ALLAH KULLARINA MERHAMETLİDİR
ALLAHU Teâla (c. c )kullarına öyle merhametlidirki iki sıkıntıyı ard arda yaşatmaz sıkıntı bunaltı ardından mutlaka kulunu sevindirir rahatlatır.
Sabır zor olsada sonu iyidir.
En büyük imtihanlara en büyükler tâbi olurlar en güzel sabrı âlemlere rahmet olarak yaratılan HZ MUHAMMET S.A.V de görmekteyiz.
Allah’a yakınlık derecesi arttıkça imtihânlar ağırlaşır.
Zahire bakarken batına inmek kalp gözlerinin devreye girişi.
Mana deryasına dalmak. Asıl öze yönelmek.
En incede inceyi görmeye çalışmak nasıp olduğu gösterildiği kadar.
Kullarına kaldıramayacakları hiç bir yükü yüklemeyen Rabbimize hâmdu senâlar olsun
Fanide bâkiyi yaşamak.Tek ve mutlak olana yönelmek tam teslim olmak.Ölmeden binlerce ölmek.
Örnek gösterebiliriz.Rabia Adeviyeyi, her sorulana âyetlerle cevap veren evliya kadın. Ve daha niceleri Allah hepsinden râzı olsun .
Takvada yarışanlar dünyaya meyl etmeyenler .
Kullar aciz ölmeden binlerce ölme ne kadar sabır etselerde insanlara sonunda ecrini mükâfâtını mutlaka görürler.
Bana Rabbime olan aşkımı sordular dedim ki’ Ben bendemiyim bilmiyorum.Yaratana teslim oldum olalı ben bende ki benden oldum.Kayboldum varlar içinde.Katreciğim yoklar içinde.Beni maşuğuma meftun eden aşkullahla yandım piştim.Her zerrem YA HU YA HAK derken ben bende emanet olan bedende çırpınmaktayım.Dalgalar her varlığın sesinde hal zikrinde tek yaratan Rabbimiz var’...
Rabbimiz annenin evladına olan merhametinden daha merhametlidir kullarına.
Kullarını rahmetiyle saran afeden dünyada ve ahirette sevindirecek olan, Rabbimize şükürler olsun.
Allah ve Hâbibini(s.a.v) ye meth eden yazan okuyan anlatanlardan, Allah razı olsun sevabını Rabbim misliyle versin .Amin...
Allahım sev bizleri, sevindir bizleri, sevdiklerinede sevdir bizleri .Kendine ve hâbibi (s.a.v) e yakın eylediklerinden eyle amin Selâm ve duâ ile.
Nigâr Bedirhan