YORUMLAR
Kimler sardı, süt kokulu bebenin bağrına bu soğuk mesnetsiz taşı..? Çok ağır be annem.. Dizlerimin bağı çözük, şefkatin elinin kırıldığı belimin güncesinde.. Ellerim yaşlandı, dudaklarım felç sana sarılıp öpemediğim sabahın ertesinde.. Kuruttum göz yaşımı uykusuz geçen gecelerin, kokuna hasret seher yellerinde..Gözlerimi söylemem anne , söyleyemem. Adımı “Hüzün Gözlüm” koydum, sensizliği ve kimsesizliği hüküm giydiğim ömrümde..
Ağla hüzün gözlerim, ağlayabilirsen daha..
Hüznü yazmak kalemine de yüzüne de çok yakışıyor çok...
Yazı da mükemmeldi şiirler de ki seçkiyi haketti...
Sevgilerimle Habibe...
Habibe Ağaçdelen,bazı kelimeleri bölüp bazı harfleri parantez içine almanız bence hiç hoş değil,satırlardaki o muhteşem akışı kesiyor, bozuyor.Şunu söylemeliyim: tasfirleriniz kesinlikle çok harkulade bi şey,bayıldım.Sadece önemli kitapların romanların müptelası biri olarak söylüyorum,siz tam bir hikaye veya övkü yazarısınız.Eserleriniz varmı bilmiyorum,sizi daha şimdi tanıdım,ama bu tasfirlerin kaynağı gönlünüzden mutlaka eserler vermelisiniz.Sağlıcakla size-gönlünüze mutlu günler diliyorum.
Merhaba ! Duygulandım ,gittim ....geldim...kimimiz açıklayamaz duygularını içine atar.Gösteremez istediği gibi sevgisini .kimimiz bıcır bıcır haykırırız sevdiğimizi.Ama anneler bilir ki,soğuk da olsa sıcak da olsa yaklaşım onlar hep severler karşılık beklemeden .Nedensiz değil sevmeleri.....Soğuk ,mesafeli ,uzak duran insanları hep yadırgamışımdır .Ama biliyorum ki yürekleri hep bir söylemek ve söylememk arası gelgitler de.Bu çok zor sevdiğini söyleyememek..Bu benim gibi sevgiye köle olabilecek kadar çok sevenlere ceza gibi olur .Hadi hepimiz çok geç olmadan,kaybetmeden , vakit varken sevgilerimizi söyleyelim .Yokluğunu hissetmeden ,varlığının kıymetini bilenlere teşekkürler Anneciğim............
Kim demiş yürekleri ısıtırsın diye; pis yalancı Güneş doğma üstüme, bu günde annemi getirmedin yine.. Önce ölürsem vasiyetim, gömün beni annemin koklayamadığım d/ağ(ı)lı sinesine. Açık gitmez hüzün gözlerim medet bildiğim saralı günümde..
Ben bu koku uğruna ömrümü verebilirim. Yazan ve yaşatan yürekten Allah razı olsun. Sevgilerimle can...
Ozan
Varsın söylesinler, bu soğuk nevale hiç ağlamaz mı diye..
Batasıca yastık derman değilsin ki hala derdime…
Bütün sözleri bağlamışsınız,
bütün duygulara ipotek koymuşsunuz.
Ne demeli,nasıl anlatmalı kaygısından kurtarmışsınız bütün ana/sız(ı)ları ...
yakışmış ödül.
sağlıcakla.
Ah gün-gece gelme üstüme..
Kimler sardı, süt kokulu bebenin bağrına bu soğuk mesnetsiz taşı..? Çok ağır be annem.. Dizlerimin bağı çözük, şefkatin elinin kırıldığı belimin güncesinde.. Ellerim yaşlandı, dudaklarım felç sana sarılıp öpemediğim sabahın ertesinde.. Kuruttum göz yaşımı uykusuz geçen gecelerin, kokuna hasret seher yellerinde..Gözlerimi söylemem anne , söyleyemem. Adımı “Hüzün Gözlüm” koydum, sensizliği ve kimsesizliği hüküm giydiğim ömrümde..
Sen ne yaptın böyle can akşam akşam...Tokatıda geçti...İyi bir kötek yedim...Seni okumaya bazen cesaret edemiyorum bunuda yürekten söylüyorum...İster inan ister inanma can dost....Hıhh...
sevgimle...o güzel yüreğini kucakladım dostça...başkada birşey diyemiyorum şu an...
Kaç yıldız kayar bağrımdan kanıma dokunmadan
Kaç bucak sayar devran kucağımda ağlamadan
Bebeğin dili çaresiz anasının sütüne kanmadan
Merhamet mi indi sanki balığın karnına dağlanmadan..
Dayan yürek haram ölmek bağır taşı çatlamadan
Dayan gülüm dayan.. Dayan bebeğim,
Medet cana, sensin yaratan..
iç içe güzellikler halkası olmuş mükemmel ifadelenmiş ve hak ettiği yeride almış bir kaç gündür uzaktım özlemişim bu kalemi tebrikler değerli kardeşim yüreğine sağlık haz aldım okumaktan
selamlarımla
Çok özlleyiş var,ama,çatıyı anneye özleyiş üslenmiş.Aslında annenin suçu yok, ne bilsin böyle çok şey isteyecek evlat büyüttüğünü..Bu denli delişmen biri olacağını bilseydi anne ne düşünürdü acaba,onu merak ettim.Annenin dünyaya getirdiği nedenle ,çocuğun doğduğu gerçek ne kadar örtüşür acaba?.Çoğu anne ne büyüteceğini görse cayar mıydı bizden acep?Bak şunu doğuracaksın kadın ha!Dense,ne yapardı anneler?..Bu sorunun babalara sorulması ,annelere sorulması kadar anlamlı değil.Babalar herşeyi çözeceklerini zannederler.Hiçte öyle olmaz.Çocuğun yükü anneye kalır.Onun içinde öf anam!..Deriz.Özlem harmanı yazınızı çok severek okudum,içimden bunları düşünmek geçti,olduğu gibi yazdım.Yazı düşündürmeli değil mi?Demek başarılı bir yazı.Yürekten kutlarım efendim.Selam,saygı...
hyazici58 tarafından 7/26/2008 10:51:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
hyazici58 tarafından 7/27/2008 1:28:18 AM zamanında düzenlenmiştir.