- 810 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
UCU YANIK MEKTUPLAR – 18 – c
UCU YANIK MEKTUPLAR – 18 – c
Sevgili Ayışığı’m…
Şubatın 11’i, havalar soğudu. Elbisemin üstüne eski de olsa çulhaki renkli paltomu giydim. Onbeş günden beri giymediğim okul kasketimi de başıma taktım. Okuldan önce “İslahiye’nin Sesi”nin basıldığı matbaaya uğradım. Sahibi Osman Çakmak. Küçük bir yazım vardı, onu bir de şiirimi verdim. “FISILTI” isminde bir köşem var. “FISILTI” köşemde yayınlanması için. Gazete haftalık yayınlanıyor.
Haftada bir Çarşamba günleri öğleden sonra Matbaada çalışıyorum. “İslahiye’nin Sesi” gazetesi ve Dr. Ahmet KARADERİ’nin “Yeşil Ada” gazetesini birlikte Abonelere ve Resmi dairelere dağıtımını yapıyorum.
Cumertesi öğle sonrası, Terzi Şükrü Ayna’nın kurduğu “İslahiye İdman Yurdu”nda futbol oynuyorum. Adrenörümüz Terzi Adil. Mahalle maçları yapıyoruz. Futbolda biraz beceriksizim. İçimizde en güzel oynayanlar Ömer Köse, Bekir Erdoğan, Kemal Şahin…
Seni tanıdıktan sonra daha da hırslandım. Çok şeyler yapmak istiyorum. Durmadan, yorulmadan çalışmak istiyorum.
Sen bana kuvvet verdin, sevinç verdin.
Hoşça kal Ayışığım…
11 Şubat 1960 – İslahiye
İsmailoğlu Mustafa YILMAZ – İstanbul
Not: 14 yaşındaki bir kıza 15 yaşındaki bir gencin mektupları.
Kaynak: “UCU YANIK MEKTUPLAR” Mektuplar kitabı. (Metin Ofset 2000 – Adana)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.