- 501 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DÜMDÜK SÖYLEDİM
D Ü M D Ü K S Ö Y L E D İ M
Türkiye üzerine çok oyunlar oynandı. Çok yönlü planlar yapıldı. Uzun vadeli, kısa vadeli. Büyük devletlerin planları, küçük gurupların çıkar gayretleri. Siber savaştan, politik savaşlara ekonomik yaptırımlardan kültürel kısıtlamalara, hangi birisini sayalım ki.
Gezi olayları ayrı bir dert 17-25 Aralık komploları ayrı bir dert. Yeniden vesayet sistemi kurmaya İnançlı ve basiret sahibi kadroları tesviye etmeye kadar daha niceleri. Doğan medyasından eren erdem rezaletine kadar. Terörle güney doğuyu bölme çalışmalarından Suriye’’nin kuzeyinde kantonlar oluşturmaya kadar bin bir türlü hile ve tuzaklar. Sokak teröründen tutunda devlet terörüne kadar. Hepsinin hedefinde Türkiye var. Bu terör odakları tarafından Türkiye karşı acımasız ve insafsızca saldırılar var.
İç düşmanlardan içerideki baronların tahakkümünden tutunda paralel yargını tahakkümüne kadar say say bitmez. Fitne ve fesat üzerinden daha nice gayretler. El insaf kurtuluş savaşı dönemindekinden daha fazla baskı var. Hadi PKK’’yı ve PYD’’yi anladık bir ermeni örgütü hayır okumaz elbette. İslam devleti olduğunu söyleyen İran’’a ne demeli. Tüm ticari alış verişlerine rağmen İsrail’’in bizimle iyi olması düşünülemez ya Kırgızistan’’a ne demeli. Türkiye haklı dediğinde Bulgaristan’’daki Türk milletvekilini partiden ihraç eden eden parti yönetimine ne demeli. Bütün ihraç ve ithalatını bizimle yapan petrolünü bizim aracılığımızla satan Irak’’a ne oluyor. Ya oligarklara entellektüellere ne demeli. Bütün hepsinin derdi Türkiye ile. Yiğitseniz tek tek gelin köpek sürüsü gibi gelmeyin. Ama nerde sizde o cesaret.
Bu ülkenin toprağında gözü olanların alabileceği tek toprak mezarlarının üstünde olur. Gerçi onların leşini toprak da kabul etmez.1 Kasımdan önce nice yazılar yazıldı ne sevinç çığlıkları atıldı Osmanlı çökertildi dendi. Dışarıdan gelen her tepkiyi anlamak mümkün paralel devlet kurup dış güçlerle ve PKK ile işbirliği içinde olan ince bıyıklı bedduacı nesile ne dersin. Üç ağaç söküldü bahanesiyle bir kaşık suda fırtına çıkarmaya çalışan geziciler güya uzun adama kelepçe vuracaklar menderesin akıbetine uğratacaklardı. Sizin tuzağınız varsa Allah’’ın da bir tuzağı var Suçsuz yere askeri yetkilileri sudan bahanelerle içeri attırdıkları sözde savcılar istikrar abidesi olan Erdoğan ve ekibini Mısır’’daki gibi akıbete uğratacaklardı ne oldu aldınız mı üçün birini. Ne oldu yiyemediniz mi.
Hiç mi utanmazsınız havasını kokladığınız bayrağının altında yaşadığını bu ülkeye karşı birde yetimlerin fakir fukaranın verdiği vergilerle oluşan maaşlarınızı aldınız yediniz yerken hiç mi yüzünüz kızarmadı. Üç yıldır bu ülkeye bu millete çektirmediğiniz kalmadı artık şapka düştü kel göründü Bütün kirli çarşaflarınız ortaya saçıldı. Uzun adam Allah’’ın da yardımıyla bunların hepsinin üstesinden geldi ve tek cümleyle fermanını verdi( inlerine kadar girilecek)dedi. Burası Türkiye ne Mısır ne Suriye ne Irak ayağınızı denk atın. Sahi neden kaçtınız. Hangi kahbenin koynuna girdiniz. Bir gün mutlaka gelip hesabını vereceksiniz.
1- Ey paralelciler planınız tutmadı, erken öttünüz kelleden oldunuz. İYİKİ erken öttünüz. Yoksa kimse anlamayacaktı. Kuzu postuna girip te kurt olduğunuzu. Yahu burası Türkiye ne Ukrayna nede Mısır. Spastik sen bunu bile fark edemedin. Eğer akıllı ve davanda samimi olsaydın dansöz gibi kıvırtmazdın. Siyasi tarih, böylesine bir kıvırmaya, böylesine bir yüzsüzlüğe tanık olmamıştır. Yahu madem böyle yapacaktınız, üç yıldır neden kan üzerinden, darbe üzerinden, terör üzerinden bu ülkeye saldırıp durdunuz. Başlangıçta kıvırsaydınız da bu hale düşmeseydiniz ya. Yaptığınız her fiili kurduğunuz her tuzağı başaramadığınız bu ihaneti tarih yazacaktır.
2- Ey PKK PYD Bak paralel nasıl gitti ecnebinin koynuna girdi. Kıçının acısına yanıyorsa. Bir gün sende arkanı dayadığın dış güçlerin kıçını acıtmasıyla fark edeceksin. Eyvah diyeceksin ama bekâretin bozulmuş olacak. Kıymeti harbiyesi kalmayacak
3- Ey Kürt kardeşlerim bilin ki sizin rahatınızı kaçıran çocuklarınızı dağa kaldıran evinizden barkınızdan eden vallahi sizden değil hepsi ermeni tohumu kanmayın onlara aldanmayın bu melek yüzlü şeytanlara zira şeytanın iki uyluğu vardır. Kendi kendine çoğalırlar. Terbiyem müsaade etmiyor daha açık yazarımda
4- Şimdi soruyorum Demirbaş denen dümdüğü seçimlerden önce göklere çıkaran köşe yazarları, beyaz Türkler, gazete baronları aydın kesilen kör cahiller .Adam bölünmeden bahsediyor neden sus pus oldunuz, neden bir tek kalem oynatmıyorsunuz. Sizin melek yüzlü şeytan Rusçaya gitti güç dileniyor. Potin’’in koynuna giriyor. Yahu ne zaman anlayacaksınız adam resmen ülkeye ihanet ediyor. Çok şükür duyarlı savcılarımız çıktıda biraz rahatladık. !
Kasımdan sonra uzun adam ferasetiyle ülkeyi koruma ve neye mal olursa olsun dik durma refleksi gösterdi de hepinizin oyunlarını bozdu. Çok akıllıca bir iş yaptı ne mi? yaptı HDP ve PKK’’ ya kendi mezarlarını kazdırdı. Leşlerini tek tek kepçelerle kapatıyor.
PKK’’nın şehir eşkıyalarına ne mi oldu. Ölüm Birileri onların ölümleri üzerine oyun kurguladı. Uzun adam hem kurgulayan dış güçlerin oyununu bozdu hem de PKK’’ yı ölüm girdabına soktu. Şehir işgalleri, efendilerinizin vaat ettiği gibi olmadı. Kaybettiniz. Hatta ölüm tuzağına düştünüz.
Tüm yazdığım yazılarda şunun üstüne basa basa yazdım ’’’’Bu savaş Türkiye ile savaş’’’’ anlamadınız mı? İçeride birlik olmak gerekli olduğu bir dönemdeyiz. Yumruklarımızı birleştirelim. Gücümüzü toparlayalım. Artık dış mihraklara karşı mücadele sıtratejileri geliştirelim. Batı’’nın güçlerini birleştirmiş ortak hareket ediyor, ülkemiz adım adım çevrelendi, bütün zaaf alanlarımıza müdahale edilmeye çalışılıyor, sınırlarımız dışında hassasiyet gösterdiğimiz bütün bölgelere özellikle müdahale ediliyor anlamadınız mı?
Kurtuluş savaşımızdan daha çetin bir hesaplaşma dönemindeyiz. Şu üç bölge Musul bölgesi, Fırat’’ın batısı, Türkmen dağı, bölgesi bunlar Türkiye’’nin kırmızıçizgileri. Olmazsa olmazları. Bütün iç mihrakların oyunları bozuldu. HDP ve PKK çözüldü çözülecek.21.ci yüzyılın bu savaşını da bertaraf edeceğiz inşallah
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.