- 854 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Oligarşik Carped(i)emokraside Türkler Artık Türkiyelidir
Türkiyeli Oligarşi Tespitleri:
Bu Tarkan denilen ve kendisini "android" (cinsiyetsiz) hissettiğini bizzat söyleyen sanatçının dedesi galat-ı meşhur Türkçülerden olup, Dr. Fethi Tevetoğlu namı ile bilinir.
Hdpkk hayranı olduğunu ifade eden bu "top star"ın tam adı-soyadı da Tarkan Tevetoğlu’dur...
Dedesi Fethi Tevetoğlu bey aslen Rize’li olup, Cumhurbaşkanı adayı Ekmeleddin İhsanoğlu ile rahmetli pederleri üzerinden İslam İşbirliği Teşkilatı’nda genel başkanlık ve genel başkan yardımcılığı gibi bir pozisyonda görev yapmışlardır.
Yine bir başka eski galat-ı meşhur Türkçü olan Emin Bilgiç üzerinden de onun kardeşi olan Adalet Partisi genel başkan adaylarından Said Bilgiç’e damat olmuştur.
Bunları Galiyev, Vahidov, Rıskılov, Nerimanov ve Mustafa Kemal çizgisinde bir millici olarak tespit etmiş oluyorum.
Siyasi ve sosyal rol modellerimizin hepsinin Türkiyeli oligarşiye dahil, sahte kahramanlar olduklarının bilinmesi için yazıyorum.
Bunlar, aklın alamayacağı kadar zıtlık ve tezatlık arzeder bir şekilde birbirleriyle ticaret-şirket evliliği yaparak ya da kız alıp vermek yoluyla çok yakın akraba çıkıyorlar!
Yani kasaba politikası bir mantıkla çalışıyorlar gibi benzetebiliyorum.
Hani taşra nitelenen daha küçük yerlerde, ileri gelen bir eşraf ailenin oğul ve kızlarının ayrı ayrı partilerde siyaset yaparak birbirleriyle hem hısmi, hem iktisadi ve hem kapalı grup (ırki-etnik) yakınlık tesis ederek, hep iktidarda kalmaları gibi bir mantıkla çalışıyorlar.
Ve bunlar maalesef hem Türk değiller, hiç bir anlamda kendilerini Türk filan da hissetmiyorlar.
Velev ki Türk soylu olsalar bile herhangi bir şekilde kendilerini kaptırdıkları para aşiretsel çıkar temeli etnik, mezhebik ve cemaat kriptolojisine kayan aidiyetleriyle; artık Türkiyelilikleri, Türklüklerine baskın hale gelmiş oluyor diyebiliyoruz.
Türkiyeliliklerinin veya Türklüklerinin temeli de zaten tamamen maddi çıkar ve rant duygusallıkladır.
Kimliksiz ve dejenere olmuş türdeki kripto Alevilik veya Türk asıllı Kırım-Karay ve Eşkenaz çizgisi ya da Türk soylu iken Kürd Said’e şakirt olup, Eş’ari-şafi, yobazlıkla artık Türklüklerinden utanır hale gelmiş oluyorlar..
Örneğin bu sayın "top star"ın son yapılan bir kasım genel seçimlerdeki açıklamalarına bir bakalım.
"...Mega Star Tarkan’ın 1 Kasım seçimlerinde Rize’den aday olan dayısına konser desteği vereceğini ancak “seçimimi HDP’den yana kullanacağım” dediği iddia edildi.
CHP, Rize’de 7 Haziran’da aday gösterdiği Kenan Bıyık’ın da olduğu üç kişilik milletvekili aday listesini değiştirdi.
Liste dışı kalan Bıyık’ın yerine aday gösterilen ve şarkıcı Tarkan’ın da dayısı olan eski Maltepe Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Kemal Köymen’e yeğeninden ‘konserli destek’ sözü geldi.
“Dayıma destek olacağım”
Milliyet’ten Necdet Tuzcu’nun haberine göre, İkizdereli olduğu bilinen Tarkan, “Dayıma konserlerle destek olacağım” dedi.
Ünlü sanatçının MHP İstanbul adayı olan kuzeni Arif Tevetoğlu için de konser verip vermeyeceği merak konusu oldu.
İstanbul 1. Bölge 15. sıradan aday gösterilen Arif Tevetoğlu daha önce de MHP’den İstanbul Maltepe Belediye Başkan adayı olmuş ancak seçilememişti..."
Ülke, işte bunların iktisadi tımarı hale gelmiş ve miri-enderuni siyasi tekeli altına girmiştir.
Burada kalmıyor.. haberin devamına bakalım:
"...Tarkan: “Gönlümdeki parti HDP’dir”
Sputnik’in Kürtçe servisinde de yer alan iddiaya göre, megastar Tarkan Her ne kadar dayım CHP’den aday olsa bile benim gönlümdeki parti HDP’dir.
HDP Eş başkanı Selahattin Demirtaş’a sempati duyduğunu söyleyen Tarkan 1 kasım’da herkesin HDP’ye sahip çıkması gerektiğini belirterek gerçek anlamda akan kanı sadece HDP durduracağını düşünüyorum diye açıklama yaptı..."
Türkiyeli oligarşi maalesef biz Türkleri yatırıp döşek, kaldırıp sırtımızdan inmeyerek eşek olarak kullanmaya devam ediyor.
Zaten bu gruba dahil olanlara "şanslı doğan"lar (eupatrid) sınıfı deniyor ve bunlar hayata bin.. ne bini; en az on bin sıfır galip başlıyorlar.
Herşeyleri ama herşeyleri yani meslekleri, yaşamları, yapacakları işler ve görevler önceden belli (rezerve) edilmiştir.
Kürem kürem para kazanacaklar..Türklerin iliğini ve kemiğini sonuna kadar sömürecekler.. ama zerre kadar Türklere ve bu ülkeye vefalı olmayacaklardır.
Bunları görgüsüzülükleri, nankörlükleri ve utanmazlıklarından mütevellit asalak yaşamlarından tanıyabilirsiniz....
16 Aralık 2015
Ahmet Kutlu Ayyüce
YORUMLAR
Halkın parasıyla halkına vuranlardan bunlara o iznide veren yine halkımız.
Öylelerinin keselerini dolduruyorlar ki onların verdikleri kurşun olup çiçeği burnunda filizleri yere serenlere .
Onlar dolayısıyla yada dolaylı gidiyor.
Onları besleyip sonra yok ben şurdan sapmadım diyen yalan demiyor mu?.
Bence insanlar kendilerini aşmadıklarından zahire, sese, süse birtakım şeylere takılıp daha çok can yakanları desteklerler bu gidişle.
Gaflette uyuyorlar ne zaman uyanırlar bilmem!.
Milletine, devletine,vatanına sahip çıkar sözde niceleri.
Ama takıldıkları,alkışlayıp güç verdiklerinin yolu hâinlik edenlerden yanaysa o kişiler ne kadar vatan sever deseler ; sütüne, sülalesine bakın dense suç olur.
Oysa kazandıklarımız, harcadıklarımızdan sorumluyuz dünya ve ahrette.
Düşündüren anlamlı bir yazıydı.Sağolun.Cevabımda genelleme olaraktı.
Selâm ve duâ ile.
Göktürkmen
Bu hal siyasi, sosyo-kültürel, tüm rol moddeleri için genele geçer.
Yani bu hal de ulusun/halkın bu temel-asal toplumsal kimlikleride moda haline dönüştürüyor.
Daha ayrıştırmak amaçlı, alt etnık gruplara parçalıyor.
Teşekkür ederim.. saygıyla..