- 366 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Geldikleri gibi giderler mi
Kanada dan Avustralya ya NATO gücü adı altında ülkemiz karasularında cirit atan yabancı savaş gemilerine ev sahipliği yapmak istiyormuyuz? Ot’ a bot’a referandum yapan hükümet yetkilileri bukadar hayatî bir konuda bırakın milleti, meclise sormadan nasıl hareket eder... Irakdaki askeri varlığımızın Rus gücüyle tehdit edilmesi bir yana, İranın tüy dikmesinin cüreti nerden geliyor acaba...
Devlet yönetimi mahalle kabadayılığı ile karıştırılacak kadar basit bir iş değildir. Machavellizm ’in bir devlet yönetimi olamayacağını 200 yıldır öğrenmiş olmalıydı devleti yönetenler. Hukukun evrensel bir ilke olduğunu
Devletler gücünü adaletle beslendiği sürece muasır medeniyetler arasında yeralacağını bilmek zorundaydılar.
Ülkemize sığınan mültecilerin ölüm pahasına Avrupa’ya gitmek istemelerinin üstelik onları öldüren ve soykırıma maruz bırakan ülkelere gitmek istemelerinin nedeni ve nasılını sorabilmeliydik... Devlet yetkilileri kimin canını kiminle pazarlık konusu yaptıklarının vicdani rahatsızlığını taşımalıydı... Taşımalıydı ki şimdilerde karasularımızda cirit atan katil gemiler buralara gelemeseydi... Pazarlık konusu edilen mültecilermiydi ülkemizin karasularımı... ? Bilmiyoruz bildiğimiz bu gemilerin Afrika’dan ve Arap Yarımadası’ndan Akdeniz ve Ege yi kullanarak Avrupa ya geçmeye çalışan mültecileri daha acımasız bir şekilde katledeceği gerçeğidir...
Bütün dünya ya bilmelidir ki Dünyada Türk diye bir ırk var... Bu ırkın yaşama sebebi Hâk kı ve Hâkikat i gözetmektir... Bu ırk gücünü mensubiyetinden değil temsil ettiği mazlum halklardan almaktadır... Onun için bu ülkenin insanları her milletten milyonlarca mülteciyle ekmeğini bölüşürken, o mültecilerin canlarına kastedenlerin siyasilerle iş tutmalarını kabul etmeyecektir. Bu ülkenin insanları Hâk söz konusu olduğunda ölümün teferruat olduğu gerçeğiyle yaşarlar...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.