YAŞA!
Çok sıkılsan da, insanlardan nefret üstüne nefret etsen de, kendinden sık sık bezsen de; yaşamaya bak. Yaşamaktan yorulma. Yaşamaktan geri durma. Yaşam felsefene sarılmaktan cayma. Yaşamı basit kabul etme. Yaşamı hafife alma sakın. Sakın olan başına gelenleri yaşamın üzerine atma. Yaşam suçsuz. Yaşam masum. Yaşam olduğu gibi kalır hep. Değişen yaşam değildir, değişen sensin.
Sonbahar olsa da mevsim, vardır bir köşede bir bahar. Kış da kapıyı çalsa, her taraf beyaza da bürünse; bahar yeşerir bir yerde. Baharlar dört mevsim var. Yüreğini dinlersen baharla her zaman karşılaşacaksın. Pes etme. Yaşamaya çalış. Pozitifliğini koru. Olumlu yanlarına sahip çık.
Sahipsiz değilsin. Yalnız değilsin. Geceler varsa, gündüzler karşına çıkıyorsa; yaşam ve yaşamak denilen iki olgu da hayatta demek. Demek ki neymiş hüzünlenerek ele avuca bir kazanç girmiyor. Demek ki neymiş acılara yaslanarak rahat uyulmuyor.
Huzur var. Mutluluk hep var. Sen ister ki iste. Sen yeter ki yaşamın içerisinde ol. Kuşlara selam ver yeter ki. Yürürken gördüğün karıncaları yeter ki incitme. Yeter ki gökyüzüne bakarken şükret. Her haline şükret. Her haline şükredersen yaşadığını tam anlayacaksın.
Her şeye boş verirsen kendini bir cümle anlamayacaksın. Gerçekler acı verse de doğru olan bu.
O zaman doğrulardan şaşma ve yaşamla dostluğunu, aranı ve hayatını daima diri tut.
MESELCİ
10.12.2015, Mardin
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.