- 960 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Urba Görme
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
Okunmaya değer Eser...
Kimi önce, kimi ortada ve kimisi de sonda yırtıyor urba yakasını...
Baştaki bence en şanslısı...
Doğmadan yetim kalmalı çam kozalağının tohumları.
Üç gün oldu, yıkıntı resmini çektiğim Trabzon çocuk yetiştirme yurdunun(yetimhâne) fotoğraflarını;
her bir pozda burada yaşayan kimsesiz çocukların izini ve garipliğini hissederek.
İşte o fotoğraflardan biri:
http://www.edebiyatdefteri.com/siir/980081/gundonumu-gunu
Saygımla Efendim...
kadiryeter Kadir Yeter.
22.12.2015
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=148816
Bugünkü aklım olsaydı belki şu an İhsan’la kurduğumuz yuvamızda boy boy çocuklarımızla mutlu mesut yaşıyor olacaktık. Ama bazen olacakların önüne geçmek mümkün olmuyor sanırım..(Kısmet değilse bir sürü bahaneler çıkıyor...
Urba yazını okumamışım meğer Hatice, Okuru sürükleyen güzel anlatımdı.Eskiden bu tür olaylar çok oluyordu evlilik öncesi, sanırım azaldı.Bugünkü gençlik altın takı sevmiyor bir bakımdan da çok iyi bu tür kargaşalar olmuyor...Yüreğine sağlık...
Slm.larımla...