- 360 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR AŞKTIR… ENGELLİ ÇOCUĞA ANNE BABA OLMAK
BİR AŞKTIR…
ENGELLİ ÇOCUĞA ANNE BABA OLMAK
Çok insanın imkânsız olarak gördüğünü engelli çocuklar anne babaların sevgi ve özgüven destekleriyle başarmışlardır.
Evet bir aşktır engelli çocuğa bakmak...
Düşünün ki; çocuğunuzun gözleri yok. Allah’a karşı gözleriyle haram işlememiş.
Düşünün ki eli, kolu ve bacağı yok. Allah’a karşı haram işlememiş.
Düşünün ki kulakları duymuyor. Allah’a karşı haram şeyleri hiç duymamış.
Düşünün dilsiz. Allah’ı üzecek kötü sözler ağzından hiç çıkmamış.
Hamdolsun ki çocuğumuzun eksik olan uzvu Allaha kavuşmuş. O uzuv Allaha karşı günahsız, muaf. Ne mutlu ki anne babaların engelli çocuklarına yapacağı her hizmetin karşılığı Allah katında sadaka değerinde. Ne kadar güzel bir şey değil mi? Engelli çocuğa hizmetimiz Rabbimizin hoşuna gidecek. Engelli çocuğunuza ne kadar iyi davranırsanız Rabbimize Belki o kadar yakınlaşacaksınız belki. Hani derler ya Canan’a Giden Yol Candan geçer. İşte, Rabbimize Giden Yol Belki de engelli çocuğumuza olan sevigimiz, sabrımız ve şükrümüzden geçiyor O bizim canımız. Rabbimiz ise bizim sevgilimiz… Bizim sahibimiz… Bizi yaratan… Var eden.
Mecnun ile Leyla’nın halinden Aşık olmayanlar anlayamaz... İnsanlar sizin engelli çocuklarınıza olan Aşkınızı anlayamayacağı için sizin ve engelli çocuğunuzun dedikodusunu yaparak acizleşebilir. Takmayın. Yaşamayan anlayamaz. Aşk dolu bir bakış açısına sahip olmak gerek. Günlerden bir gün ülkenin kralı demiş ki yaverine; Bakalım mecnunun dağları aştığı kadar var m? Leyla’nın dillere destan güzelliği. Kral görür Leyla’yı ve mecnuna döner şöyle der; Bu mu senin dağları taşları uğrunda deldiğin leyla... Mecnun krala cevap verir... Kralım, Kralım... Gel sen birde mecnunun gözüyle Leyla’ya bak. Evet, aşkla sevmek lazım gelir engelli çocuklarını anne babaların. Eğer aşkla severlerse o aşktan doğar başarılı dahi engelliler.
Netice de Aşk, Sevgi her Engelli aşar.
BAZEN
Yıldızları süpürürsün, farkında olmadan…
Güneş kucağındadır, bilemezsin.
Bir çocuk gözlerine bakar, arkan dönüktür,
Ciğerinde kuruludur orkestra, duymazsın.
Koca bir sevdadır yaşamakta olduğun, anlamazsın.
Uçar gider, koşsan da tutamazsın…
Bir şeyi bitirmek de unutmak da başlamak da senin yüreğinde.
“yüreğinin götürdüğü yere git”…
William Shakespeare
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.