- 897 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
ruhumuzu şeytana nasıl sattırdılar
nasıl ruhumuzu şeytana sattık..
dün sistem kıyafeti dayatıyor ve üniformayı bekaret zarı gibi görüyor o nu korumayan kadını kamusal alandan öteliyordu...
bugünde tam tersi yalaka sen maharetiyle türbansız bekaret zarını yitirmiş şüpheli kişi olmuştur...
ruhlarını şeytana satmış süslümanlar enağır günahları işleseler bile pahalı türbanları takarak hem kendilerinin hemde kocalarının bekaret zarını elastiki bozulmaz hale getiriyorlar..
dün bedenimize işkence yapanlar bugün ruhumuzu iblise satıyorlar..
peki hocam çok ağır oldu bu ithamlar diyor pek çoğunuz haksız olarak..
1-kamusal alandaki vicdan sahibi müminler nasıl türbanlı cenazeler haline getirildi...yalaka sen sayesinde..nasıl mı..bir bayan entellektüel solcu öğretmen kızımız mersinde yavrusunun kanser tedavisi için izmire tayin olmak zorunda..kızın tayinini yapmadılar ve kıza ahlaksızca yalaka sene geç yoksa yapmayız dediler.kız onuru ile yavrusu arasında seçim yaptı ve kızını seçip yalaka sene girdi ve kendisine hocahanım diyenlere bana namussuz deyin diye haykırıyordu..bunun ne büyük namussuzluk olduğunu tabi ki onu taşımayan yalaka çoğunluk anlayamaz...bu olayı duyup onaylayan karşı çıkmayan susan oh olsun diyen herkes şeytana ruhunu satmıştır...her gün yüzlerce olay oldu..
2-memuriyet sınavları -müdürlük atamaları-tayinler-vs hepsi bu milletin ruhunu şeytana satmada araç olarak kullanıldı..
3-mahkemeler ..balyoz ergenekon poyrazköy vs..insanlar feryad ederken milyonlar güldürüldü..o zulmu alkışlayan sessiz kalan herkesin ruhunu iblise sattılar.
4-bu işlerde ortakları olan kesim yani pkk cemaat şimdi aynı işleme tutuluyor..ve kimisi oh olsun kimisi susuyor .yarın diğer cemaatlere ülkücülere sadetcilere aynı şeyler yapılacaktır...
5-operasyonlarda asker ve polis kaymakam vali brokrat yöneticilere güvenememekte inisiyatif alamamakta ve başarısız olmakta..kendini yiyerek mankurtlaşmakta zamanla makamı için her türlü yolsuzluğa sessiz kalmaktadır..
6-toplumun en alçak kişileri sapıklar dahil dik duranlara hınçlanmış kompleksli sapkınlar başedilip geniş yetkiler verip onurlu insanlar sindirilmiş..insanımız umutsuzluğa itilmiştir..
7-özellikle bana diyarbakırlı derler jargonuyla büyük şehirlerde çoğunluk azınlığa boğdurulmuş..toplumun onuru iğfal edilmiştir..kimse hakkını arayamaz olmuştur..
8-hakkını arayanlar hakkını alamamış..anamı şeyiden kadı kimi kime şikayet ediyim lafı jargon haline gelmiştir..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.