- 501 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ZOR ZAMANLAR
ZOR ZAMANLAR
Dün itibariyle PYD, DEAŞ, PKK, İran ve rejim güçleri görüldü ki bir kez daha aynı çizgide buluştular. Hepsi de birlikte bir plan çerçevesinde PYD’yi ve PKK’yı silahlandırıyorlar. Maksatları belli. Suriye’nin kuzeyini Türkiye’nin denetiminden kurtarmak PKK ve PYD’nin güdümünde bir kanton bölge oluşturmak. Dolayısıyla Türkiye’yi Suriye’den tamamen koparmak sınırımızda terörist bir çapulcu bölgesi oluşturmak.
Zor zamanlarda uyanık olma sağlam durabilme ve tetikte olma zamanı. Zaman içeride ve dışarıda tek vücut olma zamanı. Kimse düşmanı küçümsemesin. Böyle bir yanılgı bize felaketi getirebilir. Geniş zamanda kardeş dediklerimizin dar zamanda yanında olma ve yanımızda olma zamanı. Fitnenin birleştiği bir günde kardeşlerimizin tek yumruk gibi tepelerine inme zamanı. Bu coğrafya o kadar güzel ki herkesin gözü üzerinde alabilmek ve parçalayabilmek maksadıyla dış mihraklar hep ittifaklar kurmakta ve şeytanca planlar kurmaktalar. Bu zor günlerin mücadelesini verirken geleceğimizi güçlendirme, bilinçlendirme ve şekillendirme zamanı.
Bu Savaşın adı Suriye savaşı değil şer odaklarının (PKK; PYD; İRAN; RUSYA ve SURİYE REJİM GÜÇLERİ ) ve Türkiye’nin savaşı. Bu böyle biline. Dikkat ettinizse sosyal medyada olsun uluslararası medyada iki unsur ön plana çıkıyor birisi Rusya, birisi Türkiye. Şer odaklarının başı Rusya, mazlumların savunucusu Türkiye. İşte üçüncü dünya savaşının iki devleti; Bu böyle gün kadar açık. Oluşturulan bu doğu Suriye cephesi Fırat’ın batısını da bize kapatmaya ve tamamen irtibatsız bırakmaya çalışıyor.
Ne yazık ki yıllardır İslam cumhuriyeti dediğimiz İran Rus askerlerinin, PKK’nın, PYD’nin başarılı olması için Cuma hutbesi okutuyor, dua ettiriyor. Dışarıdan İran ve şer güçleri Türkiye’ye beddua okurken içerden Demirtaş denen soytarı çapulcu için dua istiyor. Alırsınız üçün birini. Bizim cumhuriyet savcılarımız ne iş yaparlar? Neden bu adam hakkında soruşturma açmazlar?Onuda anlamış değilim.
Fetö’de Amerika’dan beddua okuyor. Sümüklü hoca gücün varsa kendin için dua et. Ey İslam geçinen İran Putin denen soytarı nasıl Kırım’ı ilhak ettiyse bu gün senin elinle Suriye’yi Rus toprağı yaptı. Bu kadar iddialıyım. Bütün bunlar karşısında dik durma vakurlu olma yılmamama zamanı. PKK ve PYD yıllardır karşımızda 40 bine yakın canımızı aldılar olmadı, gezi olaylarını çıkardılar olmadı, fetöyü öne çıkardılar o da olmadı, şimdi şer güçler birliğini kurdular.
Allah bizimle buda olmayacak. Daha dün PKK ya kızanlar bu gün hemen birleşebildiler: Medya ayağıyla. Beyaz Türk’ler ayağıyla uyanmamış bazı gaflet uykusunun mahmurluğunda olanların oylarıyla PKK nın siyasal uzantısı olan HDP ön plana çıkarıldı. Onun üzerinden gidilirse bu iktidar yıkılır. Dendi; Aldılar üçün birini.
Şimdi en çetin savaş kapımızı çaldı. Ha patladı ha patlayacak. Şırnak Cizre Silopi, Sur bunları da savdığımız, bertaraf ettiğimiz tezgâhların bir başkası mı? Acaba. Evet, tam isabet, aynen öyle eğer Mehmetçik Silopi, Şırnak, Cizre Sur gibi ilçelerden şehir eşkıyasını söküp atarsa; Bil ki bu tuzakta tutmadı. Demektir. Bu savulmuş olur. Gerçi küfrün tuzağı biter mi bizdeki işbirlikçilerin bu kadar hain olması onların işine yarıyor. Bir daha kurarlar unutmayın Allah en iyi tuzak kurucudur. En ZOR ZAMANLARDA yız. Zaman:
ZOR ZAMANLAR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.