- 1631 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Söz sultanı.......Tüylerim diken ,diken.....heyecandan parmaklarım şaşırdı.Sizler gibi usta kalemlerden böyle iddalı,yıllarını bu işe adamış yazarlara nasip olabilecek bir sıfat.söz sultanı........bu sıfatı hakettim ki ,sarfettiniz.Ama bu isme layık olmak için büyük bir yükün altına girdiğimin de idrakındayım.Teşekkür ediyorum.Allah utandırmasın.Sana dayandım Allah ım.bu güzel gecenin hatırına beni muvaffak et.yazan bütün arkadaşlarımı da sen destekle Allah ım.....amin amin amin....
Üstad Durukan'ın dediği gibi Söz sultanı.Sözleriniz bütünüyle harika,doğrusu içinizdeki sevgiliyi kıskandıracak cümlelerinizi gıptayla okudum. HADİ KAL ÖZLEMİMLE özlemler olmasa zaten Aşkın ne manası kalır ki ? Yüreğinizi kutluyorum.Herkese böyle özlemler nasip olur mu acep ? Herkes böyle özlemlerle sever mi bilmem ki ?
Sevenler bilir ayrılığı...Gidenin arkasından bakmak ve gözyaşı dökmek...Gülistanda katmer güller kalmaz, bad-i hazan eser, el elden üzülür.....Ahhh ahhh bilmeyen ne bilsinki.....Tebrik ediyorum çok güzeldi...Sizin gibi bir söz sultanından böyle güzel çalışmaları her zaman bekliyoruz.....
GÖNDERMEK İSTEMEDİM.AMA GİTME DEMEK HAKSIZLIK OLURDU...
Ve içi ağlayarak git demek...aksini haksızlık kabul etmek...
ŞİMDİ SEN GİTTİN BEN BAK HALA BURDAYIM.BIRAKTIĞIN YERDE ,BIRAKTIĞIN GİBİ,BIRAKTIĞIN ÖZLEM..
Öyle derin...duygulu..ve dokunaklı...
Bu genç kalemden daha nice duygulu yazılar okumak dileğiyle...
Kutlarım.