- 549 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YILBAŞI (2016)
Şimdi herkesi bir telaş aldı. malum yılbaşı geliyor. çam ağacı süsleme,hindi pişirme yada bunun gibi hazırlıklar var.
Aslında burada söylenecek soru şu; yılbaşını kutlamalımıyız kutlamamalımıyız.
Yılbaşı,Hz. isa nın dogum günüdür. bu gün hristiyanlar tarafından kutlanır. sadece şu cümle bile durumu özetliyor ama biz devam edilim.
Dünya üzerinde hristiyan bir çoğunluk var hemen hemen ekonomik etkinlikleri ele almışlar. herşeyi pazarlayan avrupalı hristiyanlar yılbaşı gibi bir gününü bile yani Hz. isanın dogum gününü bile böyle bir pazarlama stratejisine alet ediyorlar.
Bir başka değişle,
hani deniyor ya din ve devlet işleri ayrı yönetilmeli. bunu diyen avrupalı neden kendi kültürünü başka toplumlara enjekte etmeye çalışıyor. demek ki güç hangi tarafın eline geçerse kültürünü karşı tarafa zorluyor ve bir nevi toplumları kendine devşiriyor.
Gelelim yılbaşını kutlama,kutlamama sorusuna;
Eger dinimiz islamsa aslında hiç alakamızın olmadığı bu olayı kutlamayız hee oldu da kutladınız işte o zaman bilmeyerek hristiyanlığa hizmet etmiş oldunuz.
Mesela Tv’lerdeki yılbaşı özel programlarını izlemek bile avrupanın kesesini şenlendireceği için hristiyanlığa hizmet etmiş oldunuz. aaa öylemiydi diye söylendiğinizi duyar gibiyim. dedim yaa bilmeden...
YAZAN: YUNUS EMRE SÖZGEN
YARİH: 20.12.2015
YORUMLAR
TV seyretmem ama acımasız olmuş yorumunuz bilmeden. O halde internet seytan isi, niçin burdayiz hepimiz, herşeyi dengelemeliyiz hayatimizda. Kutlamak isteyen kutlasin. Her kim nasıl kutluyorsa da ayiplanmasin. Sevgiyle, mutlulukla kalın.