- 1585 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Garip Oda Arkadşım
Arabadan çıkan Esmer Adam, tanışık olmadıkları, birbirlerini ilk defa gördükleri her hallerinden belli çifti seyretmeye başladı. Parlak siyah, oldukça sık perçemlerinin kapladığı yanakların öpülmeye davetkar diriliğiyle güzel, buğday tenli kadın, yüzüne takındığı ciddi ifade, el ve kollarının aşırı narin hatta seksi denebilecek hareketleriyle biraz yıpranmış görünüyordu. Bu yıpranmışlık yüzünden anlaşılsa da bedensel değil, ruhsaldı. Tüm bu düşünceler Esmer Adamın fikriydi.
Biliyorum, bir gece, daha hücreme girer girmez haklayacağım onu da. Sonraları fark etmiş,itiraf edemesem de biliyordum; o da benim kadar kuvvetli hatta daha da fazlası var, sinsi ve kurnazdı. Tek ihtiyacım olan şey, yine onun bana getireceği metal bir kaşıktı. Ne kurnazlığı ne de sinsiliği işe yarardı o zaman. Çünkü artık aşkımı onunla paylaşmak istemiyorum.
Ucunu sivrilttiğim kaşığı gırtlağına gömerken, uyumuyor, her şeyin farkındaydı aslında. Yemek burusunu geçen sivri kaşık, nefes borusuna dayandığında benim de nefesim kesildi. Uzaktan gelen müzik onun değil, benim müziğimdi; “Şu üç günlük ömrüne beni sığdıramadın” ağlıyordum ama o da ağlıyordu.
* Öykümde kullandığım fotoğraf/resim bana ait değil, internetten alıntıdır.
YORUMLAR
nitemtran
Dövüş kulübü tadında bir öyküydü. her insanda olan bir iç mücadele, ama sanırım şizofrenler sınırın ne olduğunu bilmiyorlar. esmer adam, pısırık ve aşkı beceremeyen tarafının ezikliği içinde tam olarak hangi eylemi yapması gerektiğini bilmiyor. bıçak saplamaya ne gerek vardı, burnunu kırmak yeterli olabilirdi sorunu çözmek için denilebilir. ama bu sorunu herkes makul bir şekilde çözebilme kudretine sahip olsaydı seri cinayetler çıkmazdı, değil mi? zaten seri katiller hep ezik insanlardan çıkıyor. Tebrikler Nitem Tran
nitemtran
Evli kadınla aslında hiçbir temas olmadığıydı aklımdaki, indirdikten sonra fark ettim ki bunu verememişim yeterince. Yani kadının olayda hiçbir rolü yok, kahramanımızı tanımıyor bile.
Finali öyle yapmam gerektiğine karar verdim zira dışarıda değil, aynı hücrede olmanın bu olasılığı güçlendireceğini düşündüm.
Fakat daha üstünde çalışmam gerekecek elbet.
Teşekkür ederim, görüşlerini yazdığın için.
Sağlıcakla,