştirdi.Elini,yüzünü yıkadı.Pencereden dışarı baktı rengarenk bir gökkuşağı gördü.Hemen ceketini giyip dışarı çıktı.Derin bir nefes aldı ve gökyüzüne baktı,o sırada ayağının dibinden bir böcek geçti.Cemre koşarak kaçtı çünkü; böceklerden korkuyordu.
Biraz da karnı acıkmıştı.Eve gidip bir elma yedi.Çıkarken annesinin ona matematik dersi için aldığı abaküsü gördü, biraz abaküs ile eğlendi.Sonra bahçeye çıktı ve arkadaşlarıyla bir süre oynadı.tekrar gökyüzüne baktı o hep bir paraşütçü olmak istemişti.Ancak bu günün hıdrellez olduğu aklına geldi.Cemre birçok insanın aksine hıdrellezi sevmezdi.Mutsuz bir surat ifadesi takındı.Akşam olmuştu.Sokakta bir maske gördü maske yanıyordu.Koşarak evine girdi,balkona çıktı ateşleri seyrederken uykusu geldi öğretmenleri ödev vermemişti.Masal kitapları okuyup uykuya daldı.
Rüyasında bir gökkuşağından kayarak ateşin etrafında dans eden uğur böceklerini gördü ve onlarla beraber dans etmeye başladı.Biraz daha yürüdü karşısına dev bir abaküs çıktı.Abaküsün toplarıyla oynadı,gönlünce eğlendi.Sabah oldu.Cemre mutlu bir şekilde uyandı,uyandığında hala rüyasının etkisindeydi.Koşarak gidip bu rüyayı annesine anlattı
.Bu rüya ona hıdrellezi sevdirmişti.Cemre de artık hıdrellezi seven bir çocuk olmuştu.Gelecek hıdrellezi heyecanla bekliyor,baharın tekrar gelmesi için gün sayıyordu.
NOT: Torunum 10 yaşındaki Ece tarafından belirli anahtar kelimelerle Türkçe dersi için yazılmıştır. OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER :-) EMEĞE SAYGI !!!!!!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.