- 373 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Değerler Üzerine
Dünya var oldu olalı bozkırın uçsuz bucaksız ovalarında at koşturan kılıç tokuşturan bir millettir Türkler. Onur ve Şeref uğruna töresi uğruna kanını akıtmaktan başka kanlar akıtmaktan hiç çekinmez. Ülküsü Turan yari vatandır. Bir Bozkurt acılarını hissetmez aldığı darbelere aldırış etmez çünkü bilir ki ulaştığı Bozkurt mertebesi kendine zarar veren her şeyi ortadan kaldırır. Bu bazen millet bazen bir devlet bazen sadece bir ferttir. Eğer bir vatan kurabilirse bir birlik oluşturabilirse kendisi de karşısındaki de bilir ki diz vurduğu liderinin önderliğinde alt edemeyeceği düşman bükemeyeceği bilek yoktur. Tek başına kalsa dahi bir Türk dünyaya bedeldir. Baş koyduğu yol uğruna haklı bir dava uğruna seve seve can verir. Bilir ki ben ölürsem yiğitler tükenmez,dava ateşi sönmez,ülküsü bitmez,milleti güç kaybetmez aksine güçlenir şehidinin kanını yerde bırakmamak için kılıcını biler düşmanına daha bi cesaretle daha bi kuvvetle saldırır. Fakat bu haller günümüz için oldukça seviye kaybetmiştir. Çoğu kişi kullandığı kelimelere dikkat etmemekte bir Türk’ün seve seve can vereceği değerleri onuru şerefi haysiyet ve namusu rahatça ayaklar altına alabilmekte ağzında sakız etmektedir. Atalarının değerlerini yok saymakta o şan ve şeref dolu tarihi unutabilmektedir. İslam adı altında Araplaşmaktan korkarken can düşmanı olan Hristiyan batısına rahatça ayak uydurabilmektedir. Kendi örfünü adetini küçük görmekte kendisinden yıllarca geride olan batıyı örnek almaktadır. Bu örnek almak sadece iyi yönlerle kalmamakta kötü yönlerini de almaktadır. Ekonomik olarak ne kadar ileri olsa da insanlık,haya ve edep konusunda o kadar geri olan bu toplumların ahlak seviyesini yükseltmeyi kendisine vazife olduğunu unutmaktadır. Yüzyıllarca İslam coğrafyasında yaşanan aydınlanmadan bi nebze de olsa faydalanan batı, ilminin kaynağını unutmakta her zaman ki gibi nankörlük ederek İslam’ı beter göstermeye çalışmakta ve benliğini yitirmiş şahsiyetsizler bu fikirlere kapılmaktadır. Ama unutulmamalıdır ki bir Türk için Türklük bedeni İslam ise ruhudur ve ruhsuz beden sadece kuru bir CESETTİR.
YORUMLAR
Çok hassas bir konudur değerler. Çünkü milleti millet yapar. Bu değerlerin kaybı az ya da çok, bir veya bin kişi için yaşanmış mıdır ? Evet, maalesef yaşandı ve yaşanmaya devam ediyor. Bu dağılmayı ne kadar önleyebilirsek, bu kutlu dava da o kadar mesafe aldık demektir. Bu bilinci oluşturmak adına kendimizce de olsa bir yola girdik; Allah yardımcımız olsun.