- 937 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
GÖZLERİNİN İÇİNDE BOĞULMAK..
her kapı çaldığında sen misin diye koştum kapılara,her telefon caldıgında sensin diye koşarak açtım telefonu,uyurken yanagımda sıcaklık hissettim sıçrayıp kalktım uykumdan sen geldin sandım biranda.Yollara baktım köşebaslarına belki çıkarsın diye.Her yüzde seni gördüm bana günaydın demelerini bile özledim.O bakışlarındaki gülümsemeleri bile.Yüreğimiz titrerken yerinden cıkacakmış gibi biz ona aldırmadan bıraksak zamana kendimizi konusmadan sadece bakabilirmiyiz birbirimize .İçimde milyonlarca kelebekler uçarken nedenini bilmedigim bir mutlulukla bakıyorum gözlerinin içine şimdi.Bazen korkuyorum gözlerinin içindeki denizde bende boğulur muyum diye ama sonra geçiyor bu his içimden ve tekrar dalıyorum gözlerine hiç gözümü cekmemecesine.Gözlerim dalıyor gözbebeklerinin ufkuna görüyorum hayatımı orda,mutluluklarımı,hüzünlerimi, aglamalarımı,gülmelerimi görüyorum sende.
Bu günlerde aklım hep senin gidişini düşünmekle geciyor dilimde bi şarkı hep aynı nakaratı söylüyorum.Sonra gülüşlerin aklıma geliyor bakışların ve bir anda duruyorum öyle.Sonra sanki yanımdaymıssın gibi gözlerim seni arıyor her yerde...
Artık sigara paketimi açınca bir dilek sigarası ceviriyorum dedim ya hayatımla ilgili diye.Belki tutar belki tutmaz bilmiyorum ama düşünmek bile güzel.
Şimdi bir sahilde uzanıyor olmak isterdim,sahilin soğuğu bedenime işlemiş ama elim sıcacık olmuş, yüreğim çırpınırken soğukta o bile üşümez olsun bir anda.Başımı yana cevirdiğimde bana bakarken yakalıyım seni ve gökyüzüne baktığızda her kayan yıldız için dilek dileyelim birbirimizden habersiz bizle ilgili olsun dileklerimiz hep.....