Çocukları koruyamıyoruz.
Bir süre baktım öylesine ekrana
Ne yazacağımı,ne diyeceğimi bilemedim çünkü .
Dün gece Twitter’de sevgili Gülben Ergen Çelik’in isyanlarını okudum.Vahşet diyordu vahşet.Görüntüleri izleyince sonuna kadar hak verdim.Bu vahşetti.
Oldum olası sevmedim bu kelimeyi zaten sevilecek bir kelime de değil.Çok kötü şeyler çağrıştırıyor insana :(
Olay yerimiz Kayseri: Talas ilçesinde 21 Eylül 2009’da Ramazan Bayramı’nda şeker toplayan 9 yaşındaki Ahmet Tuna Tekin, 6 yaşındaki kardeşi Dilruba Tekin ile aynı mahalleden 11 yaşındaki Türkan Ay komşuları tarafından katledilmişti.Çocuklar uzun süre bulunamamış ,ailesinin yardım istemesiyle Cumhurbaşkanımız tarafından bulunmaları için talimat verilmiş,Emniyet müdürü sayın Ercan Taştekin’in başkanlığında ve yine önemli cinayet şube müdürlerimizden sayın Ertuğrul Güler ve onun kaliteli ekibi tarafından katil bulunmuş ve adalete teslim edilmişti.
Olay yerimiz Mardin Midyat : Ecrin Tunç ,çok küçük daha.misafirliğe gittikleri yerde bakkala gitmek için çıktı ama bir daha haber alınamadı.Hala da haber yok.Jandarma neredeyse her taşın altına baktı.sosyal medyadaki pek çok kişi belki bir yardımımız olur sosyal medya güçlüdür diyerek paylaşımlarına dahil etti küçük Ecrin’in resimlerini .sonuç yok.Hala kayıp o güzel küçük kız :(
Olay yerimiz Kayseri : Görüntüleri izlediğimde dehşete düştüm.Be kadın müsveddesi. bu yaptığına ne denir senin bilemedim.
Küçücük iki çocuk.Sana Allah’ın emaneti.Babasının emaneti.Nasıl yaptın.Nasıl bir ruh hali içindesin ki o çocuklara bu işkenceyi reva gördün.
Babaları akıllı davranmayıp o kamerayı yerleştirmese idi asla o iki küçük masumun yaşadıklarını bilemeyecektik.
Ne olmuş altlarını ıslattılarsa ,bu zaten psikolojik bir durum.Çocuklar sıkıntılarını bir şekilde çıkartırlar açığa.Sen hiç mi küçükken ıslatmadın altını.Nasıl bir çocukluk yaşadın ki bunu yaşatabildin o masumlara.
Seni izlerken ben utandım.Asla şiddet yanlısı biri değilim,öyle yetişmedim ama hayatımda ilk defa o ekranın içine girip seni camdan aşağı atmayı çok istedim.
Sen biliyormusun ki kendi çocukları olmadığı halde pek çok çocuğu alıp büyüten bir sürü yüreği güzel kadın var bu memlekette.
Bir çocuğu doğurmak onun annesi olmak için yeterli değildir.O çocuğa hayatını adayabiliyorsan,o uyumadan uyumuyorsan,o yemek yemeden yemeğini yiyemiyorsan,derslerine yardımcı olmuyorsan bunun yanında en önemlisi sevgini veremiyorsan sen anne değilsindir.
Okudum ki 46 yıl ceza almışsın.Az.Çok az hem de .Senin o yavrulara yaşattığının bedeli olmamalı 46 yıl.Daha ağır olmalı.Sen işkence yaptın.Çünkü sen o çocukların sağlıklı bir geleceği olmasını engelledin.Çocukların hafızaları öylesine güçlüdür ki senin unutur dediğin her şeyi kaydeder ve asla unutmaz.Sadece o çocuklar değil bu yaptıklarını bizler de asla unutmayacağız.
Çocuklar korunmaya muhtaçtırlar ama çocukları,geleceğimizi maalesef koruyamıyoruz.
Ülkemiz çocuk cinayetleri ve kayıp çocuklar konusunda önde.Çocuklar kayboluyor.Ölüyor.Öldürülüyor.
Son sözüm o üvey bozuntusuna.Üvey anne demeye dilim varmıyor.
Seni Yüce Allah’ın kudretli adaletine havale ediyorum.Senin cezan Allah katında daha ağır olacak.
Ve sen bu utançla ölüp gideceksin.Utanma duygun var ise tabi :((
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.