KİTAP OKUYAN KADIN
Bu kareyi Aralık 2015 de çektim. Face de paylaştım. 258 Beğeni aldı. Sizlerle paylaşmak istedim, sevgiyle
YORUMLAR ŞÖYLEYDİ :
Fatma Dal Akgül Ama hangikitap ?
Elif Eren Gelecekte ben
Gulay Sabir Aydın bir Türk kadını idi tanıştığım, pırıl pırıl duru .... hangi kitap ....duvarında "insan okudukça özgürdür " yazan bir raftan alınmış bir kita
Mustafa Dincer Fatma hanım tesbitiniz isabet olmuş bir insanın okuduğu kitap zaten kişiligini hayata bakış açını belirtir İNSAN OKUDUKÇA ÖZGÜRDÜR güzel bir söz ama tam uygulanırsa... bazen adliyelerde verilen kararlardada okudugumuz gibi ADALET MÜLKÜN TEMELİDİR ...
Gulay Sabir ben resmin verdiği anlamdan yanayım, gerisi bakan gören yorumlayanlara aittir sevgiler
Mahmut Ihsanoğlu Dost kitabevi mi orası?
Beğen · Yanıtla · 12 Aralık, 22:14
YORUMLAR
Fotoğraftaki kadın aylar sonra yine gelir bı kitabevine. Dikkatle bakar raflara "hah" der alır eline "Eylül Değil Sevgisizlik Üşütür" adlı kitabı.
Kasaya yönelir, kasadaki hanıma para değil de bir kartvizit uzatır. Bu ne der görevli. "Bu bu yazarın kartı, biz burada tanuışmıştık ve kitabını bana hediye edecekti " der. Gülümser görevli anladım der. Sarar kitabı uzatır hanıma.
Bu kitabevi Avcılar Barış Manço Kültür Merkezindeki Kültür Kitap evidir.Olay gerçektir
hanım teyze mesele değil, elindeki kitap bence mesele. bu arada hanım teyzeye yöneltmiş yorumlar da gereksiz. (kitabın yazarı konusunda eleştiri meselesine girmiyorum)
kemal sunal'ın kiracı filminde eşyaları toplarken hanımı rolündeki kadının kemal sunal'a kitapları için bir sözü var.
onu evirip çevirip, 180 derece dönüp kitap elinde yaşlı teyze portresine acayip hayranlık duymak da sakat bir düşünce.