- 762 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YILBAŞI
Yılbaşı geliyor, büyük alışveriş merkezleri ve bazı belediyeler caddeleri yanıp sönen ışıklarla süslemiş, vitrinlerde Noel baba kıyafetleri, milletimizde inanılmaz alışveriş çılgınlığı.
Bir kısmı milli piyango bileti almak için kuyruklarda.
Parası az olup da herhangi bir eğlence merkezine gidemeyecek olanlar eve meyve, kuruyemiş ve içki stoklama derdinde.
Parası olanların bir kısmı en iyi göbek atan dansözün olduğu gazinoda yer ayırtma derdinde.
Kar üstünde mangal yakıp içkilerini içmek isteyenler kayak merkezlerinden yer ayırtma derdinde.
Küçük yavrularımız 31 Aralık gecesi bacadan veya açık bırakılan pencereden gelecek ! olan Noel Babanın getireceği hediyeler derdinde.
MEHMETÇİĞİMİZ, POLİSİMİZ vatanımızı bölmek, parçalamak isteyen hainlere karşı – 20,-30 derecelerde hainleri temizleme, huzuru ve güveni sağlama derdinde.
Bu durumda sana eğlenmek hiç yakışır mı?
Senin huzurun için, vatanın birliği için askerimiz, polisimiz şahadet şerbeti içerken, sana kadeh kaldırıp içki içmek, eğlenmek yakışır mı?
Çocuklarımıza ise;
Amerika’nın, Rusya’nın, İran’ın,Suriye’nin, Irak’ın, Ermenistan’ın, Barzani’nin birer Noel baba olduklarının ve onlarında hediyelerinin de bomba, mermi olduklarını söylememiz lazım.
Bunları yazarken kimsenin inancına, eğlencesine karışmayız ama biz bir millet isek,tasa da,keder de, kıvanç da bir olmalıyız. Yoksa parça parça oluruz.
Yeni yılda geçen yıllarda yaptığımız hataları yapmamak dileğiyle. İyi yıllar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.