- 973 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BENLİĞİME
Sevgili Benliğim merhaba ;
ilk alışıla gelen söz " nasılsın" diyerek başlıyorum sözlerime umarım iyisindir uzun zamandır seni göremiyorum , ne sen bana yazdın ,ne de sen bana merak ettim telefonlarada bakmıyorsun ne oldu sana neden aramıyorsun ,yoksa bilmediğim bir şey mi var,seni üzen nedir? Ne olur yaz bana ...
Benliğim sen eskiden böyle değildin cıvıl cıvıl neşeli sempatik,yerinde duramayan,iyimser,güleryüzli etrafına neşe saçan ve çok sevilen biriydin sendeki bu ani değişiklik nedir ne olur anlat bana anlat ki yazki , rahatla,dök içini bana....bende bileyim benliğim.....
geçenlerde birilierinden duydum gerçekmi ,yalanmı bilmiyorum endişe duyuyorum senden şu telefonlara bir baksan sana anlatıcam ,yada gel buluşalım seninle konuşalım diyeceğim ama cevap vermiyorsun ki ?...Benliğim
Ailene çok kızıyorum biliyormusun ? Seni ne duruma getirdiler sen sahipsiz bir insanmısın ?
neden yardımcı olmuyorlar sana oysa sen küçücük bir fidansın nasıl kopardılar seni dalından....
Hani bazen hep söyleriz ya " Hayatmı acımasız ,yoksa İnsanlarmı" bana göre insanlar ,hayat neden acımasız olsun ki hayat bize ne güzel şeyler sunmuş ama bizler kıymetini bilememişiz hayatı kirletenler de İnsanlar işte boş ver uzak dur sen yine ...
Senin şimdi kafandan neler geçiyor tahmin edebiliyorum çok haklısın sen sakın bir delilik yapma bak eğer beni seviyorsan , sakın kötü şeyler düşünme hadi ara beni ,sen gel de ben gelirim sana....
Çocukluğumuz geliyor aklıma bir sinema perdesi gibi canlanıyor gözümde " hey gidi günler hey" keşke hep çocuk kalsaydık, hiç büyümeseydik , okul günlerimiz neydi yıl sonu müsameresinde hocalarımızın taklidini yapardın sen müthiş başarılıydın hatta güzel resimler de yapardın hatırlıyormusun ? ya sen çok terbiyeli bir kızdın ....
yıllar sonra kaderinin sana yazdığı oyun ilk başlarda çok güzeldi ,kader bile seni nasıl kullandı,kandırdı, hayatın zindan oldu o zamanlar anlatmıştın bana ne ağlamıştık seninle
aynalar bile şahit değilmi ? Söylesine ama sen ne demiştin " bunuda atlatıcam ya bitecek,ya bitecek" diye ....
Canım benliğim kendini koyverme sakın sen yazmayıda seversin, çizmeyide seversin sen herşeyi seversin ben biliyorum çünkü sen o cevher var onu yapmanada izin vermediler biliyorum lakin izin verme sakın boşver sen yaz hayatın roman olur senin satış rekorları kırarsın sana yemin ediyorum bak ....
Sevgili benliğim benim de sana anlatacak çok şeyim var ne olur telefonlarıma cevap ver , bana yaz , ben gelirim yanına ,yada buluşuruz , bak yaz bitmeden ,kış gelmeden , görüşelim ...
Senden en yakın zamanda haber bekliyorum mevsimler yas tutmadan,günler ağlamadan,
seni çok özleyen,ben, seni çok öpüyorum ve çok seviyorum Benliğim.....
24.12.2015
G.E
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.