YORUMLAR
mesnetsiz eleştirilere yanıt vermiyorum fakat buraya yazan zevat için bir açıklama gerekiyor. adam kafasına göre link vermiş orjinali yazardan daha iyi bilecek ya bu orjinali demiş. söyleyeyim orjinal hikaye budur. diğeri facebook'da kapalı bir grupta sex hikayeleri başlığı altında paylaşılmış 5 hikayeden biridir. hikaye benim değil mi? istediğim türde değiştirir istediğim yerde paylaşırım. ayrıca günün seçkisi olarak seçen edebiyat defterinin cesur yüreklerini kutlarım. her ne kadar ertesi gün tepkilerden dolayı kaldırsalar da kısa süreli bir cesaret teşekkürü hakediyor.
genelde öykülerimi ertesi gün silerim fakat ibretlik olsun diye bunu bırakıyorum.
unutmayın, her sanatçı, kendi ahlak gerçekliğini yaratır...
iveysi tarafından 1/11/2016 5:27:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Edebiyat defteri çağ atladı bu yazıyla güne gelerek. ey yazarlar, ey şairler, boşuna yüreginizi hırpalıyor kaleminizi yoruyorsunuz en güzelini yazmam lazım diye. bu modelde yazalım bence hemen güne geliyor :) . belkide ben gibi bir çoğunuz ilk okul mezunu. onlar seçki kurulu aşmış kendini, onlar seçer en iyisini. bir sitemim var, bu şimdi Edebiyata yakışır bir edebi eser mi ? bence hiç yakışmamışki...!
Bazen edepten bahseden çok değerli yetkin dostlar, edebiyatçılar, şairler vs vs vs... Konuşmalarıma ,yorumlarıma '' edepli ol ''diye söz söylerlerdi..Şimdi onların ne kadar edepli olduğunu görebiliyorum..
Yani aslında hepimiz görüyoruz...Bu yazının orijinali aslında şöyle :
Al Şu Parayı Bana (...) Bul
Otel odası arka sokağa bakıyordu. Gecenin ilerleyen saati olmasına karşın uykusu kaçmış, biri gibi kapının çalmasını bekliyordu. Kapı çalınca kapıya yürüdü. Kapıyı açtı, karşısında uzun boylu sarışın bir hatun görünce heyecanlandı. Makyajı biraz abartıydı fakat göğüsleri devasaydı. Kısa etek ve file çorap giymişti. Topuklu ayakkabılarla gerçek bir kevaşe görünümü sunuyordu.
İçeriye girer girmez öpüşmeye başladılar. Adam, silikon göğüsleri yaladı ve emdi. Biri diğerinden daha büyüktü. Eteğin altına elini soktu ve kalçasını okşadı. Külotu ve çorabı sıyırıp orta parmağını kıç deliğine bastırınca hepsi kolayca giriverdi. Kadın, hafifçe inledi.
Daha sonra a.... avuçlamak için elini biraz daha aşağıya kaydırdı. Birden gözlerini açtı öpüşürken. Kadından uzaklaştı.
“Bu olamaz, sen…”
“Ne var canım?” dedi kadın görünümündeki erkek sesi.
“Ben, gerçek kadın istedim.”
“Elindekiyle yetin tatlım.”
“Uzak dur,” dedi ve telefonu kaldırıp resepsiyondaki adamı aradı.
Kısa süre sonra oda kapısı çaldı. Kapıdan içeri giren adam, şaşkındı.
“Buyrun, beyefendi?”
“Senden kadın istedim, sen erkek yolladın.”
Bu sırada sakıza ait pembe balon şişti ve patladı. Yatakta bacak bacak üstüne atmış sakız çiğneyen kadın görünümündeki erkeğe baktılar.
“Beyefendi, odada sigara içer misiniz, diye sordum, siz de evet, içerim, dediniz.”
“Ben sigaranın bu anlama geldiğini ne bileyim?”
Otel görevlisi, yatakta sırt üstü uzanmış telefonuyla oynayan transa döndü.
“Sigara dediğimizde ne anlaşılır?”
“Çocuk haklı,” dedi trans.
“Beş kuruş vermem,” dedi adam.
“Beyefendi, siz sigara istediniz, ben de size onu getirdim, şu an başka bir şey yapamam,” dedi genç çocuk.
Adam, cebinden çıkardığı usturayı hızla açtı ve görevli çocuğun çenesine dayadı. Keskin parlak ucu deriyi zorluyordu.
“Bunun ne olduğunu biliyor musun?”
“Evet, beyefendi, ustura.”
“Özelliği ne?”
“Jilet, üzerinden atlar fakat ustura asla ıskalamaz.”
“Güzel, bugece bana bira... yollamazsan bununla dilini keserim ve bir daha asla a... yalayamazsın, anladın mı?”
“Anladım,” dedi genç çocuk.
Yataktaki trans, film heyecanıyla olanları sessizce izliyordu.
“Fakat size yemin ederim bu gece bulabileceğim kimse yok.”
“Sence umursuyor muyum?”
“Hayır.”
“Ustura, umursuyor mu?”
“Hayır.”
“Güzel, şimdi şu telefonu al ve bir a... bul.”
“Gerçekten, yemin ederim, isterseniz parasını ben vereyim, gitsin.”
“Hayır, kadın istiyorum, bu gece si...gerek,” dedi adam.
Trans, parmağını söz isteyen öğrenci misali havaya kaldırdı.
“Canlarım, benim bir fikrim var.”
Aynı anda ona baktılar. Ustura hala çocuğun boynundaydı.
“Fikrini kendine sakla!” dedi adam.
“Bu gece a...s...i sağlayabilir bu fikir,” dedi trans.
“Öt bakalım.”
“Şimdi bana vereceğin 200 tl yerine senden 50 tl alırım.”
“Ya sonra?”
“Tanıdığım bir hatun var. Ona 200 tl verirsin. Ayrıca o gelene kadar verdiğin 50 tl için sana sakso çekerim. Sana 250 tlye patlar. Aksi halde çocuğa zarar verirsen bu gece sikişmeyi rüyanda görürsün.”
“Bence mantıklı,” dedi genç çocuk, “İsterseniz fiyat farkını ben karşılarım.”
Adam, hırladı, “Para işinden anlıyorsun,” dedi.
“Üniversitede bankacılık eğitimi aldım,” dedi trans.
“Neden o işi yapmadın?” diye sordu adam.
“İkisinde de düzülüyorsun, en azından burada rol yapmıyorum. Üstelik parası daha iyi…”
“Tamam, ara kadını gelsin,” dedi adam.
On dakika sonra yatakta oturan adamın önünde trans diz çökmüştü. Fermuarı açtı ve ölü balık görünümündeki penise baktı. Uzun zamandır kullanılmamış gibi görünüyordu. Hemen işe koyuldu. Gerçekten istekli yapıyordu fakat bir türlü sertleşmiyordu. Adam, transın uzun sarı saçlarını kavradı ve asıldı.
“Daha istekli yap şunu. Sadece dilini kullan.”
“Hmmm… Evet, aferim kızıma.”
Kökünden kafasına kadar yalıyordu. Biraz işe yaramış, canlanır gibi olmuştu. Bu sırada kapı çaldı. Adam, fermuarını çekmeden gitti kapıyı açmaya.
Trans, parasını aldı, kapıdan çıkmadan önce avucu içinden öptü sonra üfleyip bir öpücük yolladı adama.
Gelen kadın, elli yaşına yakındı. Kilolu sayılırdı. Kadın soyundu ve yatağa uzandı.
“Hayır, dizlerinin üzerinde dur.”
Kadın, dizleri üzerinde durdu. Adam, sertleşmemiş penisini sokmaya çalışıyordu. Sonunda girmişti. Vurmaya başladı. Kocaman sivilceli göt, midesini bulandırmıştı fakat sikişmek istiyordu. Vurdukça sertleşti içinde. Kadın, öylece bekliyordu.
“Bu gece s... mi?” diye sordu kadına.
“Evet,” dedi kadın.
“Gelmeden önce mi?”
“Evet.”
“Ellerinle ayır şişko.”
Kadın, elleriyle yanakları ayırdı. Kocaman kahverengi bir kıç deliği çıktı ortaya. Basur memeli dev bir mağara girişini anımsatıyordu. Ağzını dayayıp içeriye seslense yankı yapardı. Bunu düşününce gülümsedi. Vurmaya devam ediyordu. Kadının kıçını parmakladı. Üç parmağını sırayla soktu. Kadın, umursamıyordu. Bu kez arkadan girdi kadına. Son kullanma tarihi geçmiş bir fahişe bulmuştu…
Yarım saat sonunda kıç deliği içinde mi uzayda mı olduğunu bilmiyordu artık. Sıkılmıştı. Yatağa oturdu ve ağzına almasını istedi. Kadın, eğilip emmeye başladı. Etli yanakları şişip iniyordu. Küçük bir ağzı vardı. İyi emiyordu. Boşalacağını hissedince başını geriye düşürdü ve ıkınarak kasıldı.
Kadın, ayağa kalktı. Ağzından akan spermleri eliyle sildi. Ardından
Banyoya yürüdü prenses edasıyla.
Kadın, gittikten sonr a adam, banyoya girdi. Küveti doldurdu. Sıcak su dolu küvetin içine oturdu. Yıllarca insanları traş etmek için kullandığı usturayı açtı. Çelik parıldadı banyo ışığında. Ardından sırayla bileklerini kesti. Suyun rengi hızla kırmızıya dönüşmeye başladı.
Bu gece gelen başka kimse olmayacaktı. Biliyordu, gitmek için hazır da değildi. Ama ön em i yoktu artık .
Ve, beklemeye başladı..
Neyse bundan sonraki iş yüce seçkinin...
Link : http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:rCURH1FxfWkJ:https://www.facebook.com/permalink.php%3Fstory_fbid%3D1500121023617082%26id%3D1500119710283880+&cd=1&hl=tr&ct=clnk&gl=tr
Başarılar....
CaNMaYBuLL tarafından 1/9/2016 3:25:14 AM zamanında düzenlenmiştir.
Anasını çiftliğiymiş işte:))))
seçkiyi alkışlıyorum böyle nadide bir eseri gün ışığına çıkarmış:) Ben bu seçkiden sonra buraya layık olmadığımı anladım:)
Yazı aslında fena değil.. Ama güne gelip milletin gözüne sokacak kadar da değil.
CaNMaYBuLL
Gülme ama....Liseyi bitirdilerr dedimse Ünv'ye girdiler demedim...
Güncel haberleri dinlediklerinden eminim artık...Diyanetin verdiği fetvalara göre seyir işliyor işte... Artık aşırı cinsel tavırlar ve yazılar ve saçmalıklar dinen sakıncalı değil... :)
gülme ama !
CaNMaYBuLL
Tabi ki asıl yorumumu henüz daha yazmadım... İlk yazdığım anlık gülümsemeydi.. Birazdan edebi yönünü inceleyerek yazacağım yorumu mu...
Burası ne Lan Ananın çiftliği mi :)
“Tamam, ara gelsin,” dedi adam.
Kısa süre sonra yatakta oturan adamın önünde trans diz çökmüştü. Fermuarı açtı ve ölü balık görünümündeki penise baktı. Uzun zamandır kullanılmamış gibi görünüyordu. Hemen işe koyuldu.
On beş dakika sonra kapı çaldı. Adam, fermuarını çekmeden gitti kapıyı açmaya.
Trans, parasını aldı, kapıdan çıkmadan önce avucu içinden öptü sonra üfleyip bir öpücük yolladı adama.
Kadın, elli yaşına yakındı. Kilolu sayılırdı. Kadın soyundu ve yatağa uzandı.
“Hayır, dizlerinin üzerinde dur,” dedi adam.
Kadın, dizleri üzerinde durdu.
“Bu gece başkasıyla oldun mu?” diye sordu kadına.
“Evet,” dedi kadın.
“Gelmeden önce mi?”
“Evet.”
“Ellerinle ayır, şişko.”
Kadın istenileni yaptı.
Adam, tavana bakıp mırıldandı, “Böyle şans olmaz olsun, son kullanma tarihi geçmiş bir fahişe buldum.”
Yarım saat sonunda kadının içinde mi uzayda mı olduğunu bilmiyordu artık. Kadın, ayağa kalktı. Ağzını sildi. Ardından banyoya yürüdü prenses edasıyla.
Kadını gönderdikten sonra banyoya girdi. Küveti doldurdu. Sıcak su dolu küvetin içine oturdu. Yıllarca insanları traş etmek için kullandığı usturasını açtı.
Çelik parıldadı banyo ışığında. Ardından sırayla bileklerini kesti. Suyun rengi hızla kırmızıya dönüşmeye başladı. Bu gece başka gelen kimse olmayacaktı azrail dışında. Biliyordu, gitmek için hazır değildi. Ama önemi yoktu artık.
Ve, herkes gibi beklemeye başladı…
CANŞAH tarafından 1/8/2016 6:55:04 PM zamanında düzenlenmiştir.