YORUMLAR
Kendim kaşındım.
Vallahi de billahi de kendim kaşındım.
Ulan salak kafa. Kim dedi sana Kamil Oğuza '' Yav özledim Sami Emekli yazılarını '' de? Al Sana Sami Emekli yazısı. ))))))))))
Şaka bir yana bayıldım. Ellerin Dert görmeye.
Cevabı gelecek elbette ama elimde daha devam eden bir dizi var. Ayrıca bu gece için çok çok değişik bir yazım var.
Yine de ''Vaktine Hazır ol Nemçe Kralı ''
Selam ve sevgilerimle.
Kemnur
"Tamam işte, seçmenlere bu doğru şeylerden bahset bol bol ki,
senin doğrucu Sami olarak tarihe yazılsın adın!..."
Sami öğretmenimizin gerçekten dik bir kalemi var derken yanlış anlaşılmasın, esprileriyle yumuşattığı dobra bir kalem, Birçok yazılarını okumuşumdur, detaylarıyla anlatımı ''Doğrucu Sami ,, başlık çok yakışmış. Her iki kalem dosta Saygılarımı bıraktım...
Kemnur
Kemnur
Kemal hocam.
Desenize Sami emeklisi ve Kamil oğuz ikilisinin yeni maceraları başlıyor.
Hafif politik dokundurmaların olduğu gülümseten çok keyifli bir yazıydı.
Bu söylemlerle Sami emeklisinin milletvekilliği garanti:))))))
Hem de cami yaptırma derneğinin paralarını cebe atmanın hesabın vermekten kurtulacak iyi fikir! Fakat, anlamadığım bir şey var milletvekilliği dokunulmazlığı taciz suçlarını da kapsıyor mu?’’
Kaleminize emeğinize sağlık.
Saygı sevgilerimle.
Kemnur
Sevgili Hocam ,
Sami Hocam da olmasa böyle güzel mizahlar okuyamayacağız galiba.
Elinize sağlık
Kemnur
Harika bir mizah olmuş, tebrik ederim yazarı.
Evet; MV seçilmek isteyenlerin gerçek durumu apaçık yazarın dediği biçimde.
İşte, öyle milletvekili olursa, toplumun hali de böyle olur, darılacak ne var bunda dostlar, değil mi yani...
Selam ve saygılar
Kemnur
sami hoca milletvekili olsaydı meclistekilerin işi çok zordu en azından sen ben bedride danışmanı olurduk....saygılar usta güldürdün bizleri
Kemnur
sami biberoğulları
Seçilenler Sami Hocadan çok mu iyiler sanki?
Onların danışmanları Kamil Oğuz dan çok mu bilgililer ?
Bu aralar Sami Hocanın maşallahı var;
Seri yazılar, şiirler coştukça çoktu.
Onu anlatan böyle tatlı yazılarla yolunu kesmeye
kalkışsan da hızını aldı bir kere onu durdurmak çok zor.
Ama kim bilir bu yazıdan sonra dikkati dağılır da sana dönerse,
yandığın gündür demedi deme...
Koca yürek insanlar. Sizleri çok seviyorum,,,
Selamlarımla.
Yekta Attila
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
sami biberoğulları
Hem danışmanım olup ekmeğimi ye, hem de oyunu bana verme.
Oyarım...Alimallah iki gözünü de oyarım da Yeni Cami önünde mendil açınca anlarsın Sami Emeklinin kadr-ü kıymetini.