- 420 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Ahmak Bölücülerin İstekleri
Vatan toprağından değil doğu kısmını, bir karış toprağını dahi alamayacağını bu kadar darbeye ve kararlılığa rağmen görmeyen, bölücülüğe devam eden ahmak kişiler bizim muhattabımız olmamalıydı. Çözüm sürecini ortaya atan hükümet ve bu kararı iyi niyetiyle destekleyen bir kesim de bunun hata olduğunu kabullendi.Yine taraflı tarafsız herkesçe ortadır ki, bu süreç sadece, tarihin en ilkel terör örgütüne yaradı. Silah depolama, bomba yerleştirme gibi birçok faaliyeti rahatça yaptılar. Suyun uyuyup, düşmanın uyumayacağı sözü tarihte her zaman olduğu gibi bu seferde yanılmadı.
Bunların tabii bir de beyinleri olmadan yoluna düştükleri bir ülkü var: Bağımsız bir kürt devleti. Bu devletin kurulması demek de herkesin bildiği gibi Türk devletinin doğu sınırının elinden çıkması anlamındadır. Böyle bir ülkünün hayalde kalacağını dağdaki baş eşkıyaları eminim ki bizden daha iyi bilirler. Düşünmekten mahrum beyin fukaralarının bu saçma ülkü için efsunlanması ve yaşı on beşi geçmeyen, böyle bir ülkünün ne anlama geleceğini bile kestiremeyen çocukların kandırılması gerekirdi; öyle de yapıldı. Durum öyle bir hal aldı ki, bu sıralar yapılan temizleme operasyonlarında, halkın teröristler için canlı kalkan olduğu bile görüldü. Çoğunun korkutularak bu işi yaptıkları bilinen bir şey, fakat yoldan geçen askere "kafirsiniz, katilsiniz" gibi ithamlarda bulunacak kadar kinlenmiş ve ne dediğini bilmeyecek hale gelenler de var. İşte böyle anıranlarda bu efsunlanma mahsulleridir.
Kurulacak bir kürt devleti ise tamamen İsrail’in işine gelecektir. Arz-ı Mev’ud hayali olan kimseler için savunmasız ve tasması Amerika’da olacak bir devlet kesinlikle isteyecekleri ve bunun için çabalayacakları bir şeydir. Tasması bir gün Amerika’da, bir gün Rusya’da olur; onlar için fark etmez. Dansözlüğe alışkın olan eşkıyaların dağ kadrosu Amerika der, meclis kadrosu da Rusya’yı ziyaret eder, Moskofun çıkarına açıklamalar yapar. Ama bu eşkıyalar mutlaka ortak çıkar için birleşeceklerdir. Çünkü meclistekiler, dağdakilerden izinsiz hiçbir iş yapamaz. Dağdakilerde tasmalarının olduğu devletlerin dediklerinden çıkamaz. İşte böyle bir yapılanmanın destekçisi de yine en çok çıkarı olan olacaktır. Bu da İsrail’den başka devlet değildir.
Bir de dolaylı yoldan destekçiler var bu eşkıyalara. Ermenistan en büyük örneklerindendir. Tarihten duyduğu kininin intikamını bu eşkıyalara katılarak silahla veya parayla destek olup almaya çalışırlar. Eşkıyaların devlet kurma ihtimali onlarında işini kolaylaştıracak bir şey olur. Çünkü onlarında mazisi bir asrı aşan Büyük Ermenistan kurma hayalleri vardır. Güçsüz bir Türkiye umudunda olan Yunan’ın İstanbul hayali, Rusya’nın sıcak deniz hayali vardır.
Görüldüğü gibi, Türkiye’nin aleyhine olacak bir şey mutlaka bu ateş çemberini oluşturan milletlere fayda sağlayacak bir durumdur. Bunu görüp, bu yolda hareket eden en geri kalmış devletinden gelişmişine kadar herkes ülküleri için çaba harcamaktadırlar. Peki sözde bu vatanın evlatları ne diye büyük bir titizlikle yürütülen operasyonlara karşı barış çığırtkanlığı yaparlar ?
Bu vatana kaostan başka bir şey vermeyecek herkesi ölüm beklemektedir. Biz barış masallarıyla uyurken o ilkel terör örgütü bile planlar hazırlıyorsa, çevremizde herkes düşmemizi bekliyorsa, bizimde artık kendimize gelip gerçeği görme zamanımız geldi de geçiyor demektir. Bir an önce silkinip kendine gelmesi gereken bir milletimiz var; Allah yardımcımız olsun !
YORUMLAR
vatansever olmak MANGAL GİBİ YÜREK GEREKTİRİR bu vatanın bütün nimetlerinden yararlanıp sıra onu korumaya geldiğinde sırra kadem basmamayı gerektirir
dedelerinin kanına ihanet etmemeyi gerektirir
canı pahasına bu kutsal topraklara bekçilik yapan aslan mehmetciği korumayı gerektirir
bu vatanın bir karış toprağını kanı canı bulaşmadıkça vermemeyi gerektirir
şunu herkes açıkça bilsin ki
bu vatandan henüz nene hatunlar tükenmiş değil onun asil ruhunu temsil eden milyonlarca hanım var
koca seyitler var
bunlar var oldukçada bu vatan ebediyyen türkiye cumhuriyetinindir
gönül isterdi ki yüzlerce şairi olan bu müstesna sitede herkes bunu bağırsın
ama dikkatimi çekiyor bu konuda herkes çekingen
doğrusu yakıştıramıyorum
ummueytem tarafından 1/3/2016 1:53:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
tüm kelimelerine katılıyorum
dış mihraklar kürt kardeşlerimizi beyinlerini yıkayarak aleyhimizde kullanıyorlar
ve herkes çok iyi biliyor ki bütün bu olaylar o bölgedeki yeraltı zenginliğini türkiye cumhuriyetinden koparmak içindir.
bundan 20 sene evvelinde pkk diye birşey yoktu
herkes barış içinde yaşıyordu
nerden çıktığı belli bu karma şer odağı hiç bir zaman amacına ulaşamayacak
Batuhan Çanakcı
Aynen doğru diyorsunuz..Lakin Kürdistan Bölgesel Yönetimi veya Irak Kürdistanı (KBY) yaklaşık 40.000 km² den oluşan; Batı’da Suriye’ye, Doğu’da İran’a ve Kuzey’de Türkiye’ye komşu olan Irak Federasyonu’na bağlı Anayasal düzeyde varlığı olan özerk bir bölgedir. Bölgesel Yönetiminin Başkenti Erbil’dir . Anlamadığım bu Kürtlerle en büyük ticareti yapanlar bir zamanlar ''biz bunları tanımıyoruz'' diyorlardı da... Demek ki beyinler doluymuş :)
Demek ki dünya Türklerden ibaret değil miş... Bence insan olmayı, insanca insanlara davranmak parada kazandırıyormuş..
Mesela para olunca Kürtlerde insan yerine konulabiliyormuş.
saygılar
Batuhan Çanakcı
Ayrıca yazımda bahsettiğim konularla alakasız bir yorumunuz var. Eğer konuyla ilgili yorum yazmayı düşünüyorsanız buyrun. Konu dahilindeki mefhumlara barış, kardeşlik palavraları da dahil!..