- 1110 Okunma
- 4 Yorum
- 2 Beğeni
Horlama
Eşim iki gündür baya hasta, boğaz ağrısı, ateş,üşüme titremeye eşlik eden ızdırap dolu bir inleme kanlı gözler “ ben ölüyorum,geberiyorum çok hastayım, öleceğim öleceğim “feryatları evin içini dolduruyor.
Neyse bu gün daha iyi. Yarın daha iyi olacak eminim.En azından bugün çorba içti.
Eşim maşallah horlama uzmanı, uykuda her türlü sesi mükemmel çıkarır,Bazen borazan,bazen davul bazen ince saz.Bütün gece ondan bu konserleri ücretsiz dinleyebilir insan.
Gece bir uyandım, sanki bir adam boğazlanıyor gibi bir ses, önce korktum sesin nereden geldiğini, kimden geldiğini anlayamadım, neyse çabuk uyku sersemliğinden kurtuldum, benim adamın yeni bir ses çıkarmaya başladığını anladım.Çok korkunç bir sesti adamın tüylerini diken diken eden.Tabi bademcikler şişince horlama kalitesinde düşüklük olduğu açık bir şekilde ortaya çıkmıştı.
Önce dürttüm, sonra yastığını düzelttim. Yok anam yok benim adamı uyandırmak mümkün değil.
Saate baktım tam gecenin dördü.Sabaha çok var.
Yastık, battaniye alıp oturma odasına geldim.Artık uyanmıştım canım uyumak istemiyordu.Kitabımı alıp okuyayım desem de düşüncemden hemen vaz geçtim. Gece yetersiz uyku uyumam yarına yansıyacaktı Bu benim hiç sevmediğim bir durumdu ve akşama kadar sersem tavuk gibi ortalarda dolaşıp her şeye gereğinden fazla sinir olacaktım.
Bu arada ayaklarım üşümüştü.Fanlı elektrik sobasını açıp ayaklarımı ısıtmaya çalıştım.Tam o sırada birkaç saniyelik kadınlı erkekli bir ses kulağıma geldi. Bu sesleri eşimin çıkarması mümkün değildi.
Elektrik sobasını kapatıp, sokağı ve evi dinleme başladım.Ne sokakta ne de evin içinde tık çıkmıyordu.
Merakımı da yenemiyordum. Benim kulağıma gecenin bir yarısı nereden gelmişti bu sesler.
Bir anda ürktüm, bütün tüylerim diken diken oldu. Sağımda solumda arkamda görmediğim bir şeylerin varlığnı hissettim.Bildiğim bütün duaları okumaya başladım.Sobayı kapatım battaniyenin altına saklandım.
Benim bu kadar ürkmemin arkasında, dün annemin evinde tesadüfen izlediğim bir proğramın etkiside az değildi hani.O proğramları izleyen çocuklarında olduğunu bilmek beni gerçekten de düşündürüyor.Ben bu kadar etkileniyorsam, çocuklar eminim benden daha çok etkileniyor.
Ne diyeyim sabah yine oldu..
Sahi o sesler nerden geldi kulağıma?
YORUMLAR
Öncelikle çok geçmiş olsun. Anlaşılan siz, horlamanın etkisiyle rüyanızda bir de hortlak görmüşsünüz. :))
Bunun başka da mantıklı bir açıklaması yok. Bilim, daha gaipten gelen sesleri çözmüş değil; dolayısıyla olayı buraya bağlamak en mantıklısı. :))
Bu arada, umarım enişte burayı okumaz. Erkeklerin bedduası tutar, haberiniz olsun. :)
Merhaba Sare, eşine geçmiş olsun. Horlamaya gelince, eşine seni sorsak kimbilir neler anlatır değil mi :-) çünki bi yaştan sonra her türlü olumsuz huyları ediniyoruz :( benim çocukların da senin söylemine yakın yakınmaları var da :-)
Sahi, o seslerin kaynağını öğrenince bizleri haberdar et olur mu
Sevgimle
Güldürdün ablam :)
Senfoni orkestrasını aratmıyor sanırım uyku saatleri.
Geçmiş olsun bu arada
Umarım abinin hastalığı vurmalı çalgılara geçmeden şifa bulur
Sevgilerimi ve gülücüklerimi bıraktım kaçıyorum :)
sareyaprak
Yok canım o kadar uzun sürmez iyileşir, hatta iyileşti bile.
Sevgiler sana...
yakamoz deniz
Korkmuşssunuz anlaşılan, ama ben güldüm kusura bakmayın :)
horlamanın sebebini canan karatay şöyle acıkladı: kilo alan insanların bir süre sonra dilleri de kilo alırmış ve haliyle uyuduğumuzda dil geriye gittiğinden tıkarmış nefes borusunu... bu yüzdendir sanırım horlaması çok olan kilolu insanların uykusunda ölü bulunmaları...
sesler konusunda ben de ürktüm açıkcası, öğrenirseniz merakımızı da giderirsiniz umarım . :)
sareyaprak
Teşekkür ederim...