- 412 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Tam Mutlu Oldum Der...
Hayat en olmayacak yerden vurur insanı. Hem de hiç beklemediğin bir anda. Hayatın dün çok güzelken, bugün hiç çekilmez bir hal alabilir. Bir anda hayattan kopmak istersin ama yinede mucizeye inanır, her şeyin eskisi gibi olacağını inanırsın. Ama çok acı bir gerçek vardır ki; hiçbir şey hiçbir zaman eskisi gibi olmaz. Ama eskisinden daha güzel olabilir ama geçmişte yaşadığının aynısı olmaz. Zaten olmamalı. Eğer bitmiş bir ilişki bir daha başlıyorsa yarım kaldığın yerden değil, en baştan başlayacaksın. Artık zamanın sizden çaldığı günlerin acısını mutluluğunuzla çıkaracaksınız. En olmadık zamanda karşılaştık, hiç ayrılmayacağız dediğimiz gün ayrıldık. Çok büyük konuştuk galiba. Hayatın bu denli acımasızlığı yapabileceğini hiç düşünmedik. En güvendiğimiz koyar tekmeyi bazen. Alışacaksın. Ama güvenmekten vazgeçmeyeceksin. Çünkü insanlar sevilmekten önce güvenilmek ister. Çok şeyler bildiğimi sanma. Ben böyle yapmayı beceremedim. Amacım öğüt vermek de değil aslında. Sadece bazı hataların bedelini ömrünüz boyunca ödemek zorunda kalırsınız diye anlatıyorum. Umarım böyle bir hayat yaşamazsınız... Sevgilerimle....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.