BAK!
Bak solarım sen gelmezsen. Sen gelip gözlerimin içi kalmazsan üzülürüm. Sen gelip ellerimi tutmazsan hüzünlü üzülürüm. Çok üzülürüm. Hep üzülürüm. Vakitsiz üzülürüm. Üzülür ölüme doğru yol alırım.
Ölmemi ister misin erken?
Bak küserim sana sen gelmezsen yanıma bir daha. Sen bir daha beni merak edip yakınlığıma ayak basmazsan gökyüzüne çevirmem bir daha gözlerimi. Gözlerime set çekerim. Gözlerime kalın perdeler indiririm. Gözlerimi kaparım, hiç açmam. Kör yaşarım.
Kör yaşamamı ister misin bir ömür?
Bak lâl olurum her cümlede sen gelmezsen yurduma. Sen gelip konuşmazsan kalbimle günbe gün kururum. Kuru bir odun olurum, her ateşte yanmaya hazır. Yandıkça canı acıyan bir odun olurum, sen beni de heybene almazsan.
Sana doymadan kül olmamı ister misin?
Bak mecnun gibi kendimi çöllere veririm sen gelmezsen leyl dünyama bir daha. Sen bir daha içime içtenlikle dokunmazsan, dermanı olmazsan dertlerimin; gidip Ferhat ile aşkı daha da uzatırım. Unuturum seninle geçen zamanlarımı. Seninle dile gelen anılarıma bir sünger çekerim.
Sen ister misin bizi sileyim bir çırpıda?
Bak kendimi tanımaz olurum sen gelmezsen hayatıma. Sen gelmezsen çok yakınıma, ben bilgiye ve sevgiye aç kalırım. Susuzluğu dibine kadar yudumlayacağım. Seni dillendirmek için birbirine değen dudaklarım kuruyacak. Başım dönecek, aspirin fayda etmeyecek. Gece küsecek yalnızlığıma, yıldızların ışıltı hali geceyi
barıştırmayacak benimle. Benliğim kaybolacak.
Sen ister misin birbirimizden uzak kalalım?
MESELCİ
08.12.2015, Mardin
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.