- 1222 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
terör
dün gece olan patlamayı lanetliyorum ölenlerin allah;tan rahmet dliyorum geri kalanlara sabır diliyorum yaralı olanlara acil şifalar diliyorum hapimizin başı saolsun
YORUMLAR
ALLAH BELANIZI VERSİN
İstanbul da meydana gelen terör eylemleriyle canımız yandı gene. Hiçbir şeyden haberi olmaksızın evine ekmek götüren vatandaş Ahmet efendi ile karnında çocuğu olan bir kadını öldürmek nasıl bir ruh halidir ALLAH ım ? Yirmiye yakın vatandaşımızın kanını akıtmak ve yüzlercesini yaralamak ve korkutmak kimin nasıl bir işine yarar? Bu akılla imanla mücadeleyle nasıl anlatılır ? Suçsuz garibanları öldürmek nasıl bir davanın eseridir ? Ve ölen masumlar kimin ne şekilde işine yarar ?
İşi yapan namussuzlar ister pkk lı olsun isterse ergenekon cu. Ne fark edecek ALLAH aşkına ? İçinde azıcık iman olan biri bunu yapar mı ? Ve bu zalimlik yapanın yanına kalır mı ? Hiç mi ALLAH korkusu yok içinde katil azgın? Hiç mi insan sevgisi yok ruhunda be vicdansız mahluk?
Kuran da bahsedilen ve bir çok alimin bahsettiği bir kavram vardır. Esfele safilin denir adına.Ve aşağıların aşağısı diye tabir edilir. Yoksa ALLAH o kavramla bu aşağılık mahluklardan mı bahsediyor ? Düşünün yalvarırım benim idrakim kaldırmıyor artık daha ana karnındaki bir bebeğin ölümü hangi davaya kar sağlar ? Daha doğmamış diyorum anlayın. Nasıl kıydınız o gariban insanlara ? Şimdi hangi dava yol aldı ? Ergenekoncular devleti mi ele geçirecek bu eylemden sonra yoksa pkk devleti mi bölecek ? Kim ne elde etti anlatın .
Belki dış destekli bir provokasyon belki bir iç kargaşa çıkarmaya ya da darbe yapmaya yönelik bir siyasi senaryo bilmiyorum. RDX adlı bir bomba ve TNT kalıpları. Ölen siviller bir sürü açıklama. İki patlama ikincisi can alıcı. Kaçan bir montlu genç. Yakalanır belki ya da birinin üstüne atarlar. Perde gerisindeki kahpeler gene yakalanamaz. Ama bu vatan yıkılmaz kardeşler yıkılmaz.
Bu kadar iman ehli insanın duası bu vatanı ayakta tutar merak etmeyelim. Ve bu kadar canı yanan ananın bedduası sizi yıkar merak etmeyin insan kılıklı mahluklar. Adınız davanız gücünüz ve arkanızdaki destek ne olursa olsun. Biz bu vatanın evlatlarıyız. Bu vatanı size yedirecek kadar basiretsiz değiliz. Ve siz de bu vatanı sindirebilecek kadar adam değilsiniz. Siz gücünüzü gözyaşından alan zalimlersiniz. Sizin için yaşasın cehennem. Zulümle abad olunmaz aptallar sürüsü. Siz kadın döven ama başkasının yanında sus pus oturan kişiliksiz insanlar gibisiniz. Siz gariplere göz dikmiş şerefsizlersiniz. Hiçbir dava zulümle ilerleyemez. Siz yaktığınız ateşte yanacaksınız . Siz bizim ekmeğimize aşımıza soframızdaki kuru soğana göz dikmiş salya sümük yaratıklarsınız. Ve sizin katliniz vaciptir. Ve sizin hakkınızdan bu devlet bu millet bu polis ve bu ordu gelecektir.
Ölenler için fatiha okumak bir cihattır. Gözyaşlarıyla yapılan dualar da cihattır. Bu kahpelere beddua etmekte cihattır. Biz ALLAH rızası için iki satır yazdık. ALLAH ım bu kahpelere karşı sen bunu da cihat say. Sizlerde evinizde elinizden bir şey gelmediğini düşünmeyin. Açın elinizi dua edin. Olmazsa beddua edin.Ama unutmayın her şeyi gören ve bilen bizler kadar lanet etmiştir bunu yapanlara. ALLAH belanızı versin. Amin.
Tunar ÇALIŞKAN www.haber50.com
OLMA ŞERLERE MAŞA!...
Bu vahşeti görenler, şiddeti kınayacak,
Düşmanları öğrenip, dostları tanıyacak,
Var olmanın tek yolu, birleşip güçlü olmak,
Başka çare yoktur, bunu herkes anlayacak.
Ey cani!.. Ey katil!.. Al artık aklını başa;
Uslu ol, akıllı ol!.. Olma şerlere maşa!..
Üç-beş terörist az gelir, bu şanlı millete,
Yüzyıllardır yürümekteyiz medeniyete,
Bir oluruz, pir oluruz, dipdiri oluruz;
Kimseler yan bakamaz bu yüce memlekete
Ey cani!.. Ey katil!.. Al artık aklını başa;
Uslu ol, akıllı ol!.. Olma şerlere maşa!..
Fitne ile, terör ile yıldıramazsın bil
Sana karşı birleşiriz bizler, köy, köy, il, il
Tüm hainler toplanıp da saldırsanız bile;
Bütün millet karşınızda oluruz bilfiil
Ey cani!.. Ey katil!.. Al artık aklını başa;
Uslu ol, akıllı ol!.. Olma şerlere maşa!..
Terörün her türlüsünü hep lanetliyoruz
Halkımıza birlik ve bütünlük diliyoruz
Devletimiz, Cumhuriyetimiz yaşayacak
Vatanımız, yurdumuz korunacak diyoruz
Ey cani!.. Ey katil!.. Al artık aklını başa;
Uslu ol, akıllı ol!.. Olma şerlere maşa!..
Durdu ŞAHİN