- 341 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ANLATAMAZSIN
Hani bazen aklına bir şey takılır cevap arar bulamazsın, düşündükçe kafan karışır. Ne okudukların yeter ne de yaşadıkların anlayamazsın. Çoğu kimse bunu umursamaz bile, duyarsızlığa şaşarsın. Düşündükçe aklına ummadık şeyler gelir, yaşadığın zamandan da mekandan da koparsın. Aslında tek satırını bilmediğin ama dinledikçe hatırladığın şarkının götürdüğü yerlerde yitersin.
Dilinin ucuna gelirde hani bir türlü söyleyemezsin. Kafan çatlar da hatırlayamazsın.anlatamazsın. ondan başka her şeyi hatırlarsın da olayları, mekanları, insanları bulamazsın kendine kızarsın. Onu düşünürken başka başka şeyler gelirdi aklına yanarsın.
Tarifsiz bir duygudur, bir koku, bir tat, bir ses, bir ışık bir bir bir bir şey ne bileyim kısacık bir andır aslında aradığın, içinde her şey olan bir asırdır sen onu bir çırpıda yaşarsın.anılarının kahramanları geçer gözlerinin önünden en son gördüğün haliyle sende ardından koşarsın tutamazsın.
Tutsan ne ki sensiz geçen zamanda ya tanınmayacak kadar değişmiş yada göçüp gitmiştir dünyadan öylece kala kalırsın. Boğazına bir yumruk oturur yutkunamazsın. İki damla göz yaşı süzülür yanaklarından ağlarsın. Gece boyu düşünmekten sabahı yorgun karşılar son bir gayret kalkarsın. Yeni bir güne başlarsın. Evet dostlar sizlere mutluluklar dilerken İşte şimdi ben o haldeyim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.