- 364 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
UYAN TÜRKİYEM
Uyan Türkiye’m! Savaş İslam’ ın Kalbine Yerleşecek:
“Savaş İslam’ın kalbine yerleşecek’ ’Bir makalemde Suriye savaşının aslında bölgesel olmadığını küresel savaş olduğunu ve yıllar önce ortaya atılan ‘’savaş İslam’ın kalbine yerleşecek’’ Sözünün gerçekleştirilmesi için çıkarıldığın yazmıştım.
Böylece Müslümanlar kendi aralarında savaşacaklar. Dış güçlerinde bu kargaşada İslam’ın kalbi olan Mekke’de bulanık suda balık avlayacaklar. Savaşa bakacak olursak görülen şu: Suriye’de Yemen’de Irak’ta Siyonist ajanlar cirit atıyor provokasyonlara katılıyor ve halk arasında kavga çıkarmaya çalışıyor.
Buda yüz yıl önce yaptıkları planlarının gerçekleşmesi ve kendilerinin sömürmeye devam etmesi anlamına geliyor. Orta doğu coğrafyasının artık aklını başına alması gerekiyor. Bu gün orta doğuda yaşanan bu sıkıntıların Orta doğu yönetimlerinin Osmanlı’ya karşı yaptıklarının bir bedeli gibi geliyor. Nasıl İngiliz oyunu ile Osmanlı’yı arkadan vurdularsa, şimdide yine oyun Türkiye’nin gücünü kırmak için oynanıyor.
Hedef Türkiye: Zira İslam’ın Kalbi Türkiye; Eğer Türkiye’yi güçsüzleştirirler bertaraf ederlerse Mekke zaten onların demektir. Bölgenin zaaflarını gören Siyonistler sudan bahanelerle bazı oyunsal gerekçeler üretirken, bölge ülkeleri de olmayan gerekçelerle kimlik savaşları üretiyor. Cephe çok yanlı uyan Türkiye’m; lider sensin. Aman verme bu sinsi planlara. İran ‘ın Şii dini alim bozuntusu boşuna mı asıldı. İşte İslam’ın kalbine yerleşmek için bir savaş sebebi. İran’la Suudileri karşı karşıya getirdiler. Bu bence Mekke savaşının mühendislik planla savaş alt yapısının oluşturulması demektir.
Savaşanlar Müslüman, kaybeden İslam, savaştıranlar Siyonistler kazananlarda Siyonistler. Tut neresinden tutarsan. Bu savaş böyle devam ederse yarın Lübnan’da zaten var olan İran taraftarlığı harekete geçecek ve yönetimde nüfus gücü kazanacaklar. Buda şu anlama geliyor; Şu anda İran’ın Irak üzerinde, yarın Lübnan Yemen üzerinde, öbür gün ise Suudi Arabistan üzerinde büyük bir baskı unsuru olacağı açıktır. İşte sana pers(FARS) imparatorluğu. Yoksa mesele bir Şii’nin asılması değil. Onun yanında onlarca da Sünni asıldı, onlarla ilgili neden hiç söz edilmez gale alınmaz. Buda gösteriyor ki hedef büyük yani fars (pers) imparatorluğu.
Türkümüzde ne deniyor ‘’Herkesin bir derdi vardır durur içerisinde’’ Herkesin bir planı var zemin buldukça planlar açılıyor. Eğer ülke olarak bu ayrışma, çözülme ve çatışma rüzgârlarını tersine çeviremezsek her bir kaç yılda bir orta doğu ülkesinin sınırları yeniden cetvelle çizilecek. Bu kısmı bir savaş değil; küresel bir savaş. Bölgesel savaş değildir. Bölgesel savaş olsaydı sadece bölge ülkelerinin müdahalesiyle sınırlı olurdu, Rusya ve İran bütün askeri gücü ile burada yer almazdı. İran ve Rusya’nın Kuzey Suriye’ye yönelik saldırıları, Türkiye’yi felç etmeye dönüktür. Ankara’nın İslam dünyasıyla bütün bağlantılarını kesmeye, daha sonra başlayacak Basra Körfezi savaşlarında Türkiye’yi hareketsiz bırakmaya dönüktür. Uyan Türkiye’m sebep sensin ve senin liderliğini yaptığın İslam’dır. Tanklar Kâbe’ye dayanmadan. tedbirini al planlarını yap savaş vaziyeti al. Bu gün çizilmek istenen haritalarda etkin olamazsak bir sonraki adım Türkiye olacaktır.
Uyan Türkiye’m! düşman hem sinsi hem güçlü sakın ola baş eğme. ’’Dik dur eğilme bu millet seninle’’
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.