- 385 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BU GİDİŞ NEREYE
Bu gidiş nereye ?
Gençler yapmayın! Düşünün biraz, neyin derdindesiniz?
Neyi paylaşamıyorsunuz?
Konuşup anlaşmak varken neden kavga ediyorsunuz?
Unutmayın hayvanlar kavga ederek anlaşırlar. İnsanlar konuşabilirler.
Bırakın artık değmeyecek şeyler için kavga etmeyi! Beyninizi çalıştırın. Uğruna kavgalara tutuştuğunuz çoğu şey konuşulunca halloluyor.Fark etmediniz mi ?
Yapılan araştırmalar gösteriyor ki, ülkemizde yaşanan arbede ve kargaşanın gençler arasında yaygınlaşmasının tek nedeni var o da bazı bayanlar.
Nasıl mı?
Şöyle: Bu bayanlar yapılmaması gereken ve hiç bir haklı görülecek yanı olmayan olaylar yaratıyorlar. Mesela: bu bayanlar seviyorum dedikleri insanlardan başkalarıyla da konuşuyor ve sevgilileri görünce de ’’ Beni rahatsız edip duruyor’’ diyorlar. Ve olay patlıyor, kanı zaten hızlı akan delikanlı, dinlemeden olaya dahil olup kötü sonuçlar doğuracak hamlelere başlıyor.olay bundan ibaret.
Şimdi soruyorum size: Siz hiç başınıza gelen bir kötü olaya sevdiklerinizi dahil edip onların zarar görmesini ister misiniz? Eğer dahil ediyorsanız bu olayda bir sıkıntı vardır ve siz onu sevmiyorsunuz’dur.
Size sesleniyorum azınlık olan bazı kendini bilmez bayanlar.Siz eğer sevgilinize değer verip seviyor olsaydınız onu buna dahil etmezdiniz. Yeter artık bırakın gençlerin hayatını karartmayın. Bu bir nevi erkeğe şiddettir...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.