- 606 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
VİCDAN SESİ
Merhabalar;
Vicdan hak ve hukukun sesidir.Kişinin küçüklüğünde değer yargıları sonucu oluşur vicdan sesi.Hak Allahımızın da bir esma ismidir.Vicdan sesi kişiye her daim doğruya götüren bir sestir ve bir kere söyler.Yapma diye veya yap diye bir kere söyler.Uyup uymamak kişinin iradesine kalmıştır.
Kişi korkarak istediği hayatı yaşayamaz.Korkular ve bencillik yongalarından kurtulunmadan kişi özüne ulaşamaz.Kişi önce özüne yönelmelidir.Başkaları ne demiş,vs onlarla ilgilenmemelidir.Kim ne demişse söylediği onu bağlar.Döner dolaşır o sözler yine onları vurur.Bu tireşimsel evren yaşamımızda,düşünceler ve söylediğimiz sözler çok önemlidir.Yani benim hakkımda düşündükleriniz,sizin yaydığınız kendi enerji titreşimlerinizdir.İyi düşün iyilik bul,onun gibi.
Dostlarım,bu konular üzerine uzun zamandır araştırma ve çalışma yapan bir arkadaşınız olarak yaşamdan öğrendiğim,kişinin negatif yönlerini törpülemesi ve o yongaları tek tek düşürerek yoluna devam etmesidir.Tabiiki bu nasıl olur derseniz,uzun bir konu ama aktarmaya çalışayım.Evet negatif düşünceler döner dolaşır sahibini bulur demiştim.Ama kişi bunun farkına vardığı zaman bir bilinç sıçraması yaşar.Yani yaşamımızdaki tüm olumlu olumsuz her şey,her tecrübe ruhumuzda(özümüzde)bir genişleme,bir bilinç sıçraması yaratır.İşte bazı şeylerin farkına varıp aydınlandığında kaderinin hakimi olursun.Bilmeliyiz ki yaşamımız da her şeyin sorumlusu biziz.Yani en bunalımlı anımızda dahi,özümüze dönerek ona seslenerek,bilincimizi yükseltmeliyiz ve Allah ile özde bir olduğumuzu düşünerek,ben evrenim diyebilmeliyiz.Ve onun bolluğuna odaklanarak,kara gün kararıp durmaz deyip,güzel günlerin hayalini kurarak,kendi hedefimize giden yolu temizlemeliyiz.
Kişi bu yaşamı mutlu kılabilmesi için,tüm korku duvarlarını yıkmalı ve vicdanın sesi ile öze dönerek yola devam etmelidir.Yolda ilerledikçe,yongalar düştükçe mutlu olmayı başaracaksın.Mutlu olmak,kelimesi çok şey barındırır içinde. Mutluluğu da,mutsuzluğu da kişi kendisi yaratır.Yani kişiye inancı neyi ifade ediyorsa,ona göre yoluna devam etmelidir.Her şer de bir hayır vardır deyip yolumuza devam edeceğiz.Bilinç sıçraması yaparak yolumuza devam edeceğiz.Bu yol,sonsuza giden bir yoldur,ve biz yolcularız.
Kaderinizi değiştirmek farkındalığınıza, seçiminize ve titreşiminize bağlıdır. Her zaman bir seçiminiz olduğunu idrak edecek yeterli farkındalığa sahip olmanız gerekir. Hayatta bir obje ya da ezilmiş olmadığınızı ve seçeneklere sahip olduğunuzu idrak edecek kadar farkındalığınızı yükselttiğinizde gelecek özgür olur ve değişime açık hale gelir.
Kısaca idrak değişikliği,bilinç sıçraması kaderinizi değiştirmenin anahtarıdır.
Dostlarım,kendimizle barışmalıyız,ben mutluluğu seçiyor ve Allahımdan istiyorum diyerek,cesaretle adımlar atmalıyız.Çünkü mucizeler hep bizimledir..Herkese selam ve sevgilerimle.
HASAN BELEK 30-12-2015
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.