- 1237 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
NEDEN YAZIYORUZ
İNSAN NELERLE DOLDURMAK İSTİYOR BEMBEYAZ SAYFALARI.. YAZARAK İÇİNDEKİ PİSLİĞİ HIRSI KİNİ NEFRETİ SEVGİYİ YOKLUĞU VARLIĞI BİRİKTİRİYOR SATIR ARALARINDA ...
ZAMAN GEÇİYOR YAZARKEN İÇİNDE BİR GÜLÜMSEME ÜRPERTİSİ MAVİYE BAKTIĞIMIZDA İÇİMİZE DOLAN TEMİZ HAVA GİBİ GEVŞİYORUZ YAZDIKÇA ...HER GEÇEN GÜN DAHA DA ACIKIYORUZ DOYURMUYOR BİZİ YAZMAK " BAŞAKLARIN İÇİ DOLDUKÇA BAŞLARI ÖNE EĞİLİRMİŞ" BİZİMDE İÇİMİZ DOLDUKÇA YAZIYORUZ AMA BAŞIMIZ DİK...
KİMLERE YAZIYORUZ EN ÇOK NEDEN SEVGİLİYE YAZILIYOR TÜM ŞİİRLER YAZILAR
İÇİMİZİ EN ÇOK HAYATTA DOLDURAN NEYSE ONA DÖKÜYORUZ VERDİKLERİNİ TEKER TEKER..
SIĞMIYOR BAZEN KELİMELERLE İFADE EDİLEMİYOR KALEMDEN MÜREKKEP GELMİYOR
GÖZDEN YAŞ...
OZAMAN İŞTE İÇİMİZE YAZIYORUZ HERŞEYİ DARALIYORUZ KAFESTEKİ GİBİ GÖZLERİMİZDE NE IŞIK KALIYOR NEDE FER...
SIĞMIYORUZ ARTIK BİR YERLERE YA DA Bİ YERLER DAR GELİYOR BİZE...
KALABALIĞIN ARASINDA ÇIĞLIK ATSAM DUYULMAYACAK GİBİ ....
KİMSEYİ DUYMUYORUZ KİMSE BİZİ DUYMAK İSTEMİYOR VARLIĞIMIZDA O KADAR ŞÜPHELİ...
YALNIZLIĞIN İÇİNDE DOLAŞIYORUZ KENDİ KENDİMİZE YOL ARIYORUZ BELKİ BU DURGUNLUK BİTER DİYE KOLLARIMIZI AÇIP DUALAR EDİYORUZ ...BAZENDE SAÇMA SAPAN FALLARA ALDANIYORUZ BİZE KAYBOLAN HUZURUMUZU GERİ VERECEKMİŞ GİBİ....
EVET ŞİMDİ TEKRAR YAZDIK... BELKİDE ŞUAN BULUNDUĞUM KARMASANIN GERGİNLİĞİ...
YORUMLAR
Aslında biz kendimize yazıyoruz,,, sevgili bahane.. nasıl mı? yazdıran güç duygularımız değil mi? kafamıza birileri namlu doğrultmuyor ki??? yazdıran beynimiz,, dimağımız,, kalbimiz. o an neler besliyorsa onu yazıyoruz. üzdü mü sevgili, nefreti kaleme al,, kimi üzdü? bizi üzdü.. o zaman biz etkilendiğimize göre, kendimize yazıyoruz.. ne diyoruz üzdüyse,, diyoruz ki gönlümüze,, nefret et ondan.. tersini düşünelim... seviyorsak ve seviyorsa bizi cidden,,, ne diyoruz? çok seviyorum,,,, kendimize yazıyoruz,, sevgili bahane..
Allah, insanı yarattıktan sonra kalemi yaratmış ve ona "yaz" emrini vermiş. O günden beri herkes kalemi duygu ve düşünceleri için bir araç olarak kullanır.
"Sevgili" aslında her konu onun içindir. Çünkü insan neyi severse o onun "sevgilisidir." Toprağı seversen toprak; bayrağı seversen bayrak sevgilidir.
kalabalıktaki insanı duymak için önce insanın kendi iç sesini duyması gerekir.
Güzel bir yazıydı.