- 459 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KİTABIMIN YAŞ GÜNÜ ANISI
SAYIN TUNÇYILDIZA KİTABIMA YAPMIŞ OLDUĞU DEĞERLENDİRME YAZISINDAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYOR BAŞARILAR DİLİYORUM.
BİR YAZAR VE BİR KİTAP ÖYKÜSÜ.
“SUS” adlı kitabımın “BİYOGRAFİ’sinden” başlayarak, yazarın yaşam felsefesini, sıra dışı bir yaşamın hayata nasıl geçirildiğini, kalabalıklar içerisinde nasıl yalnız kalınabildiğini, yalnızken bile kendisiyle nasıl çoğaldığını ve mutlu bir yaşamı elde etmesine şahit olacaksınız.
Özünde BİYOGRAFİSİ dahi genel kabul görmüş biyografisini genel kabul görmüş çerçeve dışına çıkılarak, öykümsü, bir o kadar da şiirsel bir anlatımla ortaya koymaktadır.
Yazar; nerede doğduğundan, nerede eğitim aldığından, kaç yaşında olduğundan, kaç çocuğu olduğundan ziyade, nasıl bir yaşam tarzı vardır ve bu yaşamdaki dinginlikleri, fırtınaları, aşkları ve de zevklerini anlatarak aynı zamanda karakteri hakkında da önemli noktaları okuyucusuyla paylaşmaktadır!
Şiirlerine gelince;
Kitaba adını veren “SUS” adlı şiiriyle giriş yapan yazarımız, ikinci yeni akımının farklı bir soluk getirdiği inancındayım. Şöyle ki o kadar güzel lirik şiirlerin yanı sıra bir bakmışsınız günün anlam ve mahiyetini betimleyen sosyal içerikli bir şiirle karşı karşıyasınız. Bazı şiirlerinde ise adalet arayışı, ama çoğunlukla da SUS’ söylemek istediklerini sus/arak tepkisini dile getirmiştir.
Yazarımız, kendi deyimiyle; bazen, dili kınından çıkan bir hançer gibi keskin, bazen bir gül katresinin yaprağı kadar naiftir.
Kafkas kökenli olması hasabiyle, kitaptaki son şiiri de, din, dil, ırk ayrımı gözetmeden 1864 Ruslar tarafından Çerkez sürgününü lirik bir aşk şiiri gibi işleyerek kitabını tamamlamıştır.
Bu başarılı çalışmalarından dolayı kendisini tebrik ediyor, daha nice başarılı çalışmalara imza atacağına inanıyor ve temenni ediyorum…
Ahmet Hakan TUNÇYILDIZ
Yayıncı ve editör
TUNÇ yayıncılık
BİR YAŞINI DOLDURAN "SUS" ADLI KİTABIMA ÖNSÖZÜYLE DEĞER KATAN YAYINCIM SAYIN TUNÇYILDIZ’IN BU ANLAMLI YAZISI BENİM İÇİN BİR ANI DEĞERİ TAŞIMAKTADIR. KENDİLERİNE BURADAN BİR KEZ DAHA TEŞEKKÜR ETMEK İSTEDİM.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.