- 531 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Sen Olmak Adam
Sen olmak; tarifi olmayan bir duygunun en ağır yükünü taşımak gibi. Bedeli ödenmiş bu duyguların canlanması nasıl bir mucize ise sana ait olan her şey bu mucizenin birer değerlisi adam .
Sana karışmış olmanın verdiği bu anlamsız yüz ifadelerimin , kalp atışımın her gün daha da hızlanması , seni bana ne zaman getirir ? Ben sende beni arıyorum ben bende beni tamamlayan seni özlüyorum. Senin var olduğun yerlerde buram buram kokan aşk var , sevgi var , umut var , özlem var adam.
Sensiz geçen her gün için kaybetmemek adına savaşmaya hazırım ben. Yeter ki nefesin fısıldasın kulağıma, anlatmaya başlasın Tenten Kafa masalını ..
Sana dokunurken bile dünyanın yörüngesinde ki dönüşünün durduğunu bile hissettim , güneşin nasıl ısıtmak için verdiği gülümsemeyle karşılaştım ben ..
Ben benden uzakta ne varsa hepsini gördüm adam, hepsi seninle olduğum zamanın içinde bana hediye gibi geldiler hiç bir şey alıp götürmeden.
Sana dokunurken bile bedenimin sadece senden ibaret olduğunu anladım , senin olmuş eller sana bakan gözler , ıslanmayan yanakların verdiği pembelik ..
Ben bana ait olduğunu sandığım ne varsa çoktan sana bağışlamışım adam, şimdi ben sen olmadan bu kadar eksik nasıl yaşarım nasıl ?
Sen olmadan ben nasıl kaybolan masalımın devamını ararım ...