Elveda
ELVEDA
Bugün geçmişimde yarım kalan duygularla yüzleştim.
Geçen zaman bizi bu yolda kemale erdirecek boyuta ulaştırmış.
Geçmişte kaleme alıp dilimle söyleyemediklerimi bugün sular seller gibi ifşa edebildim.
Kalp ile dil arası iletişim gerçekten çok uyumluydu.
Beni bu kadar değiştirip özgüvenli yapan şey belkide zaman değil ,yaşanmışlıkların verdiği güç ve dirayetti.
Hiç bir etki altında kalmadan kendin gibi davranıp , kendi değerinin farkına varmak.
Sesim kısılmadı ,dizlerim de titremedi, suratımda kızarmadı, kalbim küt küt atarak nefesimde durmadı.
Acaba kalbime sığdıramadığım sevgimi azalmıştı, yarına umutla baktığım güneşmi batmıştı ?
Kalem ile yazamadıklarını, yıllarca söylemeye cesaret edemediklerini bir çırpıda söyleyecek kudretin iksiri neydi ?
Bir şeyler eksikti sanki ,
bir bakışı ömre bedel olandan eser yoktu.
Çok beklemekten sıkılmışlığın intikamı mıydı yoksa ?
Umursamayan tavırların birikmiş kini mi ?
Sen varken bir yanım hep sendi.
Şimdi bakıyorum da seni yok sayacak kadar fakirleşmiş sevda var yüreğimde.
Ardına bakmadan gidişinin hüsranı mı yoksa , derin yaralar bırakan.
Belkide bugün ilk defa beni tanımak için yüreğini açıp yelkenler fora dedin.
Bilmezsin sen , çok ıslandım gözyaşıyla.
Hayal kırıklıkları ile labirente dönmüş sana çıkan yollar.
Şüphelerim olmuş can yoldaşım.
İzlerimi takip et belkide mezar taşıma fatiha için geleceksin.
Sana yazılan ağıtlar artık Sonbaharın meyveleri.
Şimdi gel ellerimden tut sarıl desen, ben yabancınım demekten başka yol kalmamış.
Sana elveda diyemem, sadece mutlu ol yeter...
SELÇUK SALMAN 23.20
16.08.2015 PAZAR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.