- 397 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sensiz Gelen Bir Yıl Daha...
Yeni bir yıla daha giriyorum sensiz.. Oysa hiç ayrılmayacaktık biz.. Hayat bir günde neleri değiştirmiyor ki.. Hangi girecek olduğumuz yıl getirecek bana seni.. Hangi mevsimde geleceksin söylesene.. Ben sensiz olan yılın son demindeyim.. Bu yıl neler olacak bu sefer hiç bir fikrim yok.. Artık herhangi bir dileğim hayalimde kalmadı.. Geçen yıl da istemiştim bir şeyler ama bak yine aynı taş aynı hamam.. Öyle işte.. Böyle olmayacak şeyleri hayal edip üzülmek istemiyorum.. Çünkü benim üzülmem kimseye iyi gelmiyor.. Hiçbir yıl sendeki beni değiştirmediği gibi ben de sen de değişmedin... Pardon yanlış oldu ben sen de değişmişimdir.. Ya da unutmuşundur mu demeliyim.. Ama inan ben artık bir şey demek istemiyorum.. Ben kurulan hayalleri de gördüm... Öyle işte farkettiğin gibi sabrım tükendi benim. İsyanım sana olmasa etkileniyoruz işte ikimiz.. Üzgünüm ama bu yıl seni dilemedim.. Belki sırf bu sefer dilemediğim için gelirsin.. Hep öyle olmaz mı zaten bir insanı görmek istediğinde değil, görmek istemediğinden görürsün... İnşallah bizimki de böyle olur.. Çünkü evet seni hala çok seviyorum... Ama hayat izin vermiyor birlikteliğimizi.. Çünkü etrafım ANTİsen’lerle çevrili... Ama Allah biliyor ya hala çok seviyorum seni...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.