- 1207 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİLİ KIZIM...
Sevgili Kızım,
Sen bizim kızımız ve ilk göz ağrımızsın.Büyük kızımız.Bundan sonra ailemize katılacak kızımızın da ablası olacaksın.Biz seni seveceğiz.Sen bize sabredip ve seveceksin.O zaman aile olacağız.Yani kızımız,ablamız,gelinimiz olacaksın.Ama bizim ailenin büyüğü ve göz bebeği olacaksın.Büyük kız, büyük abla ve büyük gelin.Biz mutluyuz seninle bu hayat yolunda birlikte yürümeye başlamaktan. Seninde mutlu olduğuna yürekten inanıyorum.Bunlar seni endişelendirmesin. Sana yükümüzü sırtlanman gibi bir sorumluluğu yüklemiyoruz.Birlikte ve el birliğiyle yaşamımızı devam ettirmeyi ve yaşamımızı güzelleştirmekten söz ediyorum.Yoksa sevincin sevincimiz, Allah üzüntü ve keder vermesin, üzüntün üzüntümüzdür.
Sakın ola yanlış düşünme.Acaba bir şey mi oldu? Diye endişelenme .Sadece içimden geldi. Bizim yüreğimizden geçenleri ve sana bakışımızı anlatmak istedim.Hani söz gider yazı kalır derler ya. Annen,Baban,Kardeşlerin ve tüm akrabaların senin kadar bizim akrabalarımızdır.Biz hep birlikte büyük bir aile oluyoruz.Daha doğrusu olduk.Sizin geleceğiniz geleceğimizdir.Birim Ailemiz daha düne kadar dört kişiyken beş olduk.İnşallah gelecekte çoğalarak ve büyüyerek daha mutlu ve kalabalık bir aile olacağız.
Anne ve Babaların yüreği evlatları ile birliktedir.İyi ki sizler gibi evlatlara sahibiz.İyi ki sizler bizlerin hayatındasınız.Gönlünün ferah , yüzünün nurlu,bahtının açık,ömrünün uzun sağlıklı ve mutlu geçmesini diliyorum.
Seni hasret ve muhabbetle gönülden kucaklıyor ve öpüyoruz.
Allah’ın Selamı ve Merhameti Üzerine Olsun.
02.12.2015
YALOVA
Saat : 23:20
Meryem/Nurettin GÜLBEY