- 2225 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Haine Merhamet Vatana İhanettir.
Ne yapmaya çalışıyor sayın başbakan ? Anlamış değilim.İşi siyasetede çekmek istemiyorum.
"Bir video vardı hani terörist cenazesini sürükleyenler. Meslekten men edildi, gerekli işlemler yapıldı. O duvarlara yazı yazan herkes hakkında gerekli işlemler yapıldı. Bana intikal edilip de işlem yapılmamış hiçbir şey yoktur. Bu konuda hiç tavizimiz yok ve varsa bildiğiniz bir şey bize de intikal ettirin."
Kendi ağzıyla söylüyor terörist.Yıllarca askerlerimizi kahpece vurdular,daha kötü işkenceler yaptılar.Ne zaman bizim polisimiz,askerimiz bir köpeği sürüdü diye meslek atılacak kadar bu ülke değişti.
Duvarlara yazı yazmışlar. Herifler gelsin üniversiteleri,liseleri kürtçe yazılarla doldursun, tahrik edici yazılar yazsın. Özel harekatçılarımız yazı yazdı diye gerekli işlem yapılsın.Bu mudur adalet ? Bu mudur kalkınma ? Ne zaman geldiniz,o zaman ezildi yiğitler.O zaman düşürdünüz ateşleri baba ocağına. Ne zaman konuştunuz, ozaman sızlattınız şehitlerin kemiklerini.Açın tarih kıtaplarını bakın. Ne zaman haine merhamet edilmiş ? Ne diyor ATA. "Tarihini Bilmeyen Bir Millet Yok Olmaya Mahkumdur " tarihini bileceksin,tarihinin izinden gideceksin.Haine merhamet etmeyeceksin. Haine merhamet Vatana ihanettir.
YORUMLAR
Sitemlerinde haklisin. Ben sana katiliyorum.
Türkiye'ye ikinci dil getirmek için 13 senedir ugrasanlar, teröristleri tek bir ortak dilde toparlayan kuvvetlendiren siyasi erk, bugün ne hikmetse onlara karsi mücadele ediyormusmusmus...
Bugünkü siyasi erk, Allah bir dese dahi oturup düsünmek gerek... acaba bu iste bir is var mi diye...
Samimiyetlerine asla inanmiyorum...
En hosuma giden, ki bu diyecegim sey sanal ortamda siir sitelerine dahi yansiyor, siirlere dahi yansiyor...
Devlet terörle mücadeleye basladigi anda, ne hikmetse hemen baris, sevgi, efendime söyleyim bir mazlum, mahzun ve maduriyet pozlarina bürünenler var...
Avrupa'da hz isa'yi resmeden Yahova Sahitleri, ellerindeki dergilerde hz isa'yi hep bir çocugun basini oksarken, bir koyunu kuzuyu severken resmettirirler.
Vatanimiza milletimize devletimize maddi ve manevi zarar veren, bize köklü düsman olan teöristlerde hemen bir çocuk resmi, mahzun bir çocuk iste Filistin'den Gazze'den çaldiklari bazi enstantaneleri resmederler, Silopi gibi Cizre gibi gösterirler... Amaçlari iyi niyetli Türk insaninin duygularini suistimal etmektir.
Mazlum ariyorsaniz, mahzun ariyorsaniz, magdur ariyorsaniz, sehit polislerimizin, sehit askerlerimizin kiminin gózü yasli yavuklusu, kiminin nisanlisi, kiminin yeni hamile hanimi, kiminin bebek yastaki evladina bakin... mahzunluk ararsan Türk insani, mahzunu mazlumu magduru kendi insaninda ara...
Hiçkimse, hiçbir devlet, hiçbir örgüt, kurum kurulus ve çete, TÜRK'ü korkutamaz.
Korku bilmez delileriz, Ibrahim'in delileriyiz... kavgayla, savasla bizi sinamaya kalkisanlar, hele bir maziye baksinlar...
Alp Aldatmaz tarafından 12/19/2015 5:45:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
Alp Aldatmaz tarafından 12/19/2015 5:45:43 PM zamanında düzenlenmiştir.