- 2222 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
GERÇEK ATATÜRK, GERÇEK DAVUTOĞLU, GERÇEK CÜBBELİ AHMET VE DAHA NİCELERİ !!!
Teknolojinin artık en mahrem yerlerimize bile girmesiyle birlikte memlekette gizli, saklı diye bir şey kalmadı. Özellikle de Google Amca denen bir deyyus memlekette bu güne kadar bilmediğimiz(!) duymadığımız(!) ne varsa tek tek ortaya döker oldu.
İki sene kadar önceydi. Baktım adeta paylaşım rekorları kıran bir resim. Resmin ana başlığı ‘’ Gerçek Mustafa Kemal Kimdir?’’
Bu konuda lehte ve aleyhte o kadar çok yazı okumuştum ki artık yeni yetmelerin tabiriyle ‘’Öğğ’’ gelmişti. O bakımdan da pek ilgilenmedim önceleri. Fakat ne de olsa Tarih Öğretmeniyim ya millet bana soruyor.
-Hocam, o resimde yazılanlar doğru mu?
-Ne resmi yahu, hangi resim?
-Hocam Hani var ya ‘’ Gerçek Mustafa Kemal?’’
-Gerçek Mustafa Kemal’i mi öğrenmek istiyorsun. Bak ben ‘’Atatürk kimdir?’’ Başlıklı bir yazı yazdım sana linkini de vereyim: www.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=87255 Oradan oku öğren kim olduğunu.
-Ya Hocam o yazıyı gördüm. Çok uzun bir yazı o. Sen söylesene o resmin altında yazılanlar gerçek mi?
Millet hazırcı. Ben ‘’Evet gerçek’’ dersem ‘’gerçek ‘’ olacak, ‘’Hayır gerçek değil’’ dersem ‘’Gerçek değil’’ Ama daha da önemlisi şu: Vatandaşın kafasında zaten gerçek ya da değil olduğuna dair bir inanmışlık var. Bir de benden onay alırsa inancı perçinleşmiş olacak. Peki benden onay alamazsa? ‘’ De git ya, bu da bir halt bilmiyor’’ olacak tabii ki.
-Bilmiyorum. O resmi gördüm ama altındaki yazıyı okumadım.
Derken efendim tabii ki bunca dürtülme karşısında malum resmin altındaki yazıyı okudum.Resim iki parçalıydı ve ilk parçada Mustafa Kemal’in Trablusgarp Savaşında çekilen resimleri vardı.
Birinci parçanın altında aynen şunlar yazıyordu: ‘’HAKİKİ MUSTAFA KEMAL 1911 SENESİNDE TRABLUSGARP’TA İNGİLİZLER TARAFINDAN ŞEHİT EDİLMİŞTİR. GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ SAKALLI, EHL-İ SÜNNET,.İKİNCİ RESİMDE İSE( Birinci parçanın ikinci resmi) MİSVAK KULLANIYOR, DİNİ BÜTÜN BİR OSMANLI SUBAYI.
Sonra ikinci parçadaki resimlerin altına geçiyoruz. Orada da şunlar yazıyordu: ‘’ 1911 DEN SONRA İNSANLARA MUSTAFA KEMAL OLARAK TANITILAN YAHUDİ İŞ ADAMI JOSSİ KOHEN. KENDİSİ MASONDUR. FIRSAT BULDUKÇA TIRAŞ OLURDU VE SÜREKLİ GÜLÜYOR. BU KADAR GÜLECEK NE VARDI?’’
Resmin altında bir sürü yorum…Yorumlara baktığınızda ‘’ De get la, böyle saçmalık mı olur?’’ diyenler kadar ‘’ Ulan vay anasını beee…Demek şimdi Anıtkabirde bir Yahudi iş adamı yatıyor ha’’ diyenler de bir o kadar vardı. Fakat bir Allah’ın kulunun aklına ‘’ İtalyanlarla yapılan Trablusgarp Savaşında Mustafa Kemal nasıl olmuş da İngilizler tarafından şehid edilmiş ‘’ diye sormak gelmiyordu. Gelmiyordu çünkü Atatürkçülüğü sadece ve sadece göğüslerine Atatürk rozeti, arabalarının kaportasına Atatürk imzası yapıştırmaktan ibaret sanıyordu o ‘’ De get la’’ diyenler... Trablusgarp Savaşı hakkında bir bilgileri yoktu. ‘’ Ne Mutlu Türküm Diyene’’ diyorlardı ya ‘’ Biz Osmanlı değil Türk’üz’’ de diyorlardı, başka bir şeye ihtiyaçları yoktu. Atatürkçülük derslerinde Atatürk’ü anlamak yerine cep telefonlarından manitalarına mesaj yollamak daha cazip geldiği için kaçırmışlardı Trablusgarp Savaşını.
Atatürk’ü kast ederek ‘’Hımmm…Ulan ben zaten bu herifin Yahudi olduğunu duymuştum ama şimdi tam inandım ‘’ diyenler zaten hazırdılar böyle bir şeye inanmaya.
Evet bununla patladı ‘’NE VARDI BUNCA GÜLECEK ‘’ Meselesi.
Hemen peşinden Adnan Hoca ile ilgili paylaşım geldi.
Efendim şu anda alemi kerhaneye çevirme gayreti içerisinde gece gündüz mesai sarf eden bu vatandaş meğer Adanan Hoca değilmiş. Ya kimmiş? Gelin hep beraber 2. Resmin hikayesine bakalım ( İlginçtir ki buna inanan da bir hayli fazla oldu.) Tabii ki bu da iki parçalı bir resim.
1. Parçada sakallı Adnan Hocalar var ve bu parçada ‘’HAKİKİ ADNAN OKTAR MASONLUK VE SİYONİZMİN İÇ YÜZÜNÜ VE ÜLKEMİZ ÜZERİNDEKİ ENTRİKALARINI İFŞA EDEN BİR FİKİR ADAMIYDI.İSLAMA KARŞI OLAN TÜM İDEOLOJİLERLE MÜCADELE İÇİNDEYDİ. 1986 YILINDA ATATÜRK’Ü KORUMA KANUNUNA MUHALEFETTEN YARGILANIP GİRDİĞİ HAPİSTE ÖLDÜRÜLMÜŞTÜR.’’ Yazıyordu.
Resmin ikinci parçasında ise kedicikleriyle alem yapan Adnan Hoca Resmi var ve o parçanın altında şunlar yazıyor:
1986 DAN SONRA İNSANLARA ADNAN OKTAR OLARAK TANITILAN YAHUDİ HAHAM AARON KOHEN’DİR. ALABİLDİĞİĞİNCE EĞLENCE DÜŞKÜNÜ BİR MASONDUR.
Gerçek Atatürk Jossi Kohen, gerçek Adnan Hoca ‘’ Aaron Kohen’’ İlginç değil mi?))))))))))) Anlaşılan bunları hazırlayan her kimse Kohen dışında Yahudi soyadı bilmiyor. )))))) İşin garibi bu resmi daha bu gün, bir kaç saat önce yine gördüm birilerinin sayfasında. Vatandaş mal bulmuş Mağribi gibi hemen atlamış sazan misali.
Memlekette sazan bunca bol olunca devamı geldi tabii ki. Varan 3
Sıkı durun: Şu andaki Başbakanımız olan Ahmet Davutoğlu da aslında Ahmet Davutoğlu değilmiş. Ya kimmiş? Hemen cevap veriyorum.
3. Resmin birinci parçası : ‘’ GERÇEK DAVUTUĞLU HAKİKİ BİR MÜSLÜMAN VE TÜRK AYDINIYDI. BOĞAZİÇİ MEZUNUYDU. STRATEJİK DERİNLİK VE AKADEMİK KARİYER SAHİBİYDİ.PROFTU, KAFASI ZEHİRGİBİ ÇALIŞIRDI.2004 YILINDA KONFERANS VERMEK İÇİN GİTTİĞİ TELAVİV ŞALOM ÜNİVERSİTESİNDE MOSSAD TARAFINDAN ÖLDÜRÜLMÜŞTÜR.
3. Resmin İkinci parçası :’’CANLI BOMBALARI EYLEM YAPMADAN TUTUKLAYAMAYIZ’, YA DA ‘’ DEAŞLA BİZİM İSLAM ANLAYIŞIMIZ ARASINDA 360 DERECE FARK VAR’’ GİBİ ZEVZEKÇE LAFLAR SARF EDEN KİŞİ İSE ONUN YERİNE GEÇEN İSE İSRAİLLİ AJAN SHMERLEİN BEN DAVİT’TİR. AYRICA BEN DAVİT SÜREKLİ GÜLER. BU KADAR GÜLECEK NE VARDI?
Sonra hemen ardından Egemen Bağış geldi. ( 4. Resim)
Efendim Egemen Bağış da meğer bize Yüce Rabbimin bir bağışı olan Egemen Bağış değilmiş. Ya kim miymiş? Buyurun :
‘’HAKİKİ EGEMEN BAĞIŞ 2002 YILINDA FETHULLAH HOCA’NIN NEZDİNDE SOMALİ’DE OKUL YAPTIRIRKEN SOMALİLİ KORSANLAR TARAFINDAN KAÇIRILIRAK HAKKIN RAĞMETİNE ( Rahmetine değil, Rağmetine) KAVUŞTU. GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ DİNİ BÜTÜN, EHL-İ SÜNNET, GÖZLÜKLÜ, BIYIKLI VE KELDİ.’’
‘’2002 DEN SONRA İNSANLARA EGEMEN BAĞIŞ OLARAK TANITILAN OUOKL RÖ, YAHUDİ İŞ ADAMI VE PASTAFARYANDIR. SÜREKLİ TIRAŞ OLUR VE GÜLER.EN YAKIN ARKADAŞI MUAMMER GÜLER…ŞİMDİ SORUYORUZ NE VARDI BU KADAR GÜLECEK?’’ ( İşin garibi ikinci resimde de kel ve yine işin garibi ilk resimde de tıraşlı ))))))))))))))))
5. Resimdeki soldakini tanıyoruz ama sağdakini o haliyle tanıyan olacağını pek sanmıyorum. ( Gerçi isimlerini yazdım ama okunabiliyor mu bilmiyorum )
Soldaki Temel Reis’in Safinaz’ı, Sağdaki İse Mevhibe İnönü.
Meğer Safinaz da Safinaz değilmiş. Buyurun:
‘’TEMEL REİS ÇİZGİ FİLMİNDEKİ İYİ KARAKTERLİ OLAN SAFİNAZ İSMET İNÖNÜ’NÜN ( Ki o da Yahudi ve adı İSAAC ININOSHİ ) EŞİ MEVHİBE İNÖNÜDÜR. GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ SAÇ STİLLERİ, BURUN YAPILARI VE ZAYIFLIKLARI AYNI.
6.Resimdeki şahıs hakkında aslında şüphelerim yok değildi. Hem de BJK nın başındayken şüphelenmeye başlamıştım ondan ama Türkiye Futbol Federasyonun başına geçince şüphelerim daha da artmıştı. Sonunda bulduğum bu belge ile artık emin oldum. Kimden mi bahsediyorum? Yıldırım Demirören’den tabii ki. Bakın meğer bizim Yıldırım Demirören sandığımız kişi kim ve amacı neymiş?
Resmin sol parçası: ‘’İŞTE HAKİKİ YILDIRIM DEMİRÖREN( Bizim Şişko Nuri olarak tanıdığımız kişi meğerse hakiki Yıldırım Demirörenmiş ) …KENDİSİ TÜP BEBEKTİR VE DİŞLERİNDEN GAZ KAÇIRDIĞI İÇİN 2011 SENESİNDE VEFAT ETMİŞTİR. AYNI ZAMANDA ‘’AYGAZZZ DI DI DIMMM’’ ŞARKISININ DA BESTECİSİDİR.
Resmin Sağ Parçası: ‘’ BU DA 2012 DE ONUN YERİNE GETİRİLEN VE YILDIRIM DEMİRÖREN ADI VERİLEN YOSSİRUM DEMİRKOHEN... KENDİSİ TÜRK MİLLİ TAKIMININ KATLİ İÇİN TFF YE SEÇİLDİ. TAKIMIN İÇİNE BU KADAR SI.ÇAMAYA NE GEREK VARDI?
7. Resmi Türkiye’de tanımayacak hiç kimse olacağını sanmıyorum. STV Televizyonu vardı ya hani bir zamanlar. İşte o Tv nin ‘’ Kalp gözü’’ ya da ona benzer programlarındak meşhur ‘’SALİH AMEL ‘’ amcamız.
Ulan batsın bu dünya be…Salih Amel bile Salih Amel değilmiş iyi mi?
Kim miymiş? Buyurun:
‘’GERÇEKTE SALİH AMEL KÖTÜLERE BAKIŞ ATAN, İYİLERİ KORUYAN, 5 VAKİT NAMAZINI HİÇ KAÇIRMAMIŞ BİRİYDİ.2012 YILINDA SECCADESİ YAHUDİLER TARAFINDAN ÇALININCA ÜZÜNTÜSÜNDEN ÖLMÜŞTÜR.
ONUN YERİNE GEÇEN YAHUDİ İŞ ADAMI HACIOS AMELOS, MASONDUR. SÜREKLİ KÖTÜLÜK YAPAR. BİRANIN, RAKININ DİBİNE VURUR. BU KADAR İMANSIZLIĞIN NEDENİ NEYDİ?
8. Resim benin için resmen şok oldu. Hani her şey aklıma gelirdi de Karl Marx?? Yine de inanasım gelmiyor ama gerçekler tüm çıplaklığı ile karşımda duruyor(!) Nasıl inkar edebilirim ki?
Meğer Karl Marx kimmiş: ( Ufak bazı katkılarla Sunuyorum )
GERÇEK KARL MARX HRİSTİYANLIKTAN MÜSLÜMANLIĞA İHTİDA EYLEMİŞ VE SONRASINDA BAKUNİN ADLI BİR DİN DÜŞMANI ANARŞİST TARAFINDAN ÖLDÜRÜLÜNCEYE KADAR DİNİ BÜTÜN BİR MÜSLÜMAN OLARAK YAŞAMIŞ MÜBAREK BİR ZATTI. O KADAR DİNİ BÜTÜNDÜ Kİ HİÇ BİR VAKİT NAMAZINI KAÇIRMADIĞI GİBİ CAMİDE MÜZEZZİNLİĞİ MUTLAKA O YAPARDI. İLK RESİMDE DE GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ SAKALLI, SARIKLI KENDİNİ HAK YOLUNA ADAMIŞ BİR MÜMİNDİ
1872 DE O ÖLDÜRÜLDÜKTEN SONRA İNSANLARA KARL MARX OLARAK TANITILAN KİŞİ ASLINDA KARLO MAKOSEN ADLI BİR YAHUDİ FELSEFECİYDİ. ZATEN RESİMDE DE KARLO MAKOSEN’İN MASON SELAMI VERDİĞİ VE MASONLAR GİBİ SAĞ ELİNİ CEKETİNİN İÇİNE SOKTUĞU GÖRÜLMEKTEDİR. KARLO MAKOSEN FIRSAT BULDUKÇA ŞARAP, VOTKA, HATTA SAF İSPİRTO VE KOLONYA BİLE İÇERDİ. RESİMDE ZATEN ONDA OLUŞAN BİRA GÖBEĞİNİ GÖRÜYORSUNUZ. BU NAMUSSUZ SÜREKLİ OLARAK ALLAH KELAMINA AFYON DEDİ. BU KADAR KOMÜNİSTLİK EDECEK NE VARDI?
Evet…Bunca tarihi gerçek(!) karşısında sıkı bir araştırmaya girdim ve ne buldum biliyor musunuz? ( Ben buldum, bir başkasından araklamadım şu ana kadar yazdıklarım gibi )
Meğer Cübbeli Ahmet Hoca da Cübbeli Ahmet Hoca değilmiş. Kimmiş peki?
BİR ZAMANLAR BU ÜLKEDE HERKESİN DERİN SEVGİSİNİ KAZANMIŞ AMA ORTODOKS BİR PAPAZ OLAN İYİ YÜREKLİ BİR İNSAN YAŞARDI. BU PAPAZ EFENDİNİN ADI AVEDİS MAKARİOS CÜBBECİYAN İDİ.
AVEDİS MAKARİOS CÜBBECİYAN, BİR FANATİK EL-KAİDE AJANI OLAN AHMED CÜBCÜBOĞLU TARAFINDAN KATLEDİLDİ. AHMED CÜBCÜBOĞLU PAPAZ AVEDİS MAKARİOS CÜBBECİYAN’IN YERİNE GEÇEREK ÖNCE BİR MÜDDET KİLİSEYİ SÖĞÜŞLEDİ. ANCAK MEMLEKETTE FAZLA HRİSTİYAN KALMADIĞI İÇİN DİN DEĞİŞTİREREK MÜSLÜMANLIĞA GEÇTİ VE CÜBBELİ HOCA OLARAK AZİZ TÜRK MİLLETİNİ SÖVÜŞLEMEYE , PARDON…İRŞAD ETMEYE BAŞLADI.
AVEDİS MAKARİOS CÜBBECİYAN OLDUKÇA CİDDİ BİR İNSAN İDİ. OYSA CÜBBELİ AHMED DEVAMLI GÜLER. BU KADAR GÜLECEK NE BULUYORSA ARTIK
VEEEE…Yahu aslında Sami Biberoğulları olarak tanıdığınız kişi de o değil biliyor musunuz?
EFENDİM, SAMİ BİBEROĞULLARI OLDUKÇA KARİZMATİK, YAKIŞIKLI, BİLGİ DONANIMLI VE KÜLTÜRLÜ BİR TARİH ÖĞRETMENİYDİ. 2006 SENESİNDE EMEKLİ OLDU. 2011 YILINDA DA EDEBİYAT DEFTERİ ADLI BİR EDEBİ PLATFORMA ÜYE OLDU.
KALBİ İNSAN SEVGİSİ İLE DOLU BU EMEKLİ ÖĞRETMEN BU SİTEDE KAMİL OĞUZ MANGIRCIKOĞLU ADINDA TİPSİZ BİRİYLE TANIŞTI. LAKİN DEDİM YA O İNSANLARIN İPİNE, TÜPÜNE, TİPİNE BAKMAZDI. KAMİL’E KANI KAYNAMIŞTI. NE BİLSİN BAŞINA GELECEKLERİ.
2013 SENESİNİN YAZ MEVSİMİNDE KAMİL OĞUZ ‘’ HOCAM AYVALIK’A GEL DE SANA AYVAYI YEDİREYİM’’ DİYE DAVET EDİNCE HİÇ DÜŞÜNMEDEN AYVALIK’A KOŞTU.
SONRA?
YAHU KAMİL’İN YANINA GİTTİ DİYORUM. BUNUN SONRASI OLUR MU? YAMYAM KAMİL YEDİ ZAVALLI SAMİ HOCAYI.
ŞİMDİ HER YERDE ‘’ SAMİ BENİM İÇİMDE YAŞIYOR ‘’ DİYOR YA MİLLET DE ‘’ SAMİ HOCA KAMİL BEY’İN KALBİNDE YAŞIYOR’’ SANIYOR.
YAV ANLADIK YEDİN. BÖYLE PİS PİS SIRITMANIN ALEMİ NE GICIK ?
Efendim. Her şey bir nebze tebessüm içindi. Sakın ola ki hiç bir şahıs ile ilgili yazılanları ciddiye almayasınız.
Şimdi tabii ki ‘’ Hocam 11. Resim?’’ diyorsunuzdur.
Bu yazıdaki tek ciddi konu o.
O resimdekilerden soldaki Mustafa Kemal, Sağdaki kim mi? Hemen açıklıyorum.
15 Mayıs 1919 da İngiltere ve Fransa’nın desteği ile İzmir’e ayak basan Yunan işgal kuvvetlerinin Türk halkının direnişini kırmak amacıyla çoğaltıp dağıttıkları sahte Mustafa Kemal. ( Mustafa Kemal’i Bir Rum kabadayısı gibi tanıtmaya çalışmış ve hiç alakası olmayan bir resim kullanmışlar.) ( Ankara Ticaret Odası tarafından, genel Kurmay Askeri Tarih ve Stratejik Etüd Başkanlığı’yla işbirliği yapılarak hazırlanan ‘’Cephelerden Kurtuluş Savaşına ‘’ Albümünden.)
YORUMLAR
Öncelikle sizi ayakta alkışlıyorum herzamanki en güzel cevabı siz yazdınız arkadaşım
Sami biberoğlunu tanıyoruz bir ikincisi asla olamaz :)
Lakin ATATÜRK için çirkin yazılan çizilenlere ve söylemlere
Tek bir cümle yazıyorum
'' Ula deyuzlar hepinizi EŞEKLER tepsin ''
Yazan hisseden yüreğin var olsun saygılar......
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Sami hocam
Yazının sonlarına doğru her şey biraz tebessüm içindi demişsiniz ama Kamil oğuz’un yukarıda ki, o profil resmini görünce öyle bir çılgınlık yapabileceğine inanıyorum.))))))))
Aaah ah ekmek arası gitti benim yakışıklı hocam.
Bari üzerine bir soda içeydi.)))
Galiba ağlanacak halimize gülmemiz en iyisi yoksa kafayı sıyırır insan bu memlekette.
Tebessüm ettiren kaleminize sağlık
Saygı sevgilerimle
sami biberoğulları
Hani derler ya ''Zurnada peşrev olmaz, ne çıkarsa bahtına'' diye. Bizim zurnadan da bu sefer böyle bir name döküldü.
Uzun zamandır yazmayı düşündüğüm bir yazıydı zaten. Nasip bu güneymiş.
Selam ve sevgilerimle.
Değerli hocam, verdiğiniz linkteki yazının seviyesinde bir yazı daha, değil Edebiyat Defteri'nde, Atatürk'ün yüceliğini ifade eden bütün yazıları içinde kolay bulunmaz...
"Türk Milleti okumaz" yargısı, maalesef bir kez daha söz konusu oluyor...
Buna bir de balık hafızalı oluşumuzu ekleyin...
Son yıllarda iyice sahiplendiğimiz ve aydınlara illallah dedirten 'klavye provakatörlüğü'nü de hesaba katarsanız, şimdi bugünkü yazıyla göstermeye çalıştığınız entellektüellik anlayışımızın geldiği yeri görebiliriz...
Mesela siz bu memlekette bir tane mi İlber Ortaylı var sanıyorsunuz?...
O-hooo-o!... Milyonlarca var, milyonlarca!...
Adamların tepesi sık sık lüzumsuz yere mi atıyor sanıyorsunuz!...
Şimdi böyle değerlerimizin 40-50 tanesi terki diyar eylese, kimsenin kılı kıpırdamaz!...
Vesselam...
Saygılarımla.
sami biberoğulları
Öyle bir memlekettyiz ki kim ne söylüyor, ne anlatmaya çalışıyor anlayabilene aşk olsun.
Koskoca bir Tarih Profesörü ''Osmanlıdaki şehzade katliamı benim en öğündüğüm şeydir'' diyor. ( Ahmet Şimşirgil ) Yahu şehzade katliamını devletin bekası için lüzumlu görebilirsin eyvallah. Ama böyle bir katliamla nasıl öğünürsün?
Yani İlber Hoca ya da bir başkasının, hatta benim gibi sıradan bir vatandaşın tepesi atmasın da ne yapsın.
Selam ve sevgilerimle.
Merhaba Sami Hocam, şu Googule'n girmedigi yer kaldıysa şaşarım. Geçenler de benim torun bana 'Anneanne, bizim sokağı sana Googule'den göstereyim mi deyince ilgiyle baktım, vay anasını! Balkondaki kırmızı havlumuz bile Googule'da :-)
Gelelim yazı konusuna, Birinci parçanın altında aynen şunlar yazıyordu: ‘’HAKİKİ MUSTAFA KEMAL 1911 SENESİNDE TRABLUSGARP’TA İNGİLİZLER TARAFINDAN ŞEHİT EDİLMİŞTİR'
Aklıma şöyle bir şey geldi, Atatürk, 1911de şehit edildiğine göre, diğer savaşları ve devrimleri kim yaptı? Eğer çakma bir Atatürk vardi ise, bugünlerde tam sırası bir tane daha gönderseler çoookkk iyi olur.
O paylaşımı görmüş olsaydım altına 'vay be! ' yerine tam da bunları yazardim
Selamlar hocam.
sami biberoğulları
Adamların dediği de o zaten.
''Gerçek Müslüman olan Mustafa Kemal şehid oldu, onun yerine gelen Yahudi de ilke ve devrimleriyle memleketin canına okudu'' demek istiyorlar.
Aradaki Kurtuluş Savaşı tabii ki hiç hesaba katılmıyor.
Selam ve sevgilerimle.
İlhan Kemal
Emine UYSAL (EMİNE45)
İlhan Kemal
İnönü'lerde Ankara'dadır. Bir Sakarya Savaşı vardır; orada da komuta genelde Fevzi Paşa'dadır; bitime 6 gün kala sahte Kemal komutayı devralır, Yunanlıların sol kanadına bir hücum tertipler; o da çok başarılı olmaz. Kemal'in şansına durumu riske atmak istemeyen Konstantin ordusuna çekilme komutu verir. Dumlupınar'da ise en başından beri sahte Kemal oradadır ama yanıbaşında yine Fevzi Paşa vardır (Onsuz savaş alanına adım atmaz). Kararlar karargah çadırından çıkar ama o çadırda kim neyi yönetir, bilinmez. Zaten ordudan bir hafta sonra İzmir'e girmesi de kendisinin geri cephede ikamet ettiğinin kanıtıdır.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Amacı Kemal'in bütun kirli çamaşırlarına pazara çıkarmaktır. Kemal yanliları olayi anlamakta gecikmedikleri için Fevzi Paşayı kendi saflarina katmak için büyuk çaba harcayıp yüklüce para teklif etmişlerdir. Vatan millet aşkıyla yanıp tutuşan Fevzi Paşa 'inadım inat adım Kara Murat' deyip onlara katilmamıştır.
Kirli çamaşırlarının pazara çıkmasindan korkan sahte Kemalciler Fevzi Paşayı bir şekilde öldürüp, hatta onu öldüreni de öldürüp bu dertten tümden kurtulmuşlardır. Bu kurgu da burada biterr :-)
Yalnız ben, ilk söylemime geri dönüp Mustafa Kemal'in çakması yoksa bile Fevzi Paşaya da razıyım göndersinler. Memleket bolündü bölünecek :(
Selamlar.
sami biberoğulları
Gerçek Sami Hocanın ölüsü bile yeter evelAllah.)))))))
Selam ve sevgilerimle.
Acaba diyorum ;
şiirler yazan,
Yazılar yazan.
Sami Hoca değil mi.
Onun yerine bazen
alıyor mu biri...
Tebrik ederim saygılarımla.
sami biberoğulları
Ama bir kaç hafta önceki sahtesiydi. Ben diyim de üzerimde vebal kalmasın ))))))))))))
Selam ve sevgilerimle.
kafa miksere döndü..... nereden tutsak elimizde kalıyor hocamdan inciler çok hoştu saygılarımla
sami biberoğulları
İnsanın kafası karmakarışık oluyor ama ben gülüp geçiyorum. Sen de öyle yap.
Selam ve sevgilerimle.