- 2043 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gözleri Aşk Kokan Sevgilim
Ömrümde ilk defa bir erkek sırf gözlerim için göz yaşı döküyor. Mutlu olduğum kadar acı çekiyorum.
Neden böyleyim?
Ne yaptın bana?
Neden sana karşı koyamıyorum?
O gözlerinin derinliklerinde yaşanmışlık,acı ve aşk var biliyorum.Buram buram aşk kokan gözlerinden gözyaşları içiyorum,içtikçe canım yansa da yaşama sevincine bayılıyorum.Önceden hiç bir insanın duygusu ya da yaşanmışlığıyla ilgilenmez,asla ağlamazdım.Lakin sen,gözlerinin ufacık dolması yüreğimde fırtınalar kopartıyor,ruhumu acıtıyor,gözleri aşk kokan sevgilim.
Bu gün gözlerim için ağladın ya içim nasıl cız etti,kalbim nasıl ağırdı.Bu kadar güzel,bu kadar içten sevilir mi bir insan? O kadar şanslıyım ki her zaman yanında olmak,teninde olmak,senin olmak istiyorum.O kadar sahici,o kadar içtensin ki sana aşık olmamak elde değil.Kalbini seviyorum,seni seviyorum.
“Aşkım sen ne büyük insansın sen ne şekersin sen bana verilmiş en büyük hediyesin seni kazanabilmek için ne yaptım bilmiyorum ama Allah’ın bana bir lütfusun sen”demiştin ya;
Ben büyük bir insan değilim,sadece senin aşkına ve sevgine yetebilecek büyük bir aşk ve bunu taşıyan küçücük bir kalbim var. Ve ben bu cümleleri söylerken gözlerim doluyor,ağlayasım geliyor.Çünkü sen aşkın en masum halisin.
Bazen hastalandığım zaman çok korkuyorum,çünkü doktor kalbimi dinlediğinde “Sen” diye çarpan yüreğimin sesini duyacak ve anlayacak ne kadar çok sevdiğimi.Fakat senden gelecek hiç bir şeyden korkmuyorum,çünkü biliyorum insan sevdiğine kıyar ama onun için ölümü göze alanına kıymaz.Bende sana kıyamıyorum,senin acı çekmene dayanamıyorum ,ve her zaman dua ediyorum;”Rabbim onun acısını,sıkıntısını,derdini al,bana ver” diye.
Ve seni her an özlüyorum! Seni özlemek canımı yaksa bile hissetmiyorum,nedeni söylemeye gerek yok,gözlerimden anlıyorsun.Dünyanın öbür ucuna da gitsem,yine seni sevmekten ve özlemekten asla vazgeçmem,sen benden vazgeçmedikçe..
Sen benim geleceğimsin,İnan kendimi düşünmüyorum bile,çünkü ben senim artık .Yaşanmışlıkları,kırgınlıkları bir kenara bırakalım;artık “Ben” değil,”Biz” varız ve her şeyin üstesinden “Biz” geleceğiz.Sen benim için her şeyi göze alıyorsun ya,bırak bende senin için her şeyi göze alayım.
“Ağlama,lütfen.Sadece gözlerine bakınca içim eriyor,tuhaf oluyorum,ağlayasım geliyor.Ben senin yerine ağlarım,sen yeter ki ağlama” deme bana;
Bu kadar koca yürekli bir adamın kalbinde olmaya,hayatıma güneş gibi doğmasına;seni sevdiğim için,seninle nefes alıp,senin olduğum her an için mutluluktan ağlıyorum.
Sana iyi bir şey söyleyeyim mi?
Ben seni bir serçenin gözyaşı kadar seviyorum;neden biliyor musun? Çünkü serçeler ağladıkları zaman ölürler ve ben senden gelecek her şeye razıyım; kalbi küçük ama aşkı büyük sevgilim. Düşün öyle bir yerin var kalbimde ve seni düşünmediğim hiç bir zaman dilimi yok;sen benim soluduğum havam,kalbimin atışı,canımın şah damarısın.Eğer bir gün seni unutursam kalbim kırılsın,parça parça olsun ve bir daha hiç kimseyi sevmeyeyim.
Bunlar sen üzül diye değil,sadece sana olan sevgimi bu kelimeler bile anlatmaya yetersiz kaldığı için bunları söyledim.Yoksa gözlerime baksan o zaman daha iyi anlarsın ne demek istediğimi...Ben sende kayboluyorum,aşk kokuyorsun ve ilk defa kaybolmaktan korkmuyorum,çünkü,kalbin,tenin,nefesin,ruhun,en önemlisi gözlerin ve aşkın bana güç ve yaşama sevinci veriyor.Şunu da diyeyim;
Ölmekten değil,sensiz olmaktan korkuyorum. Rabbim’den dileğim ömrümün son nefesini senin gözlerinin içine bakarak vermek olsun.
Seni seviyorum gözleri aşk kokan sevgilim.
Maide Alpay
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.