- 498 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
TOPLUMSAL GELİŞİM VE KALKINMA
Toplum olarak kalkınabilmenin yolu çalışmaktan geçer.İş yaparak çalışmak.öğrenerek çalışmak,öğrendiklerini topluma dönük,yaratıcı,yapıcı bir biçimde ortaya koyabilmek; hem ellerini,hem de beyin gücünü ortaya koyabilen güçlü,bilimsel dünya görüşlü insanların çoğaltılmasıyla olur.
Beceriksiz,çevresine ve etrafına duyarsızlaşmış,halkı küçümseyen bir anlayış içine saplanmış çoğunluklar yerine,insanı tanıyan,aklını okuyabilen,düşünerek gelişeceğine inanan insanları çoğaltarak ’’Toplumsal Gelişim Ve Kalkınma’’nın yolunun açılacağı,iç açıcı ve sağlıklı gelişimlerin çoğalacağı gerçeği ışıyacaktır.
Çalışanın,üretenin hakkını veren,çalışmayanı eleştiren,gerektiğinde yargılayabilen bir toplum olabilmek için;bereketin ve bolluğun içinde bir ülkenin iyi yetişmiş insanı güzel işler başarabilen,çölleri cennete çeviren,bataklıkları kurutup modern yaşam merkezleri yaratırken;önceliğin insan belleğindeki bataklıkların kurutulması göreviyle topluma sahip yöneticilerden geçtiğinin bilincinde,giderek yozlaştırılan değerlere sahip çıkılarak,bilgiyi bilince dönüştüren,karşılıklı hoşgörü ve sevgiyle birbirine kenetlenen insanlığın korunarak yeniden ayağa kalkmasıyla toplum olarak gelişip kalkınmanın yolunu açabilir uygarlığı gerçek anlamında yeniden yeşertebiliriz.
YORUMLAR
son yıllarda milli eğitim politikamız hakkı uyuşturmak üzerine yürütüldüğü için bu sizin taktirle karşıladığım çaba ve çalışmaların olması için uyuyan yada uyuşturulan halkkımızn bu ölüm uykusun dan uyanması gerekmektedir ne yazıkki şimdiki eğitim sistemi modeli düşünemeyen gelişmeye açık olmayan modern köleler üretmektedir elinde son model cep telefonlarıyla gezerken ağızları kokarken birde kendilerini bir şey sanmakta ama çok büyük bir yanılgı içinde olduklarını yakın tarihlerde öğrenecekler dünya litaretüründe osmanlıca bir dil yokken osmanlıcayı dil diye dayatmak bu milleti aptal yerine koymaktır araştırmayan okuyup yazmayan sorgulama yetisini yitirmişseniz artık sizin için yapacak bir şey kalmamıştır.... saygılarla