- 326 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ben olsun !!!
Bu gün günlerden ben olsun ....yürüdüğüm yol beni en sevdiğime götürsün ben bilmeden karşımdan gelen tanımadığım yüzler güleryüzle sevecen baksın elimi tutup en sevdiğime götürsünler yol kenarında ki en büyüğünden en küçüğüne kadar her ağaç yapraklarını en sevdiğimden tarafa döndürüp işaret etsinler işte orda seni bekliyor diye....uçan kuşlar en tepeden bakıp bana müjdeler versinler az kaldı en sevdiğine diye bir olup benimle kanatlansınlar sevinçle kanat çırpıp mutluluğumu paylaşsınlar !...bu gün günlerden ben olsun ...kitaplardaki bütün iyi kahramanlar ben olayım sonunda beyaz atlı prensi ben alayım ali babanın hazinelerine ben konayım heidi nin dağlarında ben gezip peterpan gibi zalimlerden ben kurtarayım iyi insanları simbad gibi Engin denizlere açılıp ben korsanlara gününü göstereyim!.....
Bütün kitapları ben yazayım ...kahraman savaşçıları fedakar anneleri yaramaz çocukları konuşan hayvanlara ben can vereyim kelimeleri harmanlayıp ben şiirleri dökeyim kaleme ......
Bu gün günlerden ben olsun !....dünya bir kerede benim için dönsün ...
Evet bencilce ama dönsün !...artık sıkıldım başkalarının ekseni etrafında dönmekten ...!mutlu etmekten incinmekten iyi olmaya çalıştıkça yanlış görmekten dünyamı size heba etmekten
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.