- 661 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Üvey Anne
...
Merhamet yoksunu İnsanların neler yapabildiğinin kanıtını gözler önüne seren bu vahşet ve dehşet görüntülerini birebir yaşayan biçare zavallı yavrular RABBİM Yar ve Yardımcınız olsun..
Sesleriniz hâlâ kulaklarımda çınlıyor düşündükçe kahroluyorum !!
Bunları yapan İnsan olamaz böylesine savunmasız, korunmasız çocuklara şiddet uygulayanlar, nasıl yaşayıp geldiler bu günlere çok merak ediyorum..!!
Belli ki onlar hiç çocuk olmadı muhtaç değillerdi başkalarına..
Çaresizlik içinde, Yardıma muhtaç; bakıma şefkat 5 ila 7 yaşlarında Küçücük iki çocuk..Bunlar Sana Öncelikle ALLAH’IN sonrasındaysa Babasının emanetleri Nasıl bu kadar alçabildin ki aşağılık İnsan müsvettesi..!!
Her gün Canlarını yakarak Nasıl eğlenebildin; Her hallerini sorgulayıp sopalarla Nasıl vurabildin ki boyları Körpe yürekleri köhne yavrulara :(( Hiçmi yüreğin sızlamadı, Hiç mi tasalanmadın bilinçaltlarına işlediğin kötülüğü şiddetle nasıl yükledin ve Hiç mi ALLAH’TAN Korkmadın ve Nasıl yaptın..Nasıl yapabildin..!! Bu kadar acıları, dertleri Nasıl yaşatabildin bee vicdansız; bee merhametsiz !! Peki Aynı durumları sen yaşasaydın katlanırmıydın böylesine inleten sancılara, aynı şekilde seninde canın yansaydı, senide bir başkaları oradan oraya atıp savursaydı, Ağzına çomak sokup tekmeler atsaydı ya da boğazına sarılıp nefesini kesseydi tutunabilirmiydin hiçbirşey olmamışcasına yeniden hayata!!
Nasıl bir ruh hali içerisindesin ki o çocuklara bu kadar işkenceyi reva gördün..
’CENNET ANALARIN AYAKLARI ALTINDADIR’.. derken Peygamberimiz (sav) Anneliğin Haysiyet; Onur ve Şerefinden bahsederken kulak mı tıkamıştın kul yetim haklarına ..??
Vahşet görüntülerini izlerken utandım, vicdan yoksunu mahlukat utandım insanlığımdan!! Ne kadar hakaret ettiğimi bilemiyorum, Nutkum durdu adeta gözlerim doldu ve hala kulaklarımda yavruların çığlıkları, bunları yapan bir insan olamaz..Kedi emziren köpek; ördek büyüten tavuk gördüm!! Annelik farklı bir Duygu, farklı bir Şevkat olsa gerek ama böyle bir vahşete şahid olmadım..
Asla şiddet yanlısı biri değilim, ancak hayatımda ilk defa o ekranın içine girip o kadını camdan aşağı atmayı çok istedim.. Onlar minicik, günahsız melekler bir Anne Nasıl bu kadar canavarlaşabiliyor ki hayvana bile böyle bir muamele edilmez..
Hastane Hastane dolaşıp Hamile kalmak; yurt yurt dolaşıp; Kendi çocukları olmadığı halde, pek çok çocuğu alıp büyüten bir sürü yüreği güzel kadın Anne var bu Dünya da ..
Bir çocuğu doğurmak O’nun Annesi olmak için yeterli midir elbette değildir..O çocuğa hayatını feda edip adayabilmek, yemeden yedirebilmek; içmeden içirebilmek, giymeden giydirebilmek, uyumadan uyumamak, yaşantısının her alanına nüfuz ederekten öğütlemek anlatmak ve yaşatmak değil midir !! Dertlerine ortak isteklerine çare bulamıyorsa Çocukluğunu yaşatamıyor derslerine yardımcı olamıyorsa en önemlisi sevgini şevkatini veremiyorsa Annelikle bağdaşan hiçbir tarafı var mıdır bu vasıfların..??
Üzülerek belirtmeliyim ki bu vahşet ve dehşet zanlısı 46 yıl ceza almış.. Az.. Az.. Çok Az..
Değil 46; 146 yıl da ceza verseler çok Az.. O masum yavrulara yaşatılan şiddetin bedeli bu kadar olmamalı.. Daha ağır olmalı, Çünkü O insanlık yoksunu, merhametsiz mahlukat, O şerefsiz Vicdansız Üvey Anne bozuntusu, O yavruların çocukluğunu yaşamasını engelledi, hayatlarını kararttı, geleceğini gölgeledi, mutluluk duygularını baltalayıp şiddet ve nefret tohumlarını yerleştirdi..
Çocuklar hiçbirşeyleri unutmazlar kolay, kolay; Hafızaları öylesine derin, güçlüdür ki unutulur denilenlerin hiçbirini unutmazlar..Geçmişi, her şeyi, her anı kaydeder ve asla unutamazlar..Sadece o çocuklar değil bu yaptıklarını bizler de asla unutmayacağız, unutturmayacağız..
Çocuklar bakıma, barınmaya, korunmaya ve sevgiye muhtaçtırlar ..
Lütfen çocuklarımıza gerekli değerleri verelim, onların hayatımızı renklendirdiğini hissettirebilelim ve Çocukları çok çooooook sevelim!!
Onlar bizim varlığımız; Sesimiz; Nefesimiz ve geleceğimiz kısaca Onlar; Onlar bizim Herşeyimiz..
RABBİM Islahı Mümkünse Islah; değilse Kahru perişan etsin İNŞAALLAH..
...
YORUMLAR
Allah merhamet vicdan yoksunlarına şefkat acımadan yoksunları ıslah eylesin.İzlerken kanım dondu o görüntüleri .Lanet kadın çocuk değil hiç bir canlıya öyle edilmez.Hiç bir çocuk hiç bir insan zulmü o derecede dayanmaz insan değil insan görünümünde şeytanın veletleri o şekilde tüm yaratıklara zarar verenler.Allah yardımcıları olsun tüm yetimlerin.Bende anneden yetim büyüdüm en ufak şeyi asla unutmaz insan sadece sabır eder ama Allahdan gayrısına aslada güvenip inanmaz yetim çocuklar.Anlamlı bir yazıydı.Hayırlı cumalar selam ve dua ile.
OFFF! YENİDEN YAŞADIM...
'' Bunları yapan İnsan olamaz böylesine savunmasız, korunmasız çocuklara şiddet uygulayanlar, nasıl yaşayıp geldiler bu günlere çok merak ediyorum..!! ''
Demişsiniz...
NEE İNSAN MI? İNSAN OLMAKTAN UTANIR OLDUK ARTIK...
Necip Fazıl Kısakürek’in insanlarla ilgili sözlerini buyrun okuyalım:
Düşünüyorum: ondan evvel zaman var mıydı?
Hakikatler, boşluğa bakan aynalar mıydı?
Gözüm, aklım, fikrim var deme hepsini öldür!
Sana çöl gibi gelen o göl diyorsa göldür!
Hep nefis çıkar karşıma, ölüp ölüp dirilsem;
İnsandan kaçmak kolay: kendimden kaçabilsem….
İnsan…İplikte büklüm,suda bir anlık suret…
Allah…Olmanın ona mahsus olduğu kudret…
O yüz, her hattı tevhif kaleminde bir satır;
O yüz ki , göz değince Allah’ı hatırlatır…
Ben o kutsi nefesin üflediği kamışım;
Ses onun , ben imzamı atmışım, atmamışım…
Bi bak zaman ve mekan nasıl kuşatılmış;
Belli ki en tepeden en dibe atılmışız…
Sual: Ey veli insan nasıl olmalı söyle!
Cevap: Son anda nasıl olacaksan hep öyle!..
Akıl, akıl olsaydı ismi gönül olurdu;
Gönül gönlü bulsaydı bozkırlar gül olurdu.
İşaret bekliyorum, yağız ettim eyerli;
Yanarım sorarlarsa ne getirdin değerli?
Her ağızda, her telde , fanilik dırıltısı
Sonunda tek bir şarkı, tabutun gıcırtısı…
Son gün olmasın dostum, çelengim , top arabım;
Alıp beni götürsün, tam dört inanmış adam