- 398 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ABD Yİ NEDEN SEVMEM 1
Tunar ÇALIŞKAN
02/07/2008 - 07:15
Bunca yazıdan sonra iyi bir abd düşmanı olduğumu anlamışsınızdır artık.Hani seven birileri vardır illaki ve azımsanmayacak kadar çoktur ama biz yinede bu düşmanlığı dışa vurmak ve yandaş toplamakta kararlıyız.Katılmak ya da katılmamak size kalmış biz yazalım siz okuyun.Biliyoruz belki yazacaklarımızı bir çoğunuz biliyor ama hatırlamak ve hatırlatmak babında sayalım.
Çok eski zamanlarda belki Osmanlı zamanında hatırlamıyorum bu abd denen dünya anarşistinin bir elçisi Osmanlı padişahına randevu talebini iletmek 40 yıl beklermiş.
Randevu almak için değil iyi anlaşılsın randevu talebini iletmek için 40 yıl bekler hatta talebi iletmek için gelen elçi ölür yerine bir başkası randevu talebini iletmek için gelir ve beklermiş. Artık cevap olumlu yada olumsuz bilmiyorum ama Ecevit Clinton un karşısında esas duruşta beklemişti de bir zamanlar çıldırmıştım izlerken o kareleri.
Türkiye bu güne kadar abd ye hep iyi bir müttefik olmuştur.Zaten Türkiye hiçbir zaman bir ülkenin iç meselesine karışmamış ve her ülkeye vefakar olmuştur. Bu İslam la ilişkili bir durum olabilir zira Türkler asla fesat bir kavim olmamış ve zulüm etmemiştir kimseye.
Gelelim abd nin bize ettiği zulümlere.Buraya sığacak kadar az zalim değildir abd. Dua etsin yerimiz dar yoksa daha neler yazacaktık neler.
*90 lı yıllarda tatbikat sırasında muavenet isimli gemimiz abd tarafından vurulmuştur.Bir kaza olduğu söylenerek özür dilenmiştir.Oysa geminin o günkü rotası açıklanamayan bir biçimde değiştirilmiştir.Bir diğer mesele de güdümlü füzeler meselesidir.Gemiyi vuran füze sistemleri güdümlüdür ve hedefi vurana kadar uzaktan kontrollüdür.Yani hedefi kestiremediği anda kendini havada imha edecek özelliktedir.Vesselam kaza ihtimali sıfırdır.Bunu geçtik.
*Efendim özel harp dairesi denen ve hala çözülemeyen bir sistem kurarak ülkede gerilla eğitimi vermiş ve bu eğitimi birbirimiz üzerinde deneme şansını da vermiştir bize 12 eylül de.Milli birlik komitesinin marifetleri malumunuzdur.Daha göreve gelir gelmez binlerce subayı abd muhalifi oldukları için emekli etmiştir bu komite.Tabi mazeret olarak bu söylenmemiştir ama gerçek budur.
*Kuzey IRAK ta Kürtlerle el ele vermiş ve aslen Yahudi olan Barzani ye çok büyük vaatlerle bize kafa tutacak gücü vermiştir.Sınır ötesi operasyona giden birliklerimize Barzani karakollarından defalarca ateş açılmış ve askerlerimiz şehit edilmiştir.Bunu Osman PAMUKOĞLU paşa anlatmıştı ekranlarda günlerce.
*Adnan MENDERES abd ye gizli muhalefeti yüzünden asılmıştır.Ezanı orijinal haline getirmesi de bir sebebidir.Menderes in perde gerisinden Mit i kendi şahsi fikirleri için kullandığı iddiası ortaya atılmıştır ama bu bir hedef saptırmadır.
* Turgut ÖZAL abd nin bölgesel oyunlarını fark ettiği için öldürülmüştür. Zehirlenmiştir.Öldüğü sıralar da yaşanan skandalları daha önce yazmıştık (sorular ) Özal aşırı yorgun olduğu halde aşırı yoğun bir gezi temposu uygulanmıştır kendisine. Defalarca belirtmiştir yorgun olduğunu ama nedense cumhurbaşkanlığına bir doktor görevlendirilmemiştir. Ama Özal ölünce Demirel için kalp krizi geçirebilir gerekçesiyle doktor görevlendirilmiştir.
*Pkk abd tarafından 90 lı yıllarda palazlandırılmıştır.Çekiç güç denen hain birlik pkk ya defalarca silah yardımı yaparken Türk subaylarınca tespit edilmiştir.En acı tarafı da pkk ya silah yardımı yapan uçaklar İncirlik üssümüzden havalanmıştır.Çok yüksek tepere nasıl çıkarıldığı merak edilen silahların abd helikopterleri tarafından ulaştırıldığı Genelkurmay arşivlerinde mevcuttur.Bu dönemde ülkemiz toprakları çok laçka bir biçimde ve rahatça kullanılmıştır.Defalarca hava sahamız ihlal edilmiş ve bizim hava sahamız kullanılarak IRAK uçağı bile düşürülmüştür.
*Eşref BİTLİS gibi çok değerli bir askerimizi yemiştir abd. Paşa bölgede kürt liderlerle istişarelere başlamış ve epey yol kat etmiştir. Öldüğü tarih te yaptığı gezilere bakılırsa eğer öldürülmeseydi kürt liderleri hizaya sokacağı belliydi.Ve yoğun görüşme trafiği içinde buzlanma bahanesi öne sürüldü düşen uçak için. Zamanın Genelkurmay Başkanı Doğan GÜREŞ alelacele bu açıklamayı uygun görmüştü.Ama işin uzmanları buzlanma olma ihtimali sıfır demişlerdi.(Bu uzmanların raporları ve yukarda bahsettiğim tüm konuların raporları elimde mevcuttur.İsteyen benimle yüz yüze görüşerek bu raporları okuyabilir.) Paşa nın VIP 11 koduyla IRAK ın selahaddin kentine gittiği bir günde abd uçakları uyarılmalarına rağmen helikopteri defalarca taciz etmişler ve paşa yı taşıyan helikopter yere inmek zorunda kalmıştır. Bununda belgesi var isteyen bana ulaşsın.
*Ülkede yıllarca yapılan askeri darbelerin arkasında abd vardır.Ve abd gladyo ile birlikte son oyunlarını oynamaktadır.Eğer bu oyunu çözemezsek başımıza daha ne çuvallar geçecek ve ne çoraplar örecektir.
Şimdilik bu kadar yeter.Hayata dair yazılar yazıp güzel cümleler kurmak ve gelecek için umutlar beslemek isterdim arkadaşlar ama susmak ve hedef olmaktan korkmak bize yakışmaz. 21. asrın cihadı kalemle kağıtla yapılıyor.Herkes elini taşın altına koyacak ve gerçekleri görecek başka çaremiz yok. Bu ülke ya güçlü bir ordusu olan büyük bir devlet olacak. Ya da susturulmuş bir halkı olan dev bir kışlaya dönecek.Biz birinciden yanayız.Siz de seçiminizi yapın.Başımıza bie iş gelmediği takdirde yazmaya devam edeceğiz.Selamlar.
YORUMLAR
Dünyada abd nin döndürdügü oyunlar belli bizlerin gecmisini nasil belirledikleri belli uzun vadeli sistemli oyunlar derinden calismalar . onlarin oyunlarini fark edeni kestireni habersizce imha etmek de onlarin isi. kaybolan degerlerimize kaybolmadan bizler destek veriyormuyuz veya arkasinda duruyormuyuz ? karsidakiler gibi düsünüp hareket ederek hissettirmemiz lazim ki mücadele edelim .
onlar bizim cografyamiza girip celme takiyorlarsa bizler de onlarin cikar alanlarinda onlarin taktiginde neden oyunlar oynamiyoruz? gerceklerden yalnizca bir kesit tebrikler yazmaya devam mücadeleye devam dünyada coniler toniler cirit atiyorsa bizlerde mustafa kemalin neferleriyiz variz ve hepde varolacagiz milletim varolsun vatanim varolsun . saygilar
Sinirimi bozuyor çaresiz oturmak açıkçası..
Eşref Bitlis İn ve onunla birlikte ABD nin PKK nasıl başattığını ve destelediğini anlatan raporun alrındaki subaylar tek tek öldürülmüşlerdir sudan bahaneler uydurulmuştur ölüm raporlarına ve kimse sesini çıkartmamıştır.. Uçak buzlanmadan düştü ilk açıklama ama asıl raporlarda bakım hatası v.b anlamasız açıklamalarla geçiştirilmiştir.
Son mühendisler neden öldürldü.. Mükemmel beyinler neden yok ediliyor.. Uydu kontrollerini çözdükleri ve uçakları yeniden dizayn ettikleri için.. v.s. v.s.
Biyolojik savaş , beyin gücünün yok edilmesi, planlı yoksullaştırma v.b. yani Türkü felç etme kısacası..
Uyuyanlar uyanır mı, uynanıklar ama mı ? Sou çok , cevap belli..
Öff ökem dinmez bu gaddarlara..
Güzel bir yazı..
Teşekkürler.