- 768 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
HESABIM SENİNLE OLMAZ..!
Bursadayım..ve çok gencim..üniversite 1…Yeşil tarafına doğru ,bana çok benzerlik gösteren kız arkadaşımla yürüyoruz .Hava oldukça güzel.. deli deli esen Bursa rüzgarı artık yerini daha sakin bir döneme bırakmış..ulu çınar ağacının yanındaki yoldan sağa doğru kıvrılıp çok dik bir yokuştan niye çıktığımızı pekte net hatırlamıyorum..hatırladığım tek net şey ise beni çileden çıkaran korkunç bir kulak ağrımın halen benimle olduğu…bu yokuştan çıkmadan 3 gün önce artık dayanamayıp doktora gittiğimde ,oldukça babacan biri olan bu doktorun bana muayene sonucunda ortakulak iltihabı olduğumu ve bunun da çok önemli bir rahatsızlık olduğunu ve acil tedavi olmam gerektiğini söylemesi beni huzursuz etti ..ama sonrasında da bu dayanılması çok zor olan ağrının bir an önce bedenimi terk etmesi için almam gereken ilaçları hemen almaya başlamak beni rahatlattı ..üçlü tedavi denen bir şeyi uygulamaya koydu babacan doktorum ..işte ..ilaçlar ..damlalar ve en önemlisi olan ve tedavi için gerekli olan sakız çiğneme ..bu konuda problem çekmem ve hatta balon bile yaparım dediğimi hatırlıyorum doktoruma …nerden bilebilirsiniz ki? Balon yapmak bir yana sakız çiğnemenin.. -hem de yolda yürürken çiğnemenin ki abartılı da değildi çiğnemem- bana ilginç bir olay yaşatacağını nasıl bilebilirdim ki?
Sakızlarımı almıştım hemen zaten..başladım çiğnemeye…niye çiğnemem lazım ?biraz daha açmalıyım sanırım başıma geleni..orta kulakta oluşan bu problem benim sol kulağımdaydı..yanımda oturan kız arkadaşımın konuşmalarını duymamaya ve hatta ona baktığımda sadece dudak hareketlerini gördüğümü anlayınca ve de bir gece beni sabaha kadar uyutmayıp zonk zonk eden ve kalbimin atışlarını ,daha doğrusu kanın pompalanmasını başımın içinde hissettiren korkunç ağrıyla baş başa kalınca iyice anladım.. acil olarak kurtulunması gereken bir problem olduğu ve eğer tedavi edilmezse kalıcı işitme kaybına yol açacağı gerçeği beni -aslında fazla ilaç kullanmayı sevmeyen ve doğal yollarla hastalıklardan kurtulmayı yeğleyen beni-ikna etti ve olması gerekenleri uysalca kabul edip uygulamaya koyuldum.işte damlalar ..ilaçlar ve de sakız çiğneme..sakız çiğneme sanırım bir tür kulak içindeki basıncı ayarlamayla ilgiliydi..ayrıntısını hatırlamıyorum .ama yapmam gerekliydi ..öyle demişti Kulak burun boğaz uzmanı babacan doktorum…
Biz yokuşun ortalarına doğru geldiğimizde kız arkadaşımla pekte yalnız olmadığımızı ve hayatımda başıma ya 1 ya da 2 kere gelen bir kişiler tarafından takip edilme olayıyla karşı karşıya kaldığımı gördüm..bu ikinci ve son takip edilme olayıydı sanırım..evet..ben bir yandan fazla bariz olmayacak şekilde sağlık adına sakızımı çiğniyor ,bir yandan da kız arkadaşımla konuşuyordum ..onun da dikkatini çeken bu olay bizi iki ihtimale doğru yöneltti..birincisi :bizi takip ediyorlar ve bir şeyler olacak. İkincisi: sadece tesadüf ve hiçbir şey olmayacak…
Tam biz ne yapsak da bunu anlasak diye konuşur ve çözüm bulmaya çalışırken .’’gençlerden’’ biri bize doğru iyice yanaşıp konuşmaya başladı.hem de daha çok bana doğru..Pişşttt..dedi..ayıp değil mi?ha ..ayıp değil mi?..ben ne ayıbı yaptığımı kara kara düşünürken ..devam etti…RAMAZANDAYIZ Kızımmmm…ne çiğniyon sakızı cak cak cak.. .günahh günahhh dedi…yanındaki arkadaşı olan ‘’gençte’’ konuya hemen katılıp ..eeeee… tabi sanki hristiyanız biz demi?utan utan….elalem oruçlu bee…sen de kalkmış göstere göstere çiğniyon şu mereti..hımmm ..dedim ..hımmm..öyle miii?...kız arkadaşım ise donmuş bir şekilde onlara bakmaya devam etti..
Bir an için kendimi ..ailemi..bana öğrettiklerini …..inançlarımı..etrafıma ve insanlara olan saygımı….sevgimi..birçok şeyi kabullenişimi…ve de insanlara olan hoşgörümü düşündüm ..bütün bunlar 2 saniye kadar sürdü sanırım…onlar bize bakar biz de onlara bakarken …ben coştum…evetttt ..resmen o yaşıma ve kibarlığıma hiç de uymayacak şekilde bağırdığımı ..hem de avaz avaz bağırdığımı hatırlıyorum…yolun ortasında durmuş elini de beline dayamış 18 yaşında olan ben, hiç te etraf ne der acaba korkusu olmadan bağırıyorum ..hem de sesimin en son perdesinden..
BRE MÜSLÜMAN KARDEŞİMMMM…..SANA NEEEE….SANA NEEEE…ORUÇ TUTARIM YA DA TUTMAM ….SENİ NİYE İLGİLENDİRİYORRRRRR…..SANA MI HESAP VERCEM BENNNNN…HESABIM SENİNLE OLMAZZZ….YARADANA OLURRR.....BENİM HASTALIĞIM VARRRR…VEEE BU YÜZDEN DEEEE…. BU SAKIZIIII ÇİĞNEYECEĞİMMMM…GİTTTTT….. ÇABUKK KAYBOL DAAA…. GÜNAHA GİRMEEEEEEEE…..ALMA AH’ I MIIIII….TUTAR ÇABUCAK RAMAZAN GÜNÜÜÜ……
Özür dileyip kaçtılar ..hem de nasıl..ilginçtir ki bir de pardon bacım ..pardon bacım diyerek….hah ..bacımmış..sakızı çiğnemeye devam ettimmmm….