İyİkİ DoOdUn KuPa
Yarın doğum günüm ve hayatı düzenli gitmeyen her işinde bir cenabetlik yatan ben bu gündende pek umutlu olmamalıyım diye düşünüyorum.En azından daha doğum günüm olmadan başladı hayallerim tek tek suya düşüp boğulmaya..Sevgilim geçen hafta bu pazar günü sana bir süprizim var mutlaka evden çıkmalısın pazartesi geç olur görüşemeyiz zaten dedim ve kendimi 1 hafta sonrasına başladım hazırlamaya.Evde kutlama istemiyorum veya erkek arkadaşımlada böyle şatapatlı bir gün kutlamayı düşünmüyorum kendime göre ama ne olursa olsun benim için özel saydığım günlerde o gün özel ve tüzel olmak istiyorum e birazcıkta hergünden daha güzel.Etrafımdaki tüm ilgiyi kendime çekmek istiyorum neden bilmiyorum ama burçlarada pek inanmadığım halde aslan burcunun o ilgi bekleyen küçük kız yönünü kendimde görüyorum.Mesela ben birşey konuşunca herkesin pür dikkat beni dinlemesini istemem gibi...Sonra hafta içi kendime yeni bir elbise aldım küçükken döndüğümde benimle beraber fır dönen elbiselerime benziyordu.ben herşeyin ince ince planını yaparken sevgilimin cumartesi akşamından denize gidiceği haberini bana vermesi sanki önemsenmiyormuşum gibi düşüncesiz diğer tarafa okey vermesi benim sinirlerimi yine zıplattı.Ve emin olun şu saate kadar burnundan fitil fitilde getirdim ohh olsun .Halbuki bugünümüzü okadar özel olsun diye 1 haftadır şerbet gibi hatundum.Herr lafına ahahahah diyordumkii akşama doğru çıkarız demesi ben tüm gün evde kukuman kuşumudur nedir artık onun gibi beklicem beyfendi plajda göbeğini çekip çekip yürüyücek düşüncesini beynimden spatulayla kazımama yardımcı olamadı.Ya şuan yanımda olsa tırnaklarımı o güzel bebek yüzüne geçiririm valla.gamzesine parmağımı sokar dururum acırmıki bilmem ama:/Ya harbi bu çocuk beni pi si ko pat yapcek ...Yok kardeşim taviz falan yok tüm gün benim ne çektiğimi görsün oda çeksin.İstemiyorumda bir daha onun yaptığı çizdiği bir plana uyarsamda heh buraya yazıyorum bende KuPPa diğilim zaten KuPa K1Z1YIM:)
İlk doğum günümü hatırlıyorum babam cümle alem gelsinde kızım 5 yaşında kocaman bir kız oluyor diye 3 katlı çikolatalı bir pasta almıştı.Ve çocukluğuma dair ilk ve son fotolarımı o gün çektirmiştim.Babam işten geliyordu bende kapının önünde oturup onun dönüşünü bekliyordum.Ablam babamın elindeki poşeti görünce gel bakalım içeri diye beni odaya götürmüştü babamda rahatça saklamıştı dolaba pastayı.Sonrası bembeyaz bir fistolu elbisemi giydirdiler o elbise özel günlerime ait abladan bana kalma bir elbiseydi şimdilerde saklasaydım çocuğuma bile giydirebilirdim.Sonra annem zamanın en ünlü pembe dizisinde en sevdiği maria karakterinn saç modeli diye büküp büküp toplamıştı saçlarımı, özenle saçlarıma takmıştı tokalarımı.Sonra akşam olmasını uslu uslu beklemiştim.Işıklar kapanmıştı "iyiki doğdun KuPa"İyiki doğmuşum ya bugün hayattan bir parça bal çaldım ağzıma diye sevinmiştim.Babam 36 pozun hepsini o gün harcamıştı benim için yanan mumları erkek kardeşim her defasında üfleyip benden önce davranmıştı tekrar yandı o mumlar takrar söndü yandı söndü yandı söndü..Çocukluğumun hatırladığım ilk doğum günüydü.....
Mesajlarına cevap vermiyordum,aradığında açmıyordum sonra o çiçekli siyah elbiseyi giydim ve yarın bunu giyicem o bu elbiseyi hiç üzerimde görmicek görüşmek istemicem diye söyleniyordum ulu orta..Zil çaldı gelen O.Aşağı indim içerde bekliyor yüzünde üzgün bir ifade en çokta suçluluk.:).
-İçeri gelsene dedim yok rahatsız etmim dedi.Gel işte diye çektim.. Mutfağa geçtik
-Demek görmek istemiyorsun beni he,benden bu kadarmı sıkıldın? .Benden bu kadarmı nefret ettin kısa bir sürede? hep bunlar döndü aklımda ve gelirken inan bana korktum yüzünü mahkeme duvarı gibi bulucam diye.Eğer beni dinleyebilseydin ve geçte olsa gelseydin bugünümüzü daha güzel geçicekti ...İnatçısın keçi gibi .
Bu iltifatları bana sayarken yüzüne bakakaldım .Çok tatlı olmuştu bordo rengi yanakları:)çekik gözleri ama ben yanmak sana yakışmamış çok çirkin olmuşsun diye ayar çektim bir daha ben yokken tatildi deniz di gitmesin diye:)Yapma Alla aşkına KuPa için öyle söylemiyor. gülüştük azıcık sonra susup yüzüme baktı
-bana bunu yapma çünkü sensiz mutsuzum ,çünkü kaç gündür salak salak geziyorum işe kendimi veremiyorum sen yoksan tadımda yok.Bugününü zehir ettiğimi biliyorum ama emin ol bende senin gibiydim.Aklım yüreğim sende....
Buna benzer bir sürü şey ne cesaret mutfakta elime yapıştı bırakmıyor.Dur dedim napıyorsun kovulucan annem gelicek şimdi.Sevgilimin elinidemi tutamicam .Evet burası benim evim :)Tutamassın:).İçeri geçip oturduk.Annem baya seviyor onu sevmeyen sanırım erkek kardeşim bir tek onun gözünü boyuyamadı henüz...Sabah en farklı doğum günüme uyandım....Onsuz ,onlu dün gece o balkonda zifiri karanlığa karışan konuşmalar aklımda yeni bir gün,umutlu olmaya çalışan bir umut ailem,sevgilim ve yakındaşlarım bulutlu ve az sonra ağlayacak gibi duran bir İstanbul..Ve birde uyandırdığım için gelen mesaj aşkım iyiki doğmuşsun sen uyandırmasaydın işe gecikecektim....Lan adamı hasta etme...:))))
Bu yazıyı teknik nedenlerden dolayı yayınlayamayan ben işte bugün İyiki DooOoOodUn KuPa diye gülüp geçiyorum kendime.....85lerde var oluşum iki sebebini güzel annem seni sonsuz kere sonsuz seviyorum ve canım babam rahat uyu seni seviyorum ve çıldırasıya özlüyorum...
Julıet/KuPa k1z1
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.