- 873 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
MANÇO'YLA SOHBET
1977 yılının nisan ayı başlarıydı. Rahmetli Barış Manço Bafra’ya konsere gelecekti. Afişleri asılmıştı. Ne yapıp yapıp bu konsere gitmem lazımdı. Hangi gün geldiğini hatırlamıyorum ama galiba cumartesi günüydü. Hemen gidip bir bilet aldım. Konser Bafra Belediye Sineması’ndaydı. İçerisi hınca hınç doluydu. Konser başlamıştı. 2023 isimli albümündeki bütün şarkılarını söyledi. Bafra’daki onunla beraber sahne alanlar arasında Altan Karındaş, cici kızlar ve adını hatırlayamadığım bir sanatçı daha vardı. Mest olmuştuk. O günü hiç unutamıyorum, doyumsuz bir müzik keyfi yaşamıştım. Konserden sonra sahne arkasına gittim. “Barış Bey sizinle görüşebilir miyim?” dedim. Son derece mütevazi bir tavırla “Tabi ki,” dedi. Ben de heyecanlı heyecanlı “Sizin bütün şarkılarınızı ezbere biliyorum ve sürekli şarkılarınızı dinliyorum. Büyük bir hayranınızım. Özellikle 2023 parçanızı peş peşe en az yirmi defa dinledim ve hala doyamadım.” dedim. Barış Manço bu sözlerime çok sevindi, hatta çocuklar gibi… Yaptığı eserin başkaları tarafından beğenilmesi çok hoşuna gitmişti. Ben de ona 2023 albüm longplayin de ki şarkılarının isimlerini yazdığım, yanına resmini çizdiğim bir kağıdı hediye ettim. Kabul etti. “Hatıra olarak Anadolu’nun birçok yerinden bana hediye veriyorlar, ben de saklıyorum,” dedi ve ekledi, “Senin vermiş olduğun bu küçük hediyeyi de saklarım.” Ben de çok sevindim ve sevgili Barış Manço’ dan bir imzalı resmini istedim. “Memnuniyetle” dedi ve hemen imzalayıp verdi. Fakat ne yazık ki ben bu imzalı fotoğrafını kaybettim. Sayın rahmetli BARIŞ MANÇO ile böyle tatlı bir anı yaşamış oldum. Hafızamda unutulmayacak hatıralarımdan biri olarak yer aldı.
12.12.2015 Cumartesi
Cevizli / Kartal